Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako työntöä mies tarvitsee...

Vierailija
27.01.2023 |

laskin aamulla huvikseni, kun en kerrankin oikein ollut innokas, että mies työnti noin sata kertaa kun sai. Toki menin lopussa hiukka sekaisin laskuissa, kun tahti kiihtyi.
Olin toki häntä hyvin "esivalmistellut".
Onko kukaan laskeskellut? Yksilöllistä toki.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on sykevyö käytössä seksin aikana ja siihen askelmittari kytkettynä ja bluetoothilla yhdistettynä. Askelmittari laskee työntöjen määrän automaattisesti ja kello synkronoi tiedot automaattisesti Stravaan ja näkyy myös sitten kaveriporikalle. Ei turhaan sanota "if it is not in strava it did not happen". Suoritukseen voi myös liittää kuvia mikä on tuossa kätevä ominaisuus. Tuolta voi sitten seurata työntöjen määrän kehitystä ja huomattavasti statistiikka heikkenee iän kasvaessa.

Vierailija
2/33 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika köyhää on seksi jos keskityt laskemaan työntöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuossa sanoinkin, ettei KERRANKIN ollut jostain syystä halukas, siinä syy miksi kerrankin noin tein. Mutta täällähän tapana olla pyttymäinen ja negatiivinen niin ole hyvä.

Normaalisti ihan jokapäivä ja monastikkin. Mutta se siitä.

Vierailija
4/33 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuossa sanoinkin, ettei KERRANKIN ollut jostain syystä halukas, siinä syy miksi kerrankin noin tein. Mutta täällähän tapana olla pyttymäinen ja negatiivinen niin ole hyvä.

Miksi pitää panna, jos ei löydy halukkuutta?

Vierailija
5/33 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu täysin siitä minne työntelee. Joskus on ollut niin hyvä suihinottaja, että lasti lähti varmaan minuutissa ja muutamassa kymmenessä suun edestakaisessa liikkeessä (eli sinänsä minä en työnnellyt, mutta suu työnteli kyllä). Mutta kyllä luulisin, että parisataa työntöä siinä yleensä tarvitaan.

Vierailija
6/33 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kestää montakin sataa, kun minä määrään tahdin. Sopivasti pitää taukoa ratsastaessa päällä ettei pääse laukeamaan liian nopeasti.

Suihinotossa taas ei jaksa satoja kertoja, joten ensin muutama kymmenen imaisua hitaasti ja sen jäljeen kiihtyvällä tahdilla niin ei tarvitse sataan laskea.

Vierailija
7/33 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sata on ihan riittävä määrä, ei sitä jaksa niin kovin paljoa enempää työnnellä. Voisko sitä verrata suoritukseltaan johonkin 40-50:een vatsalihasliikkeeseen, eli kyllä se ihan työstä käy.

Naisen voi hoitaa sitten sormilla tai suulla, jos ei hän siinä samalla saanut.

Vierailija
8/33 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihinotossa taas ei jaksa satoja kertoja, joten ensin muutama kymmenen imaisua hitaasti ja sen jäljeen kiihtyvällä tahdilla niin ei tarvitse sataan laskea.

Tuo on minukin mielestä juuri paras tapa saada suihinotto. Ja jos suihinotto alkaa kestää todella pitkään, ja aistin, että antavan henkilön suu ja leuat alkaa väsyä, itsellänikin alkaa tuntua pahalta.  Silloin kiitän kauniisti, kerron, että tuntui aivan ihanalta, mutta en nyt vain pysty laukeamaan.

Vierailija
9/33 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mies halusi , kun olin häntä kiusoitellut monasti illalla ja vielä aamullakin. En nyt vaan innostunut, mutta kun hän niin halusi niin miksi en olisi? HÄN antaa mulle normaalisti monta päivässä, vaikkei aina itse niin saisikaan, me ajatellaan toinen toisiamme ja toistemme nautinoa, se on meille tärkeätä.

Vierailija
10/33 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mies halusi , kun olin häntä kiusoitellut monasti illalla ja vielä aamullakin. En nyt vaan innostunut, mutta kun hän niin halusi niin miksi en olisi? HÄN antaa mulle normaalisti monta päivässä, vaikkei aina itse niin saisikaan, me ajatellaan toinen toisiamme ja toistemme nautinoa, se on meille tärkeätä.

Yritä keksiä jotain parempaa.

Vierailija
11/33 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 pitkää vetoa riittää minulle. Sitten laukeaa.

Vierailija
12/33 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset pienikikkeliset tuntuvat tarvitsevan enemmän. Nytkyttävät kuin kaniinit. Sitten taas kunnon kalun omaavat pärjäävät vähemmällä, mutta saavat ainakin minulle enemmän nautintoa aikaiseksi. Ei ole kyllä tullut mieleenikään alkaa työntöjen määrää laskemaan.

Vierailija
13/33 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaijan pimppi on niin tiukka, wttä 10 - 13 työntöä riittää.

Vierailija
14/33 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset pienikikkeliset tuntuvat tarvitsevan enemmän. Nytkyttävät kuin kaniinit. Sitten taas kunnon kalun omaavat pärjäävät vähemmällä, mutta saavat ainakin minulle enemmän nautintoa aikaiseksi. Ei ole kyllä tullut mieleenikään alkaa työntöjen määrää laskemaan.

Stadionin porttikongiko siellä kirjottelee 🧐🤔

Vierailija
15/33 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju oli kiva, kunnes luin sanat "jokapäivä" ja "monastikkin."

Vierailija
16/33 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisittain: kel onni on se onnen kätkeköön.

Vierailija
17/33 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisittain: kel onni on se onnen kätkeköön.

Ööh ei, ihan kiva jos saa orkkuja ja usein, mutta kh:n juttuja en jaksaisi lukea tällä palstalla enää yhtään.

Tai kuten 4chanissa sanottaisiin: lurk moar

Vierailija
18/33 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvokisoissa parhaat työntää kuudesti. Osa pakittaa ja muut pyörähtämällä.

Vierailija
19/33 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla uralla olen tarvinnut yhdestä äärettömään nykyisin ei enää yksi riitä koskaan. Olisi hauskaa kokea vielä se yksi työntä ja silmät pyörii päässä, kunnes hämmentyneen nolostunut silmäkontakti.

Vierailija
20/33 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään.

Lapsethan nykynainen, suomessa ainakin, haluaa keinohedelmöityksen mistä lasta toivotaan toivotaan.

Hyvä tyyli.

Mies ei tarvitse yhden yhtä edes senttiäkään hikoilla, moisen asian vuoksi.

Terveet kädet?

Niillä ja suht'normaalilla näkökyvyllä mies kuin mieskin osuu kyllä siihen muovipurkkiin.

Ja kansakunta kiittää! (synnyttäjistä en olisi vaan niin tai edes kovinkaan varma..)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi