Hotelliaamiaisten automaattimehut on ihan järkyttäviä!
Ikään kuin niissä olisi tuplamäärä sokeria, ihan järkyttävä makeita. Miksi ei voisi olla ihan tavallista tuoremehua.
Kommentit (32)
En osta mehua kotiin juuri koskaan, mutta hotelliaamiaisella juon aina omenamehua koska se on HYVÄÄ 😋 Eikä yhtään liian makeaa. Makuja on monia. Ole ap juomatta äläkä valita. En minäkään kitise kun siellä on tarjolla pekonia, nakkeja jne. vaikken ole syönyt lihaa yli 25:n vuoteen. Katsos kun kukaan ei pakota mua ottamaan kyseisiä tuotteita.
En ole huomannut, minusta se appelsiinimehu on ihanan raikasta eikä lainkaan liian makeaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo, Turkissa ainakin tosihyviä.
Marokossa oli kanssa aivan uskomatonta. Hotellin mailla oli pieni appelsiinitarha ja mehu vastapoimituista appelsiineista oli aivan taivaallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marokossa oli kanssa aivan uskomatonta. Hotellin mailla oli pieni appelsiinitarha ja mehu vastapoimituista appelsiineista oli aivan taivaallista.
Oijoi, kuulostaa hyvältä. Tosin en Marokkoon uskaltaisi matkustaa ilman miesseuralaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oijoi, kuulostaa hyvältä. Tosin en Marokkoon uskaltaisi matkustaa ilman miesseuralaista.
Ei tarvitse mennä Marokkoon, ostan 5 kg hyviä veriappelsiineja ja puristan mehun ihan itse, lisäksi tuoreita munia naapurin kanalasta ja itse leivottua rieskaa. Ihan yliarvostettuja tollaset hotelliaamiaiset, munajauhoa siellä käyttävät sekä kemiallisesti aromisoituja mehuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse mennä Marokkoon, ostan 5 kg hyviä veriappelsiineja ja puristan mehun ihan itse, lisäksi tuoreita munia naapurin kanalasta ja itse leivottua rieskaa. Ihan yliarvostettuja tollaset hotelliaamiaiset, munajauhoa siellä käyttävät sekä kemiallisesti aromisoituja mehuja.
Veriappelsiineja Venäjältä?
Niissä hotelleissa missä minä käyn, mehu on aina tuoreista hedelmistä puristettu paikanpäällä, eikä mitään vesiesanssia kosketusnäytöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veriappelsiineja Venäjältä?
Asun Italiassa ja ostan italialaisia appelsiineja.
Kyllä, useimmiten ovat. Muutamassa 5 tähden hotellissa on ollut mahdollisuus aamiaisbuffassa puristaa mehu itse tuoreista appelsiineista tai joskus ollut henkilökuntaakin sitä tekemässä. Automaattimehut ovat useimmiten sokerisia litkumehuja. Itse tykkään tuoreesta greippimehusta ja se on aina kiva yllätys, jos sellaista on tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, useimmiten ovat. Muutamassa 5 tähden hotellissa on ollut mahdollisuus aamiaisbuffassa puristaa mehu itse tuoreista appelsiineista tai joskus ollut henkilökuntaakin sitä tekemässä. Automaattimehut ovat useimmiten sokerisia litkumehuja. Itse tykkään tuoreesta greippimehusta ja se on aina kiva yllätys, jos sellaista on tarjolla.
Mä olen ollut kolmen ja neljän tähdenkin hotelleissa missä on ollut tuo mahdollisuus. Ei tosin Suomessa.
Savoyssa Lontoossa, Langhamissa New Yorkissa.