Helsinkiläiset Mitä noi ihmiset jonottaa tonne Biorexiin tässä mikä katu tämä nyt lie keskustassa kuitenkin lähellä asemaa
Pitkä jono ulos asti tähän aikaan aamupäivästä? Itse oon menossa ihan muualle, käymässä täällä. Onko siellä ruokajakelu vai joku ensi-ilta?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan johonkin leffaan menossa jos Biorexiin jonottavat.
Tähän aikaan päivästä? Ennen 11?
Amis rexiin ne jonottaa. Museo, You know.
Bio rex -elokuvateattereita on Hgissä vain Triplassa ja Redissä, ei keskustassa.
Supersuosittu Amos Rex museo on siinä Lasipalatsin luona.
He jonottavat Amos Rexiin, todella hieno vaikuttava näyttely. Lipun voi kyllä ostaa netistä etukäteen ja välttää jonotus.
https://amosrex.fi/nayttelyt/hans-op-de-beeck-hiljainen-paraati/
Ai Amos rex? No sitten varmaan joku taidenäyttely tms.
Kyllähän noihin näyttelyihin joskus joutuu jonottamaan.
He jonottavat Amos Rex -taidemuseoon. Siellä on esillä näyttely, johon päästetään 10-20 hlö kerrallaan.
Niihin aikoihin kun Amos Rex avattiin, aukesi myös Oodi-kirjasto. Miettikää, täällä jonotettiin sekä kirjastoon että taidenäyttelyyn. Kulturelliq kansaa.
Kumpikin on osoittautunut hyväksi investoinniksi, molempien suosio on jatkunut vaikka jonoa ei enää olisikaan. Paraikaa Hans OpDe Beeckillä näytteöy amosreksissä ja Oodissa tietty aina tulee käytyä.
Tuo näyttelijän on ollut jo kuukausia. Lokakuussa siellä oli tosi vähän ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Hesessä?
Ei nyt puhuttu Hesburgerista.
He jonottavat Amos Rex -taidemuseoon. Siellä on esillä näyttely, johon päästetään 10-20 hlö kerrallaan.
Aika monta kulttuuripersua jonossa.
Hesessä 2 hampparia yhden hinnalla?
Vierailija kirjoitti:
Bio rex -elokuvateattereita on Hgissä vain Triplassa ja Redissä, ei keskustassa.
No ihan sama, tossa ylhäällä lukee bio ja rex mutta rex on kai sit joku muu. Lasipalatsin edessä jono vaan kasvaa. Oon vaan utelias, jos olis jotain kivaa mulla on pari tuntia aikaa tehdä jotain ja on vähän tylsää, mutta oon niin hyvä eksymään etten uskalla lähteä kauas.
Olen Helsingin lähiössä asuva,ei mitän asiaa Helsingin keskustaan,joten en tiedä?Jos sinua asia askarutti, miksi et sinä kysynyt ohimennessä: Mitä te jontatte? Olisi heti livenä sinulle selvinnyt asia.Nopeastihan tänne aiheesta kirjoitit.Outoa? Onko tämä sivusto sinulla koko ajan esillä puhelimessa,ulkona,sisällä,kaupassa,kohtamisissa?Vai katsoitko TV alueuutiset ja sieltä otit aiheen?
Varmaan johonkin leffaan menossa jos Biorexiin jonottavat.