Naiset, onko turn-off jos mies työskentelee kirjastossa?
Vai pitäisikö olla joka äijäammatti mieluummin, esim. raksaukko?
Kommentit (56)
Veikkaan, että sinun kanssasi ei kukaan viihdy olisit töissä sitten vaikka astronauttina.
Tapailen miestä, en hänen ammattiaan. Joten miksi ei?
Vain kirurgi-lentäjiä minulle kiitos.
No päin vastoin, tuohan olisi monelle naiselle unelma.
Vierailija kirjoitti:
Joku sivari joten ei kiinnosta
No entäs jos onkin sellainen korkeasti koulutettu akateemikko maisterismies elikkäs kirjastonhoitaja?
Olen itse aikoinani ollut lähikirjastossa iltatöissä ja tykkäsin. Kirjastonhoitaja pyysi minua kaverikseen kirjastoon, sillä olin kakarasta saakka asunut siinä kirjastossa ja lainasin aina repullisen kirjoja.
Nyt se lähikirjasto ei ole enää sitä mitä on ja paikkakin on vaihtunut, mutta aika lähellä on iso kirjasto, joka on ihan kiva paikka. Siellä on muutamakin mies töissä ja he ovat ihan mukavia.
Ihanaa. Varmaan syvällinen ja rento tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sivari joten ei kiinnosta
No entäs jos onkin sellainen korkeasti koulutettu akateemikko maisterismies elikkäs kirjastonhoitaja?
Korkeasti koulutettu ei käytä sanaa akateemikko väärin. Mutta joo, juuri sellainen kiinnostaa lukeneita naisia. Eli markkinarakoa riittää.
Parempi olla turn-off kuin alentua esittämään typerää ja pinnallista mielikuva-kuvatusta.
Pääseekö amikset kirjastoon töihin? Riippuu ihan siitä. N43
Naiset kiinnostuu lähinnä kirurgi-pankkeereista
T. kokemus
Kirjastossa työskentelee paljon koulutettuja, monipuolisesti sivistyneitä ja kulttuurista kiinnostuneita ihmisiä. Minun silmissäni siis plussa.
Nuorena tyttönä ois ollut ihan jees. Nyt vähän elämää nähneenä ei, liian pieni palkka. Mut aina löytyy nuoria opiskelijatyttöjä jotka ei ymmärrä vielä miettiä palkka-asioita, ja niitähän miehet mieluummin tahtookin joten ei liene ongelma.
Jotenkin tulee Norman Bates fibat...