Poika myöhästyi lennolta. Kuka korvaa?
Poika täytti juuri 19v ja oli lähdössä ensimmäiselle ulkomaanmatkalle kavereidensa kanssa. Hän muutti juuri omaan asuntoonsa ja käy ammattikoulua, jonka kanssa nyt ollut onkinverran viivästyksiä.
Lähtöä edeltävänä iltana oli kuitenkin mennyt käymään baarissa jonkun toisen kaverins kanssa ja nukkunut pommiin. Kun poika ei ilmestynyt bussiin, jolla olivat menossa lentokentälle, kaverit alkoivat soitella tuloksetta. Siitä huolimatta ettei poika tullut, he lähtivät lentokentälle.
Poika oli sittemmin herännyt ja lähtenyt seuraavalla mahdollisella bussilla, mutta enää myöhässä ehtiäkseen matkalle.
Oli soittanut kavereilleen ja pyytänyt heitä odottamaan häntä, mutta eivät kuulemma voineet odottaa vaan olivat lähteneet ilman poika ja jättäneet hänet yksin.
Poika olibtotgakai purkanut tuntoja j pettymystään j kaverit olivat sitten ilmoittaneet, että oma syy j ei tarvi sitten enää heihin olla yhteydessä.
Poika soitti minulle itkuisenaja paniikissa, että mitä tekee. En osannut neuvo, koska ei ole kokemusta lentokoneista.
Oli kysynyt vielä lentokentällä korvauksista, mutta ei kuulemma saa rahojaan lentokoneilta takasin, koska oma syy kun myöhästyi.
Minäkin annoin pojalle rahaa, että pääsi matkalle ja nyt sitten ei pääsekään.
Pojan puolesta laitoin kavereilleen viestiä, että saisivat maksaa pojalle rahat takaisin, mutta eivät kuulemma maksa.
Onko joku, joka on velvollinen korvaamaan tällaisen vahingon, jos lentäjät ja matkakaverit eivät maksa, jos matkalle ei pääse?
Kommentit (254)
Vierailija kirjoitti:
Mä kans unohdin eilen tehdä EuroJackpot pelin. Soitin sinne veikkaukseen, kuka mulle korvaa menetetyt miljoonat. Ne nauro ja löi luurin korvaan. Höh.
Tuosta kannattaa tehdä valitus jollekin ko. henkilön esihenkilölle. Törkeää asiakaspalvelun puutetta. Nyt joudut olemaan viikonlopun epävarmuudessa, että koska ne miljoonat siirtyvät etkä voi suunnitella tulevaisuuttasi yhtä vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt että noin tyhmiä ihmisiä on olemassa!!
Muuallakin kuin Porvoossa...
Vierailija kirjoitti:
Alkoholin valmistaja, puhelimen valmistaja, kaverit, bussifirma, lentokenttä ja lentoyhtiö ovat kaikki vastuussa. Korvaavat täysimääräisesti ja kipurahat lisäksi.
Unohdit listasta baarin.
Nukkumatti syypää ja täten korvausvelvollinen unikeolle😴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholin valmistaja, puhelimen valmistaja, kaverit, bussifirma, lentokenttä ja lentoyhtiö ovat kaikki vastuussa. Korvaavat täysimääräisesti ja kipurahat lisäksi.
Unohdit listasta baarin.
Lisäisim vielä bussikuskin korvausvelvollisten listalle. Hän olisi voinut ajaa nopeammin, jättää vaikka muutaman pysäkin väliin, ja lisäksi hän olisi voinut ilmoittaa lentäjälle että täältä on lentomatkustaja tulossa, odotelkaa ihan rauhassa sen aikaa et poika pääsee koneeseen!
Vierailija kirjoitti:
Voi herra jumala minkälaisten ihmisten kanssa sitä on pakko elää tällä pallolla.
Näin on, Tuollaisia kavereita jotka kieltäytyvät maksamasta, ja entäs sitten lentäjät!!!
Näissä on vakiintunut käytäntö että tollon pojan tyhmä äiti korvaa kaikki kulut ja maksaa lisäksi kipurahaa 1000€
Vierailija kirjoitti:
Mä kans unohdin eilen tehdä EuroJackpot pelin. Soitin sinne veikkaukseen, kuka mulle korvaa menetetyt miljoonat. Ne nauro ja löi luurin korvaan. Höh.
Minäkin muistin tehdä vasta arvonnan jälkeen, ja usko tai älä mutta olisi ollut kaikki oikein!
Ei se veikkaus minullekaan korvannut mitään.
Pitää olla tylsä elämä että jaksaa tuollaisen sepustuksen tänne vääntää
Mitä poika opiskelee ammattikoulussa?
Selvästi isän syy. Luovuttanut huonoa spermaa hedelmöitykseen, pelkkiä hitaita geenejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit listasta baarin.
Samoin portsari. Hänen olisi pitänyt heittää kaveri ajoissa pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Tää oli aika virkistävä provo
Itse asiassa niin tunkkainen provo, että saattaa olla tottakin.
Ihan hauska. Näitä välillä kaipaa noiden iänikuisten juupas/eipäs jankkausten sekaan.
Huumori ei ole ikinä pahaksi.
Opetelkaa nyt mitä eroa on provolla,trollilla tai ihan vain huumorilla.
Selvä tapaus: kavereitten vanhemmat ovat korvausvelvollisia. Myös lentokapteeni maksaa kipukorvauksen.
Ehkä joku toinen lentokone voi heittää ohimennen poikasi kohteeseen? Kannattaa kysyä. Soita lennonjohtoon.
Jos on kattava matkavakuutus niin se voi korvata
Trollihan tämä on mutta ihan vakavasti puhuen, pelkään aina lennolta myöhästymistä. Saako aina uudet liput jos myöhästyy myöhässä olevan jatkoyhteyden takia?
Jos koneen kapteeni heittää jonkun koneesta ulos tai muu niin silloin korvaavat .