Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsee tästä helkkarin ahdistuksesta eroon?

Vierailija
28.01.2023 |

Jollekin pitäis saada puhua ja purkaa asioita mutta kenelle? Ei oo ystäviä ja aviopuolisolle tai omalle äidille puhuminen ei oikein tunnu hyvältä just näissä asioissa.

Tuntuu että paniikkia pukkaa, sydän pompottaa, lisälyöntejä ym epämiellyttävää. Jonakin päivinä oon varma että syöpä on. Toisina taas aivohalvaus. Tänään pelkään että sydän antaa periksi.

Keskustelu apua on turha luulla saavansa mistään.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen löytänyt täältä hyviä artikkeleita.

https://hidastaelamaa.fi/

Vierailija
22/26 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko Jeesukseen poistaa ahdistuksen.Turvaa hänen apuun ja armoon.

Komppaan tätä, mutta sanon vaan että myös uskovilla on ahdistusta ja masennusta, että ei se mikään takuulääke ole sinänsä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausajan multitabs. Sisältää mielenterveyttäkin tukevia vitamiineja ja hivenaineita.

Vierailija
24/26 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkelliseen ahdistukseen mulla auttaa aistien stimulointi, kuuma suihku, kylmä jalkakylpy, pesuaineiden tuoksuttelu kaupassa, kissan silittäminen, lemppari irtokarkkien maisteleminen, rentouttavien videoiden katsominen youtubesta ja nukkuminen. Siis hetkellisesti

Mutta siihen ahdistuksen aiheuttajaan onkin sitten vaikeampi päästä käsiksi. Sitä varten tarvitsen keskusteluapua ja rutkasti itserefkektointia.

Yritän miettiä faktojen kannalta miksi jokin asia ahdistaa ja voinko vältellä asiaa tai tehdä muuta.

Olisin valmis ap juttelemaan kanssasi jos se olisi mahdollista tehdä anonyymisti <3

Tsemppiä. Ahdistus on nimensäveroinen tunne.

Olen eri, mutta eikös täällä juurikin voi jutella anonyymisti??

Joten, hyvä että kirjoitit tänne ja kerro huoles.

Vierailija
25/26 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ahdistukseen on auttanut ajatusten työstäminen, kehon tarpeiden kuuntelu ja puhuminen.

Välillä menen rauhalliseen paikkaan ja annan itseni olla ahdistunut. Käyn tunteet ja ajatukset rauhassa läpi.

Tahdin hidastaminen, tavoitteista kiinni pitäminen ja kaikenlainen kiinnostava tekeminen myös auttaa.

Vierailija
26/26 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsit pakkoajatuspainoitteisesta pakko-oireisesta häiriöstä. Se aiheuttaa ahdistusta. Et kuitenkaan korjaa ongelmaa yrittämällä korjata ahdistusta.

Suosittelen duodecimin työkirjaa

https://verkkokauppa.duodecim.fi/60159.html

löytyy joistain ekirja-palveluista myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän