Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotelliaamiaisten automaattimehut on ihan järkyttäviä!

Vierailija
28.01.2023 |

Ikään kuin niissä olisi tuplamäärä sokeria, ihan järkyttävä makeita. Miksi ei voisi olla ihan tavallista tuoremehua.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap koskaan tullut ajatelleeksi, että sun ei ole pakko juoda niitä mehuja!!!!!

En ole tullut ajatelleeksi. Aamiaiseen kuuluu lasillinen HYVÄÄ appelsiinituoremehua. Jos joku osaa vinkata, missä hotellissa sellaista on tarjolla, niin kiva.

Savoyssa Lontoossa, Langhamissa New Yorkissa.

Vierailija
22/32 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta mehua kotiin juuri koskaan, mutta hotelliaamiaisella juon aina omenamehua koska se on HYVÄÄ 😋 Eikä yhtään liian makeaa. Makuja on monia. Ole ap juomatta äläkä valita. En minäkään kitise kun siellä on tarjolla pekonia, nakkeja jne. vaikken ole syönyt lihaa yli 25:n vuoteen. Katsos kun kukaan ei pakota mua ottamaan kyseisiä tuotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut, minusta se  appelsiinimehu on ihanan raikasta eikä lainkaan liian makeaa.

Vierailija
24/32 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana on sulla ongelmat!

Vierailija
25/32 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo, Turkissa ainakin tosihyviä.

Marokossa oli kanssa aivan uskomatonta. Hotellin mailla oli pieni appelsiinitarha ja mehu vastapoimituista appelsiineista oli aivan taivaallista. 

Vierailija
26/32 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marokossa oli kanssa aivan uskomatonta. Hotellin mailla oli pieni appelsiinitarha ja mehu vastapoimituista appelsiineista oli aivan taivaallista. 

Oijoi, kuulostaa hyvältä. Tosin en Marokkoon uskaltaisi matkustaa ilman miesseuralaista.

Vierailija
27/32 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oijoi, kuulostaa hyvältä. Tosin en Marokkoon uskaltaisi matkustaa ilman miesseuralaista.

Ei tarvitse mennä Marokkoon, ostan 5 kg hyviä veriappelsiineja ja puristan mehun ihan itse, lisäksi tuoreita munia naapurin kanalasta ja itse leivottua rieskaa. Ihan yliarvostettuja tollaset hotelliaamiaiset, munajauhoa siellä käyttävät sekä kemiallisesti aromisoituja mehuja. 

Vierailija
28/32 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse mennä Marokkoon, ostan 5 kg hyviä veriappelsiineja ja puristan mehun ihan itse, lisäksi tuoreita munia naapurin kanalasta ja itse leivottua rieskaa. Ihan yliarvostettuja tollaset hotelliaamiaiset, munajauhoa siellä käyttävät sekä kemiallisesti aromisoituja mehuja. 

Veriappelsiineja Venäjältä?

Vierailija
29/32 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä hotelleissa missä minä käyn, mehu on aina tuoreista hedelmistä puristettu paikanpäällä, eikä mitään vesiesanssia kosketusnäytöltä.

Vierailija
30/32 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veriappelsiineja Venäjältä?

Asun Italiassa ja ostan italialaisia appelsiineja. 

Vierailija
31/32 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, useimmiten ovat. Muutamassa 5 tähden hotellissa on ollut mahdollisuus aamiaisbuffassa puristaa mehu itse tuoreista appelsiineista tai joskus ollut henkilökuntaakin sitä tekemässä. Automaattimehut ovat useimmiten sokerisia litkumehuja. Itse tykkään tuoreesta greippimehusta ja se on aina kiva yllätys, jos sellaista on tarjolla.

Vierailija
32/32 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, useimmiten ovat. Muutamassa 5 tähden hotellissa on ollut mahdollisuus aamiaisbuffassa puristaa mehu itse tuoreista appelsiineista tai joskus ollut henkilökuntaakin sitä tekemässä. Automaattimehut ovat useimmiten sokerisia litkumehuja. Itse tykkään tuoreesta greippimehusta ja se on aina kiva yllätys, jos sellaista on tarjolla.

Mä olen ollut kolmen ja neljän tähdenkin hotelleissa missä on ollut tuo mahdollisuus. Ei tosin Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi