Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimisitte, kun saatanan avuton ja ärsyttävä koulukaveri roikkuu mukana ja kyselee jatkuvasti tyhmiä?

Vierailija
28.01.2023 |

Opiskelen käytännön alaa ja koulussa tämä tyyppi vain jatkuvasti seuraa mitä minä teen ja on tiellä. Hän ei koskaan tiedä mitä meillä on ja missä. Lähettelee jatkuvasti viestejä, kun itse on niin laiska tai tyhmä ettei osaa katsoa Wilmasta. Seuraa minua ympäriinsä, ei ota omaa hommaa tai vastuuta itse, eikä edes itse hanki harkkapaikkaa, vaan laittaa opettajan soittamaan puolestaan. Kyseessä "aikuinen" mies..... Mitä helvettiä. Alkaa mennä hermo todella ja olen varmaan kohta kunnon koulukiusaaja, kun en vain enää jaksa vastailla hänelle ja todellakin jätän hänet ulkopuolelle. Tunneilla ei tee elettäkään oppiakseen mitään, vaan nukkuu ja selaa kännykkää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies: [Typerä kysymys].

SInä: "Hyvä kysymys, tuota mietin itsekin. Kerro minullekin kun olet ottanut selvää."

Vierailija
2/3 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule, otappa ja kipitä reksin tms muun semmosen luo ja kerro toi kaikki!

Mulla oli vastaava tilanne, opiskelukaveri ...noh olkoon, vastuuopettaja piti puhuttelun että nyt....plaaplaaplaa. Se x asia loppui.

Niin ja ainakin saat asian pois mieletäsi.

Kun tulee luokkaan, vaihda paikkaa! "Ota tuolisi ja käy!!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on opittu selviytymisstrategia ja huono sellainen. Hänellä on suuri riski puliukkoutua kunhan ensin koulusta valmistuu työttömäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi