Saako teidän mies mennä perjantai-iltana kavereiden kanssa lätkämatsiin?
Minä haluan pizzaperjantain ja sarjojen katselua sohvalla, mies sanoi, että osti jo liput.
Kommentit (34)
Saa jos menee yksin tai kavereidensa kanssa - minä en tykkää käydä katsomassa lätkää ja lippu menisi hukkaan.
Ehdottomasti saa ja on käynytkin. Ollaan käyty myös yhdessä. Mutta lätkä näkyy myös kotosalla jota kohta alamme tuijottaa.
Totta kai saa, mutta se ei halua.
Totta kai saa mennä. Minä lähden mukaan.
Pitäisin outona jos menisi katsomaan lätkää. Jalkapallo sen sijaan eri juttu.
Poikaystävä on englantilainen ja lätkä ei ole iso juttu täällä.
Nauttikaa molemmat vapaasta perjantai-illasta omalla tavallanne. Sovitte vaikka huomiselle kivaa yhteistä tekemistä.
Saa mennä perjantaina tai minä tahansa muuna päivänä. Minun lupaa ei siihen tarvita, mutta ilmoittakoon menonsa etukäteen.
Miksi ihmeessä mies haluaisi lätkämatsiin, kun Espoossa on käynnissä taitoluistelun EM-kisat?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä mies haluaisi lätkämatsiin, kun Espoossa on käynnissä taitoluistelun EM-kisat?
Minä seuraan niitä kisoja!
N36
Mun mies lähti kavereiden kanssa mökille KOKO VIIKONLOPUKSI. Aika ihanaa. Vaikka mies ihana ja rakas onkin, on virkistävää olla toisinaan erossa.
Tilattiin lapsen kanssa pizzaa. Syömisen jälkeen lapsi linnoittautui omaan huoneeseen netflixin kanssa ja minä katselen Netflixiä olkkarissa.
Mies käy yleensä perjantaisin kaljalla eri naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai saa, mutta se ei halua.
Päätettiin yhdessä ettei halua.
Saisi mennä vieläkin mutta ei kiinnosta kun haluaa olla minun kyljessäni kiinni kotona vanha ukko.
Kyllä se vielä meni nelikymppisenä kun oli juoksu aika ja virtaa riitti kun minua ei enää huvittanut mennä yhtään mihinkään ja olin nuorena juoksuni juossut viihtyen sen jälkeen kotona.
Miehelläni tuli ihan kamala nelikymppis kriisi ja minä olin yksin kotona kun se asui ravintoloissa kaikki viikonloput. 33v olemme yhdessä eläneet ja toistemme ikä kriisit sietäneet. Minulla oli se meno vimma alle kolmikymppisenä niin etten kotona juurikaan viihtynyt. Miehelläni tuli se nelikymppisenä kun juuri saimme talon rakennettua niin miestäni en juurikaan kotona nähnyt muuta kuin nukkumassa. Heti vapaa päivän aamulla lähti kapakkaan ja kävi vain nukkumassa kotona lähtien heti takaisin sinne.
On meillä ollut erikoinen suhde niin ettei ole ollut kenelläkään.
Totta kai saisi mennä. Kyllä jokaisella pitää olla myös omia harrastuksia tai omaa aikaa. Aivan sama jos nainen haluaa mennä vaikka teatteriin jne.