Helsinkiläiset Mitä noi ihmiset jonottaa tonne Biorexiin tässä mikä katu tämä nyt lie keskustassa kuitenkin lähellä asemaa
Pitkä jono ulos asti tähän aikaan aamupäivästä? Itse oon menossa ihan muualle, käymässä täällä. Onko siellä ruokajakelu vai joku ensi-ilta?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Niihin aikoihin kun Amos Rex avattiin, aukesi myös Oodi-kirjasto. Miettikää, täällä jonotettiin sekä kirjastoon että taidenäyttelyyn. Kulturelliq kansaa.
Kumpikin on osoittautunut hyväksi investoinniksi, molempien suosio on jatkunut vaikka jonoa ei enää olisikaan. Paraikaa Hans OpDe Beeckillä näytteöy amosreksissä ja Oodissa tietty aina tulee käytyä.
Ja hyvä ettei otettu kuukkenheimiä vaan tehtiin itse! Tällä välin myös Ateneumissa ollut hyviä näyttelyitä ja hieman harvemmin myös Kiasmassa - se nyt olikin repussa jonkin aikaa.
Se Amos rexin näyttely on todella katsomisen arvoinen. Vaikuttava. Kannattaa varata aika netistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen Helsingin lähiössä asuva,ei mitän asiaa Helsingin keskustaan,joten en tiedä?Jos sinua asia askarutti, miksi et sinä kysynyt ohimennessä: Mitä te jontatte? Olisi heti livenä sinulle selvinnyt asia.Nopeastihan tänne aiheesta kirjoitit.Outoa? Onko tämä sivusto sinulla koko ajan esillä puhelimessa,ulkona,sisällä,kaupassa,kohtamisissa?Vai katsoitko TV alueuutiset ja sieltä otit aiheen?
Ei kun oon hotellissa ja mulla on tässä päivällä aikaa mut alkaa harrastustoimintaan liittyvä kokous klo 13.30, pitää vielä osata sinne mutta enköhän mä löydä. Tylsyyttäni katselin ikkunasta kun mietin mitä tekis odottelessa. Päädyin lukemaan ip-lehtiä ja palstailemaan.
Entinen elokuvateatteri Bio Rex ja entinen taidemuseo Amos Anderson yhdistettiin ja saatii
= Amoz Rex -taidemuseo.
Näin Helsingissä eli Hesassa eli Stadissa.
Se aukeaa klo 11.00, ja sinne on usein jonoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bio rex -elokuvateattereita on Hgissä vain Triplassa ja Redissä, ei keskustassa.
No ihan sama, tossa ylhäällä lukee bio ja rex mutta rex on kai sit joku muu. Lasipalatsin edessä jono vaan kasvaa. Oon vaan utelias, jos olis jotain kivaa mulla on pari tuntia aikaa tehdä jotain ja on vähän tylsää, mutta oon niin hyvä eksymään etten uskalla lähteä kauas.
Amos Rex ja Bio Rex ovat samaa tilaa. Et ole väärässä ollenkaan.
Kiitti vastauksista. Muutaman viikon päästä taas sama edessä, varaudun käymään tuolla. Kannattaa joskus olla utelias!
Ok, eli Rex on eri ja bio eri paikka. Toi vois olla kiva, mutta en kerkee sinne. ap