Askartelukaupat
Ilmiantakaa parhaat askartelukaupat! Verkkokaupat ja/tai kivijalkakaupat.
Minä aloitan: Käsitellen
Huippunopea ja ystävällinen asiakaspalvelu, ei pitkiä odotuksia toimituksissa ja valikoima on laaja.
Kannattaa seurata myös Facebookissa! ;)
Kommentit (23)
Sivuaa vähän aihetta, mut harmittaa ku kaikki askartelukaupat on kaukana :( olispa Tiimari :'(
Nannan paperi ja helmi <3 Suosittelen käymään, kivijalkakauppa Ikaalisissa!
Mainokselta kyllä kalskahtaa. Sori vaan. Etenkin tuo vika lause ja silmää iskevä hymiö 🥴
Näpsäkkä - nimisestä oon joskus tilannu. Ja Suomen taidetarvikkeesta
Epäilen köh kirjoitti:
Onks tää vaa joku mainos? Sus
Ei köhän köh köh
Tietääkö joku mistä saa Winsor & Newman Cotman - vesivärejä? Penstore myy, mutta en haluaisi sieltä tilata koska on mielestäni aika kallis kauppa. Kansallisessa kirjakaupassa näytti olevan, mutta ei niitä sävyjä jotka haluan.
Lähetään käymään puuilossa, tulee se virne
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku mistä saa Winsor & Newman Cotman - vesivärejä? Penstore myy, mutta en haluaisi sieltä tilata koska on mielestäni aika kallis kauppa. Kansallisessa kirjakaupassa näytti olevan, mutta ei niitä sävyjä jotka haluan.
Kärkkäinen?
Vierailija kirjoitti:
googlasin, winsor and newton cotman
Taidetarvikkeita.fi
Suomalainen Kirjakauppa
Askarrellaan.fi
Piuku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärkkäinen?
Siellä näytti olevan paletteja. En tajunnut täsmentää, että etsin irtonappeja. Haluaisin pari tiettyä väriä.
Goggel kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
googlasin, winsor and newton cotman
Taidetarvikkeita.fi
Suomalainen Kirjakauppa
Askarrellaan.fi
Kiitos! Katson mitä löytyy.
Minä leikin vaan kävyillä ja askartelen vessapaperista taitoksia. Huhhu
Primassa on kyniä, papereita ja liimaa myynnissä
Vierailija kirjoitti:
Minä leikin vaan kävyillä ja askartelen vessapaperista taitoksia. Huhhu
Minulla ei oo ees vessapaperiaaaa! Q
Piia Paper 👍 Ja Heidin Korttipaja