Heikelä ja Valtonen yllätysero
Kommentit (533)
Yritysviritelmänä Jussilla on ainakin Akvaario. Onkohan kalat uimakunnossa vielä?
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs ihmisiä kiinnostaa tämä asia. Ihmisillä on tapana nykyään mennä yhteen ja sitten erota. Kannattaisi ehkä pitää matalampaa profiilia mutta tuollainen vaan on tätä nykyaikaa.
Täytyykö näistä uutisoida?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs ihmisiä kiinnostaa tämä asia. Ihmisillä on tapana nykyään mennä yhteen ja sitten erota. Kannattaisi ehkä pitää matalampaa profiilia mutta tuollainen vaan on tätä nykyaikaa.
Heikelä sen itse uutisoi instassaan ja sieltähän se tuli iltapäivälehtiin.
Ketä kiinnostaa yhtään kenenkään toisen erot tai naimiset. Ei mitään merkitystä mulle, eikä varmasti kenellekään muullekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikelällä on noita markkinatalous poscastejä jotka sisältävät myös vähän hämärämpää läppää. Mutta onko kaverilla oikeasti yhtään rahaa vai onko ihan wannabe-rikas?
Onko Elinallakaan sen enempää?
Kyllä Elina on ollut hyväpalkkaisissa hommissa ennen politiikkaan tuloa.
Ex-miehensä on rikas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikelä sen itse uutisoi instassaan ja sieltähän se tuli iltapäivälehtiin.
Kai se on näillä julkuilla niin, että yksityiselämää ei oikein osata pitää. Kaksi julkimoa voi olla raskasta parisuhteelle, riippuu toki alastakin. Ei kai parisuhteistaan tilitys mikään pakko sentään ole, ehkä joillain viihdestaroilla sen ymmärtää. Ei muuten.
Vierailija kirjoitti:
Olipa junttimainen päivitys Heikelältä igssä. Oikeasti nolottaa hänen puolestaa. Vielä alkukuusta sydänpäivityksiä Elinan kanssa. Ja mitä kommentteja, niin junttimaisia ja ala-arvoisia äijäkommentteja että pääsitpä ainakin linnaan.
Ja tuo "olen pahoillani". Ai helvatski mitä touhua. Kenelle hän on pahoillaan, omille seuraajilleen?
Elina on minusta varsin älykkään oloinen nainen. Ehkä hyväkin, että tämä suhde kariutui.
Ja muuten kun joku kommentoi, että jenni alekssandrova olisi joku ulkomaalaistaustainen niin hei ihan suomen oulusta on kotoisin :D
Yllättys oli kun ekan kerran linnan juhlissa pariskunnasta havainto tuli. Mutta ajattelin, et kiva et kaks vapaata ovat löytäneet toisensa. Ehkä yllätyin, et Valtonen suostui yhteiskuviin, ei ole sen oloinen että haluaisi olla julkisuudessa muutakuin työn plsta.
Mutta eilinen Heikelän kommentti ig:ssa. Ei ihan selvinpäin kirjoitettu. Ja vielä sellainen fiilis tuli, että halusi tuoda fiiliksen, että hän tässä nyt lopettaa suhteen, kun varmuudella tietää, ettei Elina tollasia lähde kommentoimaan. Typerä ulostulo.
Heikelällä on kasvanut lippis päähän ja julkisesti retostelee uhkapelitouhuillaan. Ei suoriutunut edes lukiosta vaan jätti koulut kesken. Aika luuseritouhua.
Yrittää leveillä veneilyharrastuksellaan ja haluaa rikkaampien piiriin. 😂🤣😂 Targa-vene mukamas salli mun nauraa!!
Elina astui paskaan, mutta shit häppens! Onneksi pääsi eroon juntista.
Vierailija kirjoitti:
Targa-vene mukamas salli mun nauraa!!
Kyllä sillä on Targa (38?) ollut jo parina kesänä. Vuokralla.
Miten voi lippis kasvaa päähän?
Jos joku 40v täyttänyt joskus lippistä käyttää niin onko se aivan kamalaa?
Vierailija kirjoitti:
Hyvät tulothan Jussilla on kyllä, kyllä niillä helposti vuokraa veneen ja vielä asunnonkin kantakaupungista. Ero ei yllättänyt, ennemmin se että kansanedustaja seurusteli julkisesti uhkapelejä harrastavan aikuislapsen kanssa jolle on kasvanut lippis päähän.
Ei ole omaa asuntoa? Keski-ikäisellä miehellä, jolla on lapsia?
Minusta kertoo jotain elämän tärkeysjärjestyksestä, että ei säästä omaa asuntoa, vaan keskittyy ns. elämään mukavaa elämää vuokraamalla asunnon ja veneen.
Ihan tuon takia en päästäisi jatkoon. Meinaako lopun elämäänsä elää vuokralla? Vai odottaako jotain perijää elämäänsä maksamaan kuluja?
Suunnitelmallisuus elämässä pitää olla, vaikka olisi pienetkin tulot. Sitten vaatimattomampaa asuntoa jne.
Valtonen on ollut rahoitusalalla, en yhtään ihmettele, että erosivat. Siis myös sen lisäksi, että Valtonen vaikuttaa järkevältä ja käytännölliseltä, ja on fiksu ja koulutettu.
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa yhtään kenenkään toisen erot tai naimiset. Ei mitään merkitystä mulle, eikä varmasti kenellekään muullekaan.
Heh, heh, kuinka väärässä oletkaan.
Ja tiedät sen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Targa-vene mukamas salli mun nauraa!!
Kyllä sillä on Targa (38?) ollut jo parina kesänä. Vuokralla.
Jostain haastattelusta muistan lukeneeni, että Valtosen ja ex-miehen yhteinen lempiharrastus oli kasvimaan hoitaminen. Molemmat nauttivat siitä. Maanläheistä ja arkista.
Tuohon kuvaan ei sovi mikään vuokrattu ökyvene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät tulothan Jussilla on kyllä, kyllä niillä helposti vuokraa veneen ja vielä asunnonkin kantakaupungista. Ero ei yllättänyt, ennemmin se että kansanedustaja seurusteli julkisesti uhkapelejä harrastavan aikuislapsen kanssa jolle on kasvanut lippis päähän.
Ei ole omaa asuntoa? Keski-ikäisellä miehellä, jolla on lapsia?
Minusta kertoo jotain elämän tärkeysjärjestyksestä, että ei säästä omaa asuntoa, vaan keskittyy ns. elämään mukavaa elämää vuokraamalla asunnon ja veneen.
Ihan tuon takia en päästäisi jatkoon. Meinaako lopun elämäänsä elää vuokralla? Vai odottaako jotain perijää elämäänsä maksamaan kuluja?
Suunnitelmallisuus elämässä pitää olla, vaikka olisi pienetkin tulot. Sitten vaatimattomampaa asuntoa jne.
Valtonen on ollut rahoitusalalla, en yhtään ihmettele, että erosivat. Siis myös sen lisäksi, että Valtonen vaikuttaa järkevältä ja käytännölliseltä, ja on fiksu ja koulutettu.
Mitä olen Heikelän kommenteista tulkinnut, niin kaveri elää asenteella, että mitään täältä ei saa mukaansa, vaan loppupeleissä katsotaan, miten tuli elämää elettyä. Sinänsä ymmärrän tuon asenteen, että turha sitä on säästää koko ikänsä ja sitten kuolla pois, vaan pitää myös nautti jatkuvasti elämästä, vaikka toki itse myös jonkin verran säästän.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että kävi siten, että Elina oli sanavalviimpi ja kommunikointi ei ollut tasaväkistä.
Suurin osa parisuhteista kariutuu siihen, kun keskustelut menevät " väittelyksi " kumpi on oikeassa. Eihän sellaista kukaan jaksa kovin kauan. Itse olen miettinyt juuri viime aikoina sitä, että jaksanko jatkaa pitkäaikaisen miehen kanssa kun tuntuu että yhä enemmän emme puhu vaan kaikki menee väittelyksi. Miltei 95% kun mietin hiljattain, kun mies lähti omalle paikkakunnalleen. Onneksi emme ole naimisissa vaan pitkä suhde on ollut avosuhde ja asumme eri paikkakunnilla.
En voisi kuvitella että asuisimme yhdessä. Juuri siksi pitkä suhde on kestänyt kun emme asu yhdessä.
Komppaan. Jos suhde oon ikuinen " väittelysuhde" asiasta kuin asiasta ja molemmat luulevat olevansa oikeassa, suhde kuolee taatusti.
Ei pelasta edes hyvä seksi, kun uupuu kaikenlaiseen väittelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Heikelällä on kasvanut lippis päähän ja julkisesti retostelee uhkapelitouhuillaan. Ei suoriutunut edes lukiosta vaan jätti koulut kesken. Aika luuseritouhua.
Yrittää leveillä veneilyharrastuksellaan ja haluaa rikkaampien piiriin. 😂🤣😂 Targa-vene mukamas salli mun nauraa!!
Elina astui paskaan, mutta shit häppens! Onneksi pääsi eroon juntista.
Muutama kuukausi menee ihastumisen huumassa ja silloin katsoo läpi toisen huonoa elämänhallintaa. Charmi mies pystyy sen ajan pitämään naisen pauloissaan ihan seksin avulla.
Sitten totuus alkaa valjeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että kävi siten, että Elina oli sanavalviimpi ja kommunikointi ei ollut tasaväkistä.
Suurin osa parisuhteista kariutuu siihen, kun keskustelut menevät " väittelyksi " kumpi on oikeassa. Eihän sellaista kukaan jaksa kovin kauan. Itse olen miettinyt juuri viime aikoina sitä, että jaksanko jatkaa pitkäaikaisen miehen kanssa kun tuntuu että yhä enemmän emme puhu vaan kaikki menee väittelyksi. Miltei 95% kun mietin hiljattain, kun mies lähti omalle paikkakunnalleen. Onneksi emme ole naimisissa vaan pitkä suhde on ollut avosuhde ja asumme eri paikkakunnilla.
En voisi kuvitella että asuisimme yhdessä. Juuri siksi pitkä suhde on kestänyt kun emme asu yhdessä.Komppaan. Jos suhde oon ikuinen " väittelysuhde" asiasta kuin asiasta ja molemmat luulevat olevansa oikeassa, suhde kuolee taatusti.
Ei pelasta edes hyvä seksi, kun uupuu kaikenlaiseen väittelyyn.
Mistähän ihmeestä te tiedätte tai aavistelette kumpi oli "sanavalmiimpi" heidän suhteessaan? :D
Ovat oikeasti tauolla eduskuntavaalien ajan, jotta Heikelän 23 Media -ohjelman melko reipas asioiden käsittely ei haittaa Valtosen vaalityötä.
Heikelä varmaan ootti, että pääsee piireihin. Onneksi olkoon Elina! PÄäsit pommista eroon ajoissa.