Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Googlaa oma nimesi! Yllätyitkö?

Vierailija
28.01.2023 |

Siis aivan kauheaa, sieltä löytyy puhelinnumeroni, osoitteeni ja muutama kuvakin. Miten noi saa pois?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on ok.

Vierailija
22/56 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani asuu Ruotsissa, ja on ihan käsittämätöntä miten paljon hänestä saa tietoa googlettamalla. Paitsi osoite, niin syntymäaika, kenen kanssa asuu (vuokraemäntä), asunnon arvo, jne... Tuntuu ihan uskomattomalta näin suomalaisesta, mutta siellä se ilmeisesti on ihan ok. Hitta.se kertoo siis kaiken, googlettakaa huviksenne vaikka joku "Sven Andersson Stockholm".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipediasivu ja imdb-lista ekana, kuten arvasinkin.

Vierailija
24/56 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei löydy mitään, mikä liittyisi minuun. Samannimisestä paljon tehneestä ihmisestä löytyy paljon. 

Itselläni on tietääkseni täysin uniikki nimi. Mieluusti ottaisin jonkin hieman yleisemmän.

Vierailija
25/56 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut hei ettekö tiedä että teistä voisi löytyä vaikka mitä joiltain salatuista sivustoilta. Vaikka ette olisi itse mitään koskaan laittaneet, joku toinen ehkä tai sitten vaan piloillaan muokannut jotain missä teidän naama. Ikinä ei voi olla varma.

En pyöri sellaisten ihmisten kanssa, jotka harrastavat tuollaista. Minusta ylipäätään otetaan todella harvoin kuvia. Lähinnä passikuvat ja joissain yksittäisissä perhejuhlissa saatan olla kuvassa mukana, mutten varsinainen kuvauksen kohde. 

Vierailija
26/56 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei löydy mitään, mikä liittyisi minuun. Samannimisestä paljon tehneestä ihmisestä löytyy paljon. 

Itselläni on tietääkseni täysin uniikki nimi. Mieluusti ottaisin jonkin hieman yleisemmän.

Taitaa olla parisen sataa hintaa nimenvaihdolla. Siitä vaan vaihtamaan siis. 

Vierailija
27/56 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nimellä ei löydy edes puhelinnumeroa tai osoitetta. Ei yhtäkään kuvaa. Ei mitään. Ja hyvä niin! Tietoinen valinta ollut.

Sama tällä.Koska en elämäni tarvitse instagram/ F:B: Lisäksi minulla on suoramarkinoiti kieto,kuin maistraatissa osotiteni/ puhelin numeroni anto kiellot.Sama operattorilta otettu..

Vierailija
28/56 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut hei ettekö tiedä että teistä voisi löytyä vaikka mitä joiltain salatuista sivustoilta. Vaikka ette olisi itse mitään koskaan laittaneet, joku toinen ehkä tai sitten vaan piloillaan muokannut jotain missä teidän naama. Ikinä ei voi olla varma.

En pyöri sellaisten ihmisten kanssa, jotka harrastavat tuollaista. Minusta ylipäätään otetaan todella harvoin kuvia. Lähinnä passikuvat ja joissain yksittäisissä perhejuhlissa saatan olla kuvassa mukana, mutten varsinainen kuvauksen kohde. 

Luulet, ettet ole kuvauksen kohde.

Vierailija
29/56 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy yhtään mitään koska edes toista samannimistä ihmistä ei maailmassa ole. Eli tuloksia pyöreä 0, olipas jännää.

Vierailija
30/56 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikani asuu Ruotsissa, ja on ihan käsittämätöntä miten paljon hänestä saa tietoa googlettamalla. Paitsi osoite, niin syntymäaika, kenen kanssa asuu (vuokraemäntä), asunnon arvo, jne... Tuntuu ihan uskomattomalta näin suomalaisesta, mutta siellä se ilmeisesti on ihan ok. Hitta.se kertoo siis kaiken, googlettakaa huviksenne vaikka joku "Sven Andersson Stockholm".

Meellä tiällä ylä-savossa nämä tiijot kuuluu ihan perustietämyksee, ee tarvihe kuuklaella. Palijoko o nuapurillae heehtaareja kaekki tietääp ja jos ee tiijä nii arvoo

Vierailija
31/56 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän etten ole. Ja jos salaa minua kuvaisi, ei hän nimeäni tietäisi, joten kuva ei haussa yhdistyisi minun nimeeni. Sori siitä. 

Vierailija
32/56 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tusinanimen, häviän massaan. Tarpeeksi kun laittaa lisätietoa niin löytyy jotain.

Vierailija
33/56 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän etten ole. Ja jos salaa minua kuvaisi, ei hän nimeäni tietäisi, joten kuva ei haussa yhdistyisi minun nimeeni. Sori siitä. 

Mutta jos kuvaaja tietää nimesi? Oletan, että on ihmisiä, joille olet nimesi kertonut, kuten työkaverit, naapurit, veli...

Vierailija
34/56 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos kuvaaja tietää nimesi? Oletan, että on ihmisiä, joille olet nimesi kertonut, kuten työkaverit, naapurit, veli...

En hengaa sekopäiden kanssa, joten kukaan minun nimeni tietävä ei harrasta salakuvausta. 

Vierailija
35/56 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy paljon muuta kuin pari nuoruuskuvaa. No onneksi olin nuorena todella nätti.

Vierailija
36/56 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti googlaan XD

Vierailija
37/56 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ebony-Mia kirjoitti:

En.

Mikset?

Vierailija
38/56 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hengaa sekopäiden kanssa, joten kukaan minun nimeni tietävä ei harrasta salakuvausta. 

Edelleen sinun tietääksesi. Voihan se myös olla joku, jota et ole tuttuihisi valinnut, kuten siskon mies tai kaverin täti.

Vierailija
39/56 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy vaikka mitä, muun muassa linkkariprofiili, Facebook, puhelinnumero ja sähköposti työn kautta. Pari ohjetta missä työasioissa voi laittaa minulle sähköpostia. Referenssikirjoitus toimittajasta. Paljon hävettää vanhat huonot urheilutulokset, mutta vielä enemmän se että minun nimiini on kirjattu varttimailitapahtuman pari kovaa suoritusta vuonna 2015 kun lainasin pyörää hyvälle kuskille.

Vierailija
40/56 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaamo hakkeroijan jäljistä en tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan