Ootteko koskaan huomanneet, että suomalaiset on sotilaiden jälkeläisiä ja yhdessä bussissa on iso osa sellaisi, jotka osaa käyttää asetta
Heidät on opetettu ottamaan päiviltä kenet vain.
Ja siis mehän olemme vuosisatoja sotineet, joten kai geenitkin on muotoutuneet sen mukaan kuka on tapellut viimeseen asti, niin on selvinnyt.
Kommentit (10)
Minä olen 74-vuotias nainen ja osaan kyllä tarvittaessa käyttää asetta. Ei se ole mitään sukupuoleeen sidottua korkeampaa matematiikkaa vaan: Lataa, tähtää ja laukaise.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 74-vuotias nainen ja osaan kyllä tarvittaessa käyttää asetta. Ei se ole mitään sukupuoleeen sidottua korkeampaa matematiikkaa vaan: Lataa, tähtää ja laukaise.
Osaat jos olet opetellut. Jos et ole koskaan ampunut, et varmasti osaa vaikka toisin kuvittelisitkin.
Pakko sanoa että ap kuuluu just siihen porukkaan jonka ei tarttis päästä kirjoittelemaan nettiin mitään.
Näinhän se on. En todellakaan väitä olevani mikään huippukoulutettu tappokone, mutta jos saan sotilasaseen haltuuni, osaan tarvittaessa käyttää sitä välittömästi vieläpä siten, että siinä "käyttämisessä" on jotain taktiikkaa ja järkeäkin.
Myös moni bussissa oleva tänne tullut maahan muuttaja on jonkun siviilin tappanut tai raiskannut omassa sodassaan.
Etsiikö joku osa ihmisistä rauhaa ja miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaat jos olet opetellut. Jos et ole koskaan ampunut, et varmasti osaa vaikka toisin kuvittelisitkin.
Just näin. Ei se rynkyn purkaminen ja kokoaminen ihan ekalla kerralla puolessa minuutissa onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin. Ei se rynkyn purkaminen ja kokoaminen ihan ekalla kerralla puolessa minuutissa onnistu.
Harvalla meistä on tilaisuutta saada rynkkyä käsiinsä, mutta aika moni armeijaa käymätön on käsitellyt metsästysasetta, myös naiset.
Aloitus ei kovin kaksista päättelykykyä vaadi, sillä suuri osa suomalaismiehistä oli jonkinlaisia sotilaita 1939-1945 ja suurin osa meistä on heidän jälkeläisiään suoraan alenevassa polvessa.
Tummempi bussikuski saattaa jopa itse olla sotaveteraani.
Käytännössä lähes jokainen suomalainen mies on koulutettu sotilas. Se on näin pienen maan elinehto.