Miten saisin jännitystä elämääni? Olen 22-vuotias opiskelija ja olen aivan tylsistynyt elämääni
Alkoholia en käytä, enkä aiokaan käyttää. Huumeita en halua kokeillakaan.
Kommentit (56)
Lataa tinder (jos olet nainen) tai tilaa jotain wishistä.
alat julkistamaan WEF:n suunnitelmia mm. köyhyyden agendasta... pian on extremeä elämässä...
Rupea julkaisemaan netissä kirjoituksia itänaapurin informaatiosodasta.
Mene tinderiin ja saa puolessa tunnissa 11000 tykkäystä. Sen jälkeen tule tänne valittamaan että et löydä tasoistasi seuraa. Se on jännää miten aina käy näin.
Vierailija kirjoitti:
Lähde ulkomaille, jos olisin itse nuori lähtisin ulkomaille asumaan ja etsimään elämääni jotain muuta kuin tätä ankeutta mitä Suomessa on. Kuuntele itseäsi, mitä haluat ja toteuta se, älä kuuntele mitä muut sanovat vaan kuuntele itseäsi ja intuitiotasi.
Nuorena lamavuosina olisin lähtenyt Ruotsiin tai kibbutsille, jos olisi ollut mahdollista.
Vain lapseni yksinhuoltajuus piti minut Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Tylsillä ihmisillä on tylsää.
Täällä niitä tuntuu olevan jonoksi asti. Eikö ole parempaa tekemistä kuin ilkeily ja ketjujen poisto?
Harjoittele Remote Viewing ja ala kaukokatsoa asioita. Meditaatio. Kirjat. Kävelyt. Etsi netistä tietoa. Käy sukulaisen kanssa matkoilla, ulkomaat, ne turvallisemmat kohdat.
Aloita uhkapelien pelaaminen ja Badoossa chattailu.
Perusta julkisesti organisaatio, jonka tavoitteena on Putinin likvidointi.
En oikein ymmärrä näitä "tylsillä ihmisillä on tylsää" ja "jos pitää täällä kysellä, niin luonteesi ei taivu jännempään". Ettekö ole kuulleet inspiraation hakemisesta? Jos ei koskaan kysy mitään, niin saattaa moni hyvä vaihtoehto jäädä kuulematta ja tulematta mieleen.
Ala harrastamaan shakkia tai bridgeä, niin
opit tietämään mitä todella tylsä tarkoittaa.
Aloita uusi harrastus. Etsi joku oikein erikoinen ja kokeile.
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää täällä kysellä niin luonteesi ei taivu yhtään jännempään elämään.
Näin just. Jos parikymppisen on kyseltävä av: ltä, miten jännitystä elämään, niin kehnosti ovat asiat. AP on kuin keski-ikäinen täti. Mielikuvitusta ja uskallusta peliin, AP!
Jos otit koronapiikit niin siinä on jännitystä tarpeeksi. Rokotettuja tipahtelee jatkuvasti kiihtyvällä vauhdilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde ulkomaille, jos olisin itse nuori lähtisin ulkomaille asumaan ja etsimään elämääni jotain muuta kuin tätä ankeutta mitä Suomessa on. Kuuntele itseäsi, mitä haluat ja toteuta se, älä kuuntele mitä muut sanovat vaan kuuntele itseäsi ja intuitiotasi.
Nuorena lamavuosina olisin lähtenyt Ruotsiin tai kibbutsille, jos olisi ollut mahdollista.
Vain lapseni yksinhuoltajuus piti minut Suomessa.
No mikset sitte menny ennen lapsentekoa?
Lähde ulkomaille opiskelijavaihtoon! Olen sinua puolet vanhempi täti, mutta parikymppisenä käydyt kaksi opiskelijavaihtoa antoivat totaalisesti elämälleni suunnan. Elämäni parhaita päätöksiä, ehdottomasti.
treffaile miehiä ja se joka vaikuttaa täydelliseltä unelmalta, niin on toivon mukaan sitten psykopaatti. Ja jos näin käy, takaan että jännitystä riittää mm. säilyykö henki.
Kuten jo kerran aikaisemminkin ehdotin: Vaihda sukupuolta ja ryhdy "jännähenkilöksi".
Tylsillä ihmisillä on tylsää.