Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako teidän mies mennä perjantai-iltana kavereiden kanssa lätkämatsiin?

Vierailija
27.01.2023 |

Minä haluan pizzaperjantain ja sarjojen katselua sohvalla, mies sanoi, että osti jo liput.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saisi mennä. Kyllä jokaisella pitää olla myös omia harrastuksia tai omaa aikaa. Aivan sama jos nainen haluaa mennä vaikka teatteriin jne.

Vierailija
22/34 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa jos menee yksin tai kavereidensa kanssa - minä en tykkää käydä katsomassa lätkää ja lippu menisi hukkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti saa ja on käynytkin. Ollaan käyty myös yhdessä. Mutta lätkä näkyy myös kotosalla jota kohta alamme tuijottaa.

Vierailija
24/34 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saa, mutta se ei halua.

Vierailija
25/34 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saa mennä. Minä lähden mukaan.

Vierailija
26/34 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin outona jos menisi katsomaan lätkää. Jalkapallo sen sijaan eri juttu.

Poikaystävä on englantilainen ja lätkä ei ole iso juttu täällä.

Vierailija
27/34 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttikaa molemmat vapaasta perjantai-illasta omalla tavallanne. Sovitte vaikka huomiselle kivaa yhteistä tekemistä.

Vierailija
28/34 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa mennä perjantaina tai minä tahansa muuna päivänä. Minun lupaa ei siihen tarvita, mutta ilmoittakoon menonsa etukäteen.

Vierailija
29/34 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä mies haluaisi lätkämatsiin, kun Espoossa on käynnissä taitoluistelun EM-kisat?

Vierailija
30/34 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä mies haluaisi lätkämatsiin, kun Espoossa on käynnissä taitoluistelun EM-kisat?

Minä seuraan niitä kisoja!

N36

Vierailija
31/34 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies lähti kavereiden kanssa mökille KOKO VIIKONLOPUKSI. Aika ihanaa. Vaikka mies ihana ja rakas onkin, on virkistävää olla toisinaan erossa.

Tilattiin lapsen kanssa pizzaa. Syömisen jälkeen lapsi linnoittautui omaan huoneeseen netflixin kanssa ja minä katselen Netflixiä olkkarissa.

Vierailija
32/34 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy yleensä perjantaisin kaljalla eri naisten kanssa.

Vierailija
33/34 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai saa, mutta se ei halua.

Päätettiin yhdessä ettei halua.

Vierailija
34/34 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi mennä vieläkin mutta ei kiinnosta kun haluaa olla minun kyljessäni kiinni kotona vanha ukko.

Kyllä se vielä meni nelikymppisenä kun oli juoksu aika ja virtaa riitti kun minua ei enää huvittanut mennä yhtään mihinkään ja olin nuorena juoksuni juossut viihtyen sen jälkeen kotona. 

Miehelläni tuli ihan kamala nelikymppis kriisi ja minä olin yksin kotona kun se asui ravintoloissa kaikki viikonloput. 33v olemme yhdessä eläneet ja toistemme ikä kriisit sietäneet. Minulla oli se meno vimma alle kolmikymppisenä niin etten kotona juurikaan viihtynyt. Miehelläni tuli se nelikymppisenä kun juuri saimme talon rakennettua niin miestäni en juurikaan kotona nähnyt muuta kuin nukkumassa. Heti vapaa päivän aamulla lähti kapakkaan ja kävi vain nukkumassa kotona lähtien heti takaisin sinne. 

On meillä ollut erikoinen suhde niin ettei ole ollut kenelläkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi