Loukkaavista, jota sinulle on yllättäen möläytetty
Mulla kuntoutuksessa kurssilainen. Oltiin menossa syömään ja pysäytti koko ryhmämme todeten; hetkinen, hän sanoo että voivat tulla syömään. Hän kävi läpi jokaisen yksitellen, mutta minun kohdalla hän sanoi sinä et pääse, laihduta sinä vain.
Sanoja ei ollut mikään kaunotar, oikeastaan aika ruman näköinen vanhempi rouva.
Kommentit (4)
Voi luoja, tämän ikäisenä listasta tulisi pitkä...
Kauan sitten kuntouttavassa työtoiminnassa pomo sanoi silleen suurta paheksuntaa tuntien, että "sulla on negatiivinen vaikutus ihmisiin". Tulin porukan kanssa hyvin toimeen, mutta pomo vihasi minua.
Otin sitten loparit, ei tarvinnut hänen kärsiä enää minun negatiivisesta vaikutuksestani.
Heippa-lappu solussa:
"Pese kätesi, kun käyt veskissä!"
Pesen aina käteni! Miksi ihmeessä näin oli kirjoitettu???????? Näytin sitten nyrpeää naamaa tyypille! Oli muka ihmeissään...
:DD Kuntoutuksissa on kyllä monenkirjavaa porukkaa. Selän takia muutamatkin käynyt ja aina sinne vähintään yksi joku ei-niin-tervepäinen on osunut mukaan ryhmään. Älä ap ota henkilökohtaisesti jonkun sekopään juttuja. Niin ja en nyt tarkoita siis että kaikki mt-ongelmaiset ovat sekopäitä, se on termi huonosti käyttäytyville törpöille.
Mulle sanoi yllättäen myös kuntoutuksessa keski-ikäinen nainen, että sinulla onnvarmaan aika hyvä itsetunto, et vertaa itseäsi muihin, koskaan tajuat, että sinusta ei saa kaunista ainakaan enää ikinä.