Naiset, onko turn-off jos mies työskentelee kirjastossa?
Vai pitäisikö olla joka äijäammatti mieluummin, esim. raksaukko?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Nuorena tyttönä ois ollut ihan jees. Nyt vähän elämää nähneenä ei, liian pieni palkka. Mut aina löytyy nuoria opiskelijatyttöjä jotka ei ymmärrä vielä miettiä palkka-asioita, ja niitähän miehet mieluummin tahtookin joten ei liene ongelma.
Koulutettu nainen tienaa itse rahansa. Kirjastomies luultavasti puolittaa myös vanhempainvapaat, eli on taloudellisesti naiselle hyvä kumppani.
Olen itse kirjastovirkailija ja ollut alalla jo kauan. Kaikki tapaamani kirjastoissa työskentelevät miehet on olleet huipputyyppejä. Vähän boheemeja oman tiensä kulkijoita.
Ei ole turn-off, koska itsekin 2-kymppisenä, ikään kuin välivuotta viettävänä, olin kirjastossa asiakaspalveluvirkailijana. Oli muuten mukavia ja fiksuja miehiä kaikki siellä töissä. Päivää piristi flirttailu kahden sivarin kanssa. 😄 Itse he siis osoittivat ensin minuun kiinnostusta (sanon tämän siksi, ettei haukuta h u o r a k s i. Huoh.)
1600€/kk palkalla ei kyllä naista saa.
Homoja taitaa tollaset lukutoukat olla. Kunnon mies tekee jotain fyysistä ja paskasta hommaa, missä hauiskin vahvistuu.
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö amikset kirjastoon töihin? Riippuu ihan siitä. N43
Jos olet noin pihalla, niin ehkä on ihan hyvä, että kumppanisi olisi lukutaitoinen, niin ainakin toinen teistä saattaisi lukea
No, ehkä se mies ei valittaisi mun kirjojen määrästä, varsinkaan muutossa kun joutuu niitä kantamaan.
Haaveilin itsekin nuorena kirjastotädin ammatista, ja olin vähän aikaa nuorena siellä palkkatukityössäkin. Kun en päässyt muuta tekemään kuin hyllyttämään, niin meni vähän maku.
Vierailija kirjoitti:
1600€/kk palkalla ei kyllä naista saa.
Kirjastomies haluaa ehkä vähän toisenlaisia naisia.
Kelpaisi. Pääasia, että tekee töitä.
Naiset haluaa korkeasti koulutetun miehen, joten tottakai kelpaa.
Me amikset emme kelpaa. Vaikka parempi palkkakin.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisi. Pääasia, että tekee töitä.
... ja tekee töitä, joista pitää!
Vierailija kirjoitti:
Tietysti se on näin. En ymmärrä, miksi miehen palkka olisi kiinnostava asia. Sen sijaan mies, joka on lukenut paljon
Ei edelleenkään ole turn off. Täytyykö tätä jatkuvasti kysellä.
Ihan sama. Pääasia ettei ole työtä vieroksuvaa sorttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti se on näin. En ymmärrä, miksi miehen palkka olisi kiinnostava asia. Sen sijaan mies, joka on lukenut paljon
Ja amisko ei voi lukea?
Vain jos mies on kirjastonjohtaja.
Muussa tapauksessa se on jokaiselle naiselle joka ei ole opiskelija, ehdoton turn-off. Myös kirjastonhoitajanaisille.
Liian pehmeä, matalan statuksen omaava ja pienipalkkainen ammatti.
Onko kirjastomiehiä linjoilla? Miten kommentoitte?
Ei todellakaan. Ajattelisin että varmaan fiksu tyyppi, hyvä keskustelija, arvot kohdallaan.
Kerran erään kirjastossa töissä olevan miehen tunsin ja tapailtiin, oli ihana.