MUISTATTEKO 2000-luvun alun yöelämän, jossa silloin normaalit asiat ovat NYKYÄÄN SEKS.AHDISTELUA?
Tässä linkki pulssiin yöelämä ohjelmaan niille, jotka ei tiedä millaista 2000-luvun alussa tienneet meno oli esim. yöelämässä ja ihan normaalia, sellaista mistä tänäpäivänä saisi nopeasti syytteen erilaisista seks.rikoksista.
Kommentit (531)
Kaipaan niitä villejä vaahtobileitä tuolta ajalta, kun vaahdossa tanssittiin ja oltiin sitten ihan märkiä.
Nykyään nekin on kielletty, kun rinnnat yms. näkyy niiden läpi. Nyky nuoret on niin herkkiä, että siitäkin on pitänyt tehdä laitonta, ihan kuin muka niitä palleroita netissäkin, livenäkö se onkin liikaa bileissä?
Minun aikaan ei valitettu vaan toimittiin ja osattiin elää hetkessä ja nauttia.
T. 90-20 alun bilettäjä Nainen isolla N:llä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kaipaan noita aikoja naisena. Nykyään ei tarvi ihmetellä miksi syntyvyys on roimassa laskussa ja parisuhteet, kun kumpikaan puoli ei uskalla enää normaalisti esim. yökerhoissa lähestyä toista siinä mielessä, kun mies sekä nainen pelkäävät syytettä, kun lakeja on tiukennettu ihan järjettömästi.
HEI MIES! JOS ET TIEDÄ, ETTÄ MIKÄ ON NORMAALIA LÄHESTYMISTÄ, JA MIKÄ AHDISTELUA, NIIN ÄLÄ LÄHESTY OLLENKAAN!
NYKYISIN AIKA HELVETIN VAIKEA TIETÄÄ, KUN OSASTA JO PELKKÄ PENKILLÄ ISTUMINENKIN ON AHDISTELUA JOS OHI KULKEE TEINI TYTTÖ PUOLIALASTI.
Eli olet pedari, ja sinua vtuttaa kun et saa enää teinityttöjä käydä kopeloimassa haarojen välistä muna pystyssä?
Kysypä äidiltäsi, mitä tuo sana tarkoittaa. Autan alkuun: Se ei tarkoita ihmistä, joka kaikessa rauhassa istuu puiston penkillä.
Hei. Teinityttö saa kulkea rauhassa ilman että joku limainen setä tuijottaa. Jos ajattelet noin, niin mene hoitoon. Olet kipeä, ja pedari
Nykyään on kaikki paremmin. Oikesti.
T M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanssilattialla naiset hinkkasivat persettää miehen etumusta vasten 🤗
Oi niitä aikoja, oi niitä aikoja ne tahtoisin mä elää uudelleen.
Ja olen ihan tosissani tämän kanssa. Nykyinen hysterian aikakausi ei sytytä.
Mikä ihmeen hysterian aikakausi? Ai kun juntit ei enää rellestä miten sattuu, vaan joutuvat opettelemaan käytöstapoja?
Ja edelleenkin naiset hinkkaa persetttä etumusta vasten tanssilattialla, jos tykkäävät siitä miehestä.
No esim. tämä:
Mies katsoo kadulla -> nainen IIIIKK SE AHDISTELEE MUA
Mies yrittää tutustua naiseen -> nainen METOO MENE POIS AHDISTELEMASTA
Heitetään ihan tavallista vitsiä -> HYI MITÄ AHDISTELUA TEEN JUTUN ILTASANOMIIN JA LYNKKAAN SINUT JULKISESTI
Eletään näköjään eri maailmoissa, kun en ole tuollaiseen törmännyt.
Näköjään. Sinä elät jossain pusikossa, jonne ei mikään medialähde saa viestejä perille (ihmettelen kyllä miten olet täälläkin välttynyt tuollaiselta) ja minä elän normaalissa maailmassa, jossa tieto liikkuu ja metoota on huudettu pian 10 vuotta.
Seuraan kyllä eri medioita, mutta en juurikaan mitään iltalehtiä eikä muutenkaan kiinnosta kaikki aiheet. Tässä omaa elämää eläneenä ja ympäristöä omin silmin livenä havainnoineena en ole tuollaista todistanut. Mitään "MeToon"-huutamista ei näy missään.
Sellaista se on, kun elää elämänsä umpioissa kaukana muille normaalista elämästä.
Missä sinä itse sitten olet todistanut tuollaista meininkiä? Eli että katsetta pidetään ahdisteluna ja huudellaan "metoota" normaalista sosiaalisesta kanssakäymisestä?
Itse olen elänyt tässä viimeiset 10 vuotta nuoren naisen elämää ja bilettänyt niin Suomessa kuin ulkomaillakin, enkä ole koskaan tuollaista todistanut.
No lue vaikka alkuun tämä ketju alusta loppuun :D
Tämä ketju? Täällä ketjussako siis joku mies katselee naisia ja yrittää tutustua naiseen, mutta naiset vaan huutavat MeToota?
Elätkö ollenkaan IRL ja onko sinulla mitään käsitystä siitä kuuluisasta Oikeasta Elämästä, vai hysterisoitko vain netissä kaikenmaailman paskalehtien luomia ilmiöitä?
Onko sinulla useinkin noin suuria haasteita ymmärtää lukemaasi ja keskittyä asian sijaan länkyttämään tuollaista paskaa?
Hävettääkö, ettet tosiasiassa tiedä nykynuorten elämästä mitään, vaan olet vain mitään mistään tietämätön hysteerikko jonka elämä on Iltalehtien seuraaminen ja niiden perusteella netissä vouhkaaminen?
Anna tulla vaan. Pura kaikki paha olosi pois projisoimalla minuun. Kyllä minä aikuisena ihmisenä kestän. Toivottavasti tämä "terapiamuoto" helpottaa oloasi.
Sieltä sitten sellaset defenssit, kun mitään argumentteja omalle hysterisoinnille ei ole :D
Näille väitteillesi et ole antanut mitään perusteita ja vaikea niitä tietysti antaakaan, kun maailma ei nykyäänKÄÄn ole tällainen:
"Mies katsoo kadulla -> nainen IIIIKK SE AHDISTELEE MUA
Heitetään ihan tavallista vitsiä -> HYI MITÄ AHDISTELUA TEEN JUTUN ILTASANOMIIN JA LYNKKAAN SINUT JULKISESTI"
Miksi tarvitsisi erikseen perustella ilmiöitä, jotka ovat kaikkien nähtävillä niin mediassa kuin muutenkin? Googlaa vaikka alkuun nimi Anni Vuohijoki niin saatat oppia jotain.
Media näkyvyys ei nykyaikana kerro mistään muusta kuin yksipuoleista tiedottamisesta. Se ei ole minkään tason puolueeton mittari.
Sulla jäi puolet lauseesta lukematta. Niin mediassa KUIN MUUTENKIN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ysärin vaahtobileet, jonnet ei muista :p
Sääliksi käy jonnettaria, kun eivät uskalla heittäytyä tuollaiseen, vaan parkuvat ahdistelusta jo siinä vaiheessa kun bussikuski sanoo kiitos ja katsoo silmiin.
Voihan sitä tuollaisissakin harhoissa elellä, jos siitä tulee itselle parempi mieli :D
Keskustellaan nyt vain asiasta ja jätetään nuo hiekkalaatikkotason "kuittailut" sinne ylikselle. Ollaan kuitenkin aikuisia, eikö?
Keskustellaan asiasta? Asiasta? Omat väitteesi on nimenomaan hiekkalaatikkotason heittoja vailla mitään todellisuuspohjaa, joten hassua kirjoittaa noin. Tosin taidat vain trollailla, vaikea uskoa kenenkään oikeasti olevan tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan niitä villejä vaahtobileitä tuolta ajalta, kun vaahdossa tanssittiin ja oltiin sitten ihan märkiä.
Nykyään nekin on kielletty, kun rinnnat yms. näkyy niiden läpi. Nyky nuoret on niin herkkiä, että siitäkin on pitänyt tehdä laitonta, ihan kuin muka niitä palleroita netissäkin, livenäkö se onkin liikaa bileissä?
Samaa mieltä.
t. Tuohon aikaa todella paljon bilettänyt ja se oli elämäni parasta aikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kaipaan noita aikoja naisena. Nykyään ei tarvi ihmetellä miksi syntyvyys on roimassa laskussa ja parisuhteet, kun kumpikaan puoli ei uskalla enää normaalisti esim. yökerhoissa lähestyä toista siinä mielessä, kun mies sekä nainen pelkäävät syytettä, kun lakeja on tiukennettu ihan järjettömästi.
HEI MIES! JOS ET TIEDÄ, ETTÄ MIKÄ ON NORMAALIA LÄHESTYMISTÄ, JA MIKÄ AHDISTELUA, NIIN ÄLÄ LÄHESTY OLLENKAAN!
NYKYISIN AIKA HELVETIN VAIKEA TIETÄÄ, KUN OSASTA JO PELKKÄ PENKILLÄ ISTUMINENKIN ON AHDISTELUA JOS OHI KULKEE TEINI TYTTÖ PUOLIALASTI.
Eli olet pedari, ja sinua vtuttaa kun et saa enää teinityttöjä käydä kopeloimassa haarojen välistä muna pystyssä?
Kysypä äidiltäsi, mitä tuo sana tarkoittaa. Autan alkuun: Se ei tarkoita ihmistä, joka kaikessa rauhassa istuu puiston penkillä.
Hei. Teinityttö saa kulkea rauhassa ilman että joku limainen setä tuijottaa. Jos ajattelet noin, niin mene hoitoon. Olet kipeä, ja pedari
Hei. Nyt ei puhuttu mistään tuollaisesta. Puhuttiin penkillä istumisesta. Kysy äidiltäsi lisäopetusta lukemiseen sen jälkeen, kun olet ensin kysynyt häneltä mitä tuo viljelemäsi sana tarkoittaa. Et selkeästikään tiedä. Ei ole ihan kevyt syyte tuollainen, joten syytä opetella ymmärtämään, mitä ko. sana oikeasti tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ysärin vaahtobileet, jonnet ei muista :p
Sääliksi käy jonnettaria, kun eivät uskalla heittäytyä tuollaiseen, vaan parkuvat ahdistelusta jo siinä vaiheessa kun bussikuski sanoo kiitos ja katsoo silmiin.
Voihan sitä tuollaisissakin harhoissa elellä, jos siitä tulee itselle parempi mieli :D
Keskustellaan nyt vain asiasta ja jätetään nuo hiekkalaatikkotason "kuittailut" sinne ylikselle. Ollaan kuitenkin aikuisia, eikö?
Keskustellaan asiasta? Asiasta? Omat väitteesi on nimenomaan hiekkalaatikkotason heittoja vailla mitään todellisuuspohjaa, joten hassua kirjoittaa noin. Tosin taidat vain trollailla, vaikea uskoa kenenkään oikeasti olevan tuollainen.
Eli et osaa keskustella muuten kuin ylistyyliin jauhamalla henkilöstä asian sijaan. Tämä selvä.
Vierailija kirjoitti:
T M51
Muutama pilleri lisää annostukseen niin rupeaa vaikuttamaan siedettävälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä täällä kipeä olet kun fantasioit pedareista joka välissä. Taidat olla itse sellainen, kun se on ainut asia, joka sinulle tullee mieleen sanasta penkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T M51Muutama pilleri lisää annostukseen niin rupeaa vaikuttamaan siedettävälle.
Käsi löysään nyrkkiin ja samaan tahtiin saman puolen kantapään kanssa.
Siitä se lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen hysterian aikakausi? Ai kun juntit ei enää rellestä miten sattuu, vaan joutuvat opettelemaan käytöstapoja?
Ja edelleenkin naiset hinkkaa persetttä etumusta vasten tanssilattialla, jos tykkäävät siitä miehestä.
No esim. tämä:
Heitetään ihan tavallista vitsiä -> HYI MITÄ AHDISTELUA TEEN JUTUN ILTASANOMIIN JA LYNKKAAN SINUT JULKISESTI
Tämä on niin totta.
Kun metoo alkoi niin täällä palstalla oli pitkät ja ponnekkaat keskustelut asiasta.
Yksi nainen kertoi että taksikuski oli häntä peilin kautta katsonut väärällä tavalla ja tämä oli hänen mielestään ahdistelua. Minä vastasin ettei se ole vielä lähelläkään ahdistelua ja sain menet näppisvihat osakseni.Siis eleletkö sinä vaan jossain netissä ja luot käsityksen maailmasta nettipalstojen ja Iltalehtien klikkiotsikoiden kautta? :D
Voi lapsipieni. Ihanaahan se olisi, jos tuollaista tapahtuisi vain netissä. Mutta niin ei valitettavasti ole ja siitä on moni mies saanut kärsiä isosti, kun tuulesta temmatut syytteet ovat karanneet käsistä.
Onneksi kukaan naisen ei ole koskaan ilman omaa syytään saanut kärsiä miehen takia. Eikä ole koskaan ilman omaa syytään joutunut ahdistelluksi tai ra****s***ka***tuksi.
Ikävää, että jokunen mies on joutunut kärsimään naisten takia :(
Miesparkoja.
sarkasmivaroitus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista, mutta muistan 80-luvun yöelämä, jossa tapahtuneista asioista nykyiset lumihiutaleet saisivat sydänhalvauksen. Ei ollut turvallisia tiloja. Mutta silti en koe kokeneeni mitään ahdistavaa.
Oliko sinulla muuta vaihtoehtoa kuin hyväksyä ahdistelu?
Miksi haluat väkisin väittää toisen kokeneen ahdistelua, vaikka hän selkokielellä ilmaisi, ettei sellaista kokenut? Jos tuo on käsityksesi naisten oikeuksien ajamisesta niin metsään menee ja lujaa.
t. kasarinuori
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esim. tämä:
Tämä on niin totta.
Kun metoo alkoi niin täällä palstalla oli pitkät ja ponnekkaat keskustelut asiasta.
Yksi nainen kertoi että taksikuski oli häntä peilin kautta katsonut väärällä tavalla ja tämä oli hänen mielestään ahdistelua. Minä vastasin ettei se ole vielä lähelläkään ahdistelua ja sain menet näppisvihat osakseni.Siis eleletkö sinä vaan jossain netissä ja luot käsityksen maailmasta nettipalstojen ja Iltalehtien klikkiotsikoiden kautta? :D
Voi lapsipieni. Ihanaahan se olisi, jos tuollaista tapahtuisi vain netissä. Mutta niin ei valitettavasti ole ja siitä on moni mies saanut kärsiä isosti, kun tuulesta temmatut syytteet ovat karanneet käsistä.
Onneksi kukaan naisen ei ole koskaan ilman omaa syytään saanut kärsiä miehen takia. Eikä ole koskaan ilman omaa syytään joutunut ahdistelluksi tai ra****s***ka***tuksi.
Ikävää, että jokunen mies on joutunut kärsimään naisten takia :(
Miesparkoja.
sarkasmivaroitus
Totta. R'iskaamistahan tapahtuu vain naisille. Ei koskaan miehille. Eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
ai oikeesti kielletty ? :/ höh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esim. tämä:
Kyllästyyhän sitä, jos sitä on kokenut jo 13-vuotiaasta asti.
N52
Itse olen kokenut normaalia elämää 0-vuotiaasta saakka enkä vieläkään ole kyllästynyt. Sen sijaan tämä vauhkoaminen kyllästyttää jo nyt, vaikka sitä on ollut ilmassa vasta muutaman vuoden.
N45 eli lainaamasi
No ahdistelua saat varmaksi osaksesi vieläkin, kun noin kovasti sitä toivot. Sitä riittää edelleen tuolla yöelämässä. Menepä pistämään tissit tiskiin sitten vain! Onnea matkaan.
Se lainaamasi N52
Ikävä tuottaa pettymys, mutta en ole kertaakaan elämässäni kokenut ahdistelua. Enkä usko, että koen jatkossakaan, koska osaan erottaa esim. katsomisen ja ahdistelun toisistaan. Ne ovat kaksi eri asiaa. Miksi muuten hilluit baareissa jo 13-vuotiaana?
t. sama
Ehkä olet ainoa laatuasi sitten. En minä ole ollut baareissa 13-vuotiaana, mutta ahdistelua voi kokea kuule niin paljon muissakin paikoissa. Jos ei sinulla ole kokemusta, onnea. Sinun ei ehkä sitten kannata kommentoida näitä ketjuja tämän enempää.
Noinko lujasti sattuu, että sinun kuvitelmiasi ahdistelusta tuodaan oikeaan valoon eli ne kumotaan? Aika pelottavaa, jos vielä 52-vuotiaanakin elää siinä harhassa, että oma näkemys on totta, jos vastapuoli lakkaa kirjoittamasta omaansa :D
Mitä sinä selität? Minä puhun omasta kokemuksestani, sinä omastasi. Oli hirveän yleistä vielä 20 vuotta sitten nähdä vaikkapa asunto-ilmoitus Helsingissä sanoilla " osa vuokrasta hoituu luonnossa". Työpaikkoihin samat kriteerit. Sinun mielestäsi OK?
Miten tuo nyt liittyy siihen, onko katsominen ahdistelua vai ei? Koeta pysyä asiassa äläkä muuttele toisten sanomisia miten sattuu.
Tää "katsominen on ahdistelua" on joku sun oma olkiukko. Täällä on lähinnä puhuttu lääppimisestä, puristelusta, läimimisestä, hinkuttamisesta, rivoista puheista ja vartalon kommentoinnista. Ja sä jaksat jauhaa jostain katsomisesta...
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori nyt vaan, mutta jo teinilikka kulkee miesten ohi peppu vilkkuen ja tissit tiskissä niin sitten on kyllä ihan turha vinkua mitään pedarijuttuja, jos miehet tekevät sitä mitä tyttö haluaa eli katsovat. Sitä saa mitä tilaa ja leikki pitää kestää, jos siihen ryhtyy.
t. tätinainen
Juu, on se pederastiakin joskus ollut normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esim. tämä:
Tämä on niin totta.
Yksi nainen kertoi että taksikuski oli häntä peilin kautta katsonut väärällä tavalla ja tämä oli hänen mielestään ahdistelua. Minä vastasin ettei se ole vielä lähelläkään ahdistelua ja sain menet näppisvihat osakseni.Sama ilmiö edelleen. Hirveä parku ja syyttely, kun uskalsin sanoa ääneen totuuden siitä, että hysteria on mennyt ihan överiksi. Olen kuulemma nyt juntti, joka ei osaa käyttäytyä ja toivon ahdistelua, kun en koe katsomista ahdisteluksi. Ei ihan auennut tuo logiikka, mutta onneksi ei tarvitse kovin usein hysteerikkojen kanssa toimia normielämässä. Elämä on paljon helpompaa kun pitää järjen päässä eikä vauhkoa olemattomista.
N45, tuon lainaamasi kirjoittaja
Tämäpä on mennyt mielenkiintoiseksi, kun ihan joka ikäistä naista on nyt tässä ketjussa valittamassa, että kun on tuo metoo on tullut, niin miehet ei uskalla enää ollenkaan katsoa naisia :D ja , että metsään on menty.
Joo voihan täällä kuka vaan olla ihan kuka vaan, mutta kyllä minun näin miehenä on sanottava, että hyvä, että on tuo metoo.
Ei miehillä ole mitään oikeutta ahdistella naisia.
M45
Oletko vakavissasi sitä mieltä, että katse=ahdistelu? Jos kyllä, en usko sekuntiakaan, että olet mies.
Ihan vakavasti olen sitä mieltä, että yksikään nainen ei ole valittanut, että pelkkä normaali katsominen olisi ahdistelua.
Jos siellä 2000 luvun yöelämässä miehet olisi vain KATSELLUT naisia, ei sitä kukaan muistelisi pahalla, mutta täälläkin puhutaan, että on kourittu ja puristeltu. Se ei ole katsomista.
Täällä vaan hysteerikot huutaa, että mies ei saa enää edes katsoa naista, kun ne huutaa metoota.
Ei minulle, eikä yhdellekään ystävälleni naiset ole huutaneet metoota, vaikka katseltu on. Käsiksi ei ole käyty ja siinä se ero. Jos mies käy ilman lupaa käpälöimään vierasta naista, on naisella täysi oikeus huutaa metoota.
Vai haluaisitko sinä, että sinun äitiäsi, pikkusiskoasi, tyttöystävääsi, vaimoasi miehet saisiavat kouria tuosta vaan, kun he ovat ulkona?
Tai siis olisiko naisesta mukavaa, että hänen äitiään, siskoaan, tätiään ja mummoaan miehet kourisi ja puhuisivat alapäävitsejä, kun nämä ovat viihteellä?
Onko vaikea uskoa, että on olemassa miehiä, jotka eivät ole sitä mieltä, että nainen on vapaata riistaa, kun ovat pois kotoaan.
No mitä tämä mesoaminen täällä sitten on, jos kerran ikinä missään ei naiset huuda että katse on ahdistelua?
Ei tuosta katsomisesta muut mesoakkaan, kuin sinä. Muut puhuu siitä, että on kourittu ja puristeltu. Sinä vaan jaksat jauhaa katsomisesta.
Koska olet kuullut jonkun naisen huutavan kadulla metoota? Siellähän nyt on miehenkin pakko katsoa mihin kävelee ja siinä väkisin katsoo myös naisia.
luulisi olevan jatkuva huuto kadulla metoota, mutta eipä ole ikinä kuulunut sen suuntaista huutoa.
Joten se siitä katsomisesta.
No mitä tämä mesoaminen täällä sitten on, jos kerran ikinä missään ei naiset huuda että katse on ahdistelua?