Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MUISTATTEKO 2000-luvun alun yöelämän, jossa silloin normaalit asiat ovat NYKYÄÄN SEKS.AHDISTELUA?

NainenJokaKaipaaVillimpiäAikoja
27.01.2023 |

Tässä linkki pulssiin yöelämä ohjelmaan niille, jotka ei tiedä millaista 2000-luvun alussa tienneet meno oli esim. yöelämässä ja ihan normaalia, sellaista mistä tänäpäivänä saisi nopeasti syytteen erilaisista seks.rikoksista.

Kommentit (531)

Vierailija
21/531 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tosiaan 80-luvulla vasta urpomeininkiä oli. Ja ysärillä.

Vierailija
22/531 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80-luvulla raja hyväksyttävälle käyttäytymiselle oli tyystin erilainen, sitä voi olla vaikea ymmärtää että miten naiset ovat sietäneet jos vertaa nykymaailman arvoihin, mutta ei sitä koettu kovin paheksuttavana, päinvastoin, lähentely oli osoitus naisellisesta vetovoimasta ja siihen piti vain osata varautua ja asennoitua. 

Ajat muuttuu siskosein. Monessa muussakin asiassa. Siksi ei voi verrata kahden täysin eri aikakauden normeja toisiinsa. Omasta mielestäni nykyisin ollaan kyllä liiankin varovaisia ja pelokkaita. Millä ikinä saa pariuduttua, jos ei uskalla lähestyä toista ahdistelusyytteen pelossa?

N45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/531 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssilattialla naiset hinkkasivat persettää miehen etumusta vasten 🤗

Vierailija
24/531 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi joo, ei varmaan ollut ainuttakaan kertaa jolloin olisi välttynyt esim. tanssilattialla kähminnältä.

Joo ja sitten kun ihan oikeasti miehille piti hihitellä ja esittää vähän tymhää, ettei heidän herkkä egonsa särkyisi.... Luojan kiitos ne ajat ovat ohi.

Miksi piti? Ei varmasti pitänyt, pelkäsit vaan itse saavasi "hankalan naisen" maineen. Oikeasti mitä olisi käynyt kun olisit vetänyt ne rajat: olisit saanut olla rauhassa.

Vierailija
25/531 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

muistan joo,mutta en nostaisi vielä tänäkään päivänä syytettä jostain huumorilla heitetystä kaksimielisestä läpästä...huumorintajua löytyy,tiettyyn rajaan asti tietenkin :) hauskaa pitää ja saa olla 

Sinun kaltaisten naisten takia kesti niin kauan saada meille naisille yökerhoihin paremmat oltavat, kun otitte huumorilla kaikki nuo jutut - kaikkia meitä ei naurattanut samalla tavalla vaan ahdisti!

T. Feministi

Mikä esti kertomasta silloin, että tämä ei ole minulle ok eikä hauskaa?

Vierailija
26/531 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se hieman riippui kaupungista ja yökerhon tyylistä. Joissain paikoissa ihmiset osasivat käyttäytyä sivistyneemmin, joissain ei. Hienoa jos nykyään on parempi meininki tuon suhteen.

Vierailija
27/531 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi niitä aikoja, oi niitä aikoja ne tahtoisin mä elää uudelleen. 

Ja olen ihan tosissani tämän kanssa. Nykyinen hysterian aikakausi ei sytytä. 

Vierailija
28/531 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun 2000-luvun loppupuolella tulin täysi-ikäiseksi ja baarissa oli aina joku lääppimässä ja hinkuttamassa. 🤮

Vierailija
29/531 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun 2000-luvun loppupuolella tulin täysi-ikäiseksi ja baarissa oli aina joku lääppimässä ja hinkuttamassa. 🤮

Miksi annoit sen tapahtua, etkä sanonut napakasti, että nyt loppuu tuollainen?

30/531 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan nuo ajat enkä yhtään tykännyt tuollaisesta meiningistä (siis rivot puheet ja villi meininki). Halusin silloin nuorena kuitenkin välillä käydä baarissa ja vain hyväksyin sen osana baarikulttuuria.

Jos oli itsekin humalassa, sitä ei ottanut niin vakavasti. Selvinpäin en olisi uskaltanut mennä ollenkaan. Minun kaveripiirissäni aina etkoiltiin eli baariin mentiin pienessä humalassa.

En osaa vertailla silloista yöelämää nykyiseen, koska en enää n. kymmeneen vuoteen ole käynyt baareissa. Näkyvätkö tiukentuneet asenteet rivoihin ehdotteleviin puheisiin ja seksuaaliseen häirintään yms. nykyisessä yöelämässä? Eli että nykyään olisi ap:n videon kaltaisissa yökerhoissa asiallisempaa käyttäytymistä?

Omasta mielestäni tiukentuneet asenteet ovat hyvä muutos, kunhan ei nyt ihan liiallisuuksiin tilanteiden tulkinnassa.

Vierailija
31/531 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Muistan kun ihan tavalliset naisetkin innostui tanssimaan rinnat paljaana yökerhossa hunksien keikan jälkeen eikä ketään haitannut - tänäpäivänä siitä tulisi meille naisillekkin syyte.

Miehet heitti ronskia läppää ja iskurepliikkejä, joista tulisi tänä päivänä automaattisesti ahdisstelu syyte.

Sääliksi käy nuorempia sukupolvia jotka eivät noita villejä aikoja kokeneet. Feministi kanssasisarien liian tiukat asenteet on pilanneet kaiken oikeasti hauskan.

Hyi saasta minkälaista. Onneksi ei nykyään tarvitse tuollaista sietää.  Nuo "ronskit läpät" , hyi saatana.

Vierailija
32/531 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen hysterian aikakausi? Ai kun juntit ei enää rellestä miten sattuu, vaan joutuvat opettelemaan käytöstapoja?

Ja edelleenkin naiset hinkkaa persetttä etumusta vasten tanssilattialla, jos tykkäävät siitä miehestä. 

Vierailija
33/531 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen niitä aikoja kaiholla. Nykyisin on tylsää, kun mitään ei voi tehdä ilman, että joku huutelee ahdistelusta. 

N38

Vierailija
34/531 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi joo, ei varmaan ollut ainuttakaan kertaa jolloin olisi välttynyt esim. tanssilattialla kähminnältä.

Joo ja sitten kun ihan oikeasti miehille piti hihitellä ja esittää vähän tymhää, ettei heidän herkkä egonsa särkyisi.... Luojan kiitos ne ajat ovat ohi.

Ja paritella kovaäänisesti samassa huoneessa lasten/teinien kanssa.

Vierailija
35/531 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen hysterian aikakausi? Ai kun juntit ei enää rellestä miten sattuu, vaan joutuvat opettelemaan käytöstapoja?

Ja edelleenkin naiset hinkkaa persetttä etumusta vasten tanssilattialla, jos tykkäävät siitä miehestä. 

No juuri tämä hysteria, että paniikissa kiljutaan ahdistelusta, vaikka kyseessä olisi normaali toiminta. Käytöstapoja ei ole se, että vedetään joka väliin ahdistelukortti ja syytellään miehiä perusteettomasti. 

Vierailija
36/531 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tulin täysi-ikäiseksi 2010 (ja olin sitä ennenkin käynyt baareissa välillä), ei ollut ketään lääppimässä ja hinkuttamassa 

Vierailija
37/531 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juuri tämä hysteria, että paniikissa kiljutaan ahdistelusta, vaikka kyseessä olisi normaali toiminta. Käytöstapoja ei ole se, että vedetään joka väliin ahdistelukortti ja syytellään miehiä perusteettomasti. 

Joka väliin ahdistelukortti? Enpä ole kuullut, en osaa sanoa. 

Vierailija
38/531 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi annoit sen tapahtua, etkä sanonut napakasti, että nyt loppuu tuollainen?

Sivusta. Miksi lääpit ja ahdistelit naisia, eikö sinulla ollut käytöstapoja? Miksi jatkoit, kun näit että nainen pyrki pakenemaan ja hänen ilmeensä oli ahdistunut? 

Miksi nyt käännät asiat niin, että kysyt uhreilta miksi eivät tehneet niin ja näin isomman miehen käydessä heihin käsiksi? Ehkä heitä pelotti, että mies voisi vaikka lyödä, kun hänelle sanoisi napakasti takaisin?

Vierailija
39/531 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parikymppinen tarjoilija 90-luvun lopulla, enkä tajua naisia, jotka ikävöivät tuota aikaa. Voin kertoa, että ihan joutui läimimään niitä ahdistelijoita päin näköä, ja hakemaan portsarin avuksi, koska mitään työrauhaa ei välillä ollut. Käytiin fyysisesti käsiksi, ahdisteltiin, ehdoteltiin ja vainottiin. EN kaipaa noita aikoja.

Vierailija
40/531 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan juu, kun konsertissa aikuiset miehet kourivat rintojani kun olin 14v ja järjestyksenvalvojat eivät tehneet mitään. Ja mulla oli ihan t-paita päällä.

Eipä sen jälkeen tullut enää käytyä missään konserteissa. Ihan hyvä vaan, että nykyään miehet ei saa seksuaalisesti ahdistella lapsia tai aikuisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi