Tuntuu kuin kuolisin kun pahat muistot nousevat pintaan
Ja se kun kaikki on kehossa, kehoon on kaikki muistot jäänyt.
Kovia kipuja ja äärimmäinen olo.
En selviä tästä yksin.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kuole, anna sen kauhean olon vallata sinut ja päästä se sitten poistumaan yhtä vapaasti. Itsellä meni kauan hoksata tuo kikka sen sijaan että taistelin ahdistusta ja paniikkia vastaan. Tuntuu että kuolet ja et pysy nahoissasi. Raajoista menee tunto. Sitten se aalto poistuu ja olet edelleen elossa.
Päästän sen tulemaan toki, se on äärimmäisen kamalaa koska olin lähellä lähtöä monta kertaa.
Olisi hyvä kun ei tarvitsisi yksin olla kuoleman tuskissa.
Haluaisin auttaa. Mä rukoilen sun puolesta nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kuole, anna sen kauhean olon vallata sinut ja päästä se sitten poistumaan yhtä vapaasti. Itsellä meni kauan hoksata tuo kikka sen sijaan että taistelin ahdistusta ja paniikkia vastaan. Tuntuu että kuolet ja et pysy nahoissasi. Raajoista menee tunto. Sitten se aalto poistuu ja olet edelleen elossa.
Päästän sen tulemaan toki, se on äärimmäisen kamalaa koska olin lähellä lähtöä monta kertaa.
Olisi hyvä kun ei tarvitsisi yksin olla kuoleman tuskissa.Haluaisin auttaa. Mä rukoilen sun puolesta nyt.
Ihanaa kun joku haluaa auttaa.
Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hyvä kun ei tarvitsisi yksin olla kuoleman tuskissa.Haluaisin auttaa. Mä rukoilen sun puolesta nyt.
Ihanaa kun joku haluaa auttaa.
Kiitos
Täällä ollaan, ajatellaan sinua, tiedän että vaatii rohkeutta hakea uudestaan apua. Sinulle on tehty väkivaltaa, kidutettu, pyydä apua. En tiedä missä asut, mutta husin alueella ainakin voi netissä tehdä oirekyselyn, siitä saa sitten koodin ja sitten soittaa sen koodin kans hoitajalle, ohjeet on netissä. Psyk päivystys lienee myös. Sun kuuluu saada apua!
En tiedä oletko uskossa, minä olen ja rukoilen sun puolesta. Jeesus rakastaa sinua ja hänen sydämeen sattuu nyt kaikki sun kipu, hän tietää ja tuntee kaiken sen pahan mitä sinulle on tehty.
Kyllä, oon joskus soittanut.