SUKUPUOLI EI NÄY 3/4-d ULTRASSA???
Kenellä on käynyt niin, että on 3/4 d- ultrassa jäänyt
sukupuoli auki tai vähän epävarmaksi?
Tai mennyt veikkaus ihan pieleen?
Kummin päin ja kumpi sitten tuli?
Meillä on nyt veikattu tyttöä, mutta ei 100% varmuudella.
Lausunnossa on kuitenkin arvio tytöstä.
Ja näkyi selkeästi papumainen rakenne, silti lääkäri oi vähän epävarma.
Kuin paljon tuohon voi luottaa? Oiskohan se tyttö kuitenkin?
Voiko se pippeli tosiaan olla niin piilossa, että se ei näy?
Haaroväliä kuvattiin tosi tarkkaan ja vaikka mistä kulmasta, mutta ei
sitä pippeliä siellä kyllä näy..
Voitteko hieman myös kuvailla, miltä se sukupuolen rakenne näytti?
Tytön vaatteita on nyt tullut osteltua, mutta pitäsköhän tässä vielä
malttaa odottaa... vai uskaltaisiko luottaa tuohon arvioon...
Kiitos, jos olisi kokemuksia vastaavasta ja viitsitte kertoa!!
Kommentit (13)
Olin 4-D ultrassa vko:lla 27+6. Lääkäri oli 100-varma tytöstä ja kirjoitti sen diagnoosilappuunkin. Oli se munkin mielestä selkee tyttö, kun lääkäri selitti ja näytti vauvan jalkoväliä. Tyttövauvan häpyhuulet olivat kuitenkin tosi kookkaat, ja mun serkku luulikin, että meille on poika tulossa, kun annoin sen katsoa dvd:ltä tutkimuksemme. Hänen mielestä ne näytti kivespusseilta. Mutta uskon kyllä tuota lääkäriä, en usko että olisi kirjoittanut mustaavalkoisella, ellei olisi satavarma. Kaikki muut tutut ovat meille tällä kertaa poikaa povanneet mm. mun mahan ja vauvan kasvokuvan perusteella...
Moni varmaan yllättyy, kun toista tyttöä pukkaa :)
4D-ultralla kuvatussa rakenneultrassa sukupuolta ei näkynyt, koska napanuora keikkui vauvan alapään edessä. Tokalla kerralla sitten alapää näkyi, ja lääkäri kirjoitti papereihin että " molemmilla moodeilla katsottuna tyttö" . Me ei kyllä miehen kans tajuta kuvasta mitään, vaikka lääkäri on siitä värkit oikein ympyröinyt :) Luotan tuohon melkoisen varmasti, mut on silti takaraivossa sekin ajatus että erehtymisiä sattuu...
SS
Kyllä se sitten vissiin on meilläkin tyttö..
Vaikka en tiedä miksi lääkäri jätti vielä sen epävarmuuden?? Ja hyvä lääkäri on kyseessä, eli Tapio Kurjella käytiin.
(oisko sit toi häpyhuulten koko)
Oiskohan Bruno sanonut varman päälle. Tuntuu nyt vähän
epävarmalle, kun ei satavarmarmasti sanottu!
Meillä tosiaan tuo jalkoväli näkyy hyvin ja häpyhuulet on aika isot,mutta pippeliä ei tuohon saa sitten näkymään vaikka kuinka katsoo..ja vako näkyy aika selkeästi.
kai se pippeli näkyis heti siinä " jatkeena." .? meillä siinä ei ole napanuoraa tms. muutakaan estettä, miksi se ei tuossa näkyisi.
Kuvassa on kuitenkin koko sukuelinten kuva!
Ellei lääkäri itse olisi ollut vähän epävarma, niin kyllä tuo
meidän mielestä ihan selkeä tyttö on.
Kiva, jos vielä löytyy lisää kokemuksia :)
olikon jo mun aiempi viesti brunolla käynnistä. Lisään sen verran että meillä neiti oli ensin masussa väärinpäin ettei nähty kunnol sukupuolta niin bruna siinä muutaman minutin" ravisteli" ja paineli minun mahaani jokapuolelta että sai neidin liikkumaan ja saatiin kunnon liike kuvaa sit :O) Ja näin sai näkyviin sukupuolen suoraan edestä ja välistä.
Miksi minulla täältä lukeman perusteel tunne et tapio kurjella käyneil tosi paljon ei varmoja vastuksia tai sit et tullut eri sukupuoli mitä sanottu ja brunol taas " varmoja" Toki kaikki voi erehtyä ;)
Itse luotan jälleen brunoon kun aika tulee lähemmäksi.
Eli kävin Brunolla Femedassa vkolla 20+ ja vielä painoarviossa vkolla 35+ ja molemmissa näkyi pojan pippeli ja viimeisemmässä vielä kiveksetkin ihan selvästi.
Lääkäri kysyi rakenneultraan mennessa, että haluanko tietää sukupuolen ja kun vastaus oli kyllä, kertoi hän heti, että poika on tulossa.
Itse en pystynyt kuvasta erottamaan mitään merkkejä, mutta painoarvioultrassa nuo kivekset näkyivät jo selvästi. Ja 4D-kuvaa siis otettiin myös.
max05 ja " poikamaha" rv38+0
näkyy varmasti, kun lapsi on syntynyt =) Silloin voit luottaa siihen
eli mulla eilen viikot 19+6 ja Tapio ei varmaksi sanonut tyttöä, mutta pyöritteli kyllä sillä alueella anturia moneen kertaan. Sanoi vaan että aika tyhjältä näyttää, mutta ei uskaltanut satavarmasti sanoa. Kyllä itsekin näin, ettei siellä mitään pippeliin tai kiveksiin viittaavaa näkynyt. Sanoi vielä, että jos haluaa varmistuksen, niin viikoilla 24-26 kannattaa tulla uudestaan, niin silloin lupaa varman vastauksen.
Miehen kanssa päätettiin ettei enää varmisteta, koska ei sillä sukupuolella meille mitään merkitystä ole. Halusin vaan muuten vaan tietää, että pääsenkö ostelemaan punaisia vaatteita. Esikoisen ultrassa, joka kylläkin oli vasta viikolla 36, niin näkyi selkeesti pojan vehkeet, joten luotan kyllä omiin silmiini ja kirjoitti Tapio kertomukseenkin että tytön genit. viittaa.
No ainakin keväällä viimeistään selviää varmasti!!!
=) Lellu 20+0-
kylläpä kuulostikin tutulta tuo kertomuksesi :)
me kävimme taas viikolla 23-26 ja sanoi et jos haluaa varmistuksen, niin tulkaa viikolla 29-30 uudestaan.
mutta mieheni oli kanssa sitä mieltä, että ei mennä.
yksi suuri syy, miksi sinne menimme, oli juuri tuo sukupuolen selville
saaminen, että sinänsä harmittaa kun se ei nyt satavarma ole.
on tässä kyllä ihan " tyttö" - fiilis ollut, ja kai se sitten aikaa varmaa
on kuitenkin kun meilläkin kirjoitti lausuntoon, et tyttöön viittaa.
no, mut viimeistään keväällä se meillekin selviää.
(jos nyt malttaa odottaa sinne asti)
kuin erittäin harvoin, koska useinhan se pieni erehtymisen mahdollisuus on olemassa. Siitä tulee sitten vaan pettymyksiä. Harva asia lääketieteessä saati elämässä muutenkaan on 100% varmaa.
Vieläkö joku jaksaa kirjoitellla näitä
ultra-juttuja..näitä on aina kiva lukea :)
Femedassa Brunolla ultrassa 2001 ja 2003
Ensimäisessä 3d:ssä sanottiin että odotamme poikaa ja varmuus sanottiin ainakin 100% ja hyvin selkeät pallit ja pippeli siellä oli. Kuva mikä otettu haaroista päin niin on myös hyvin selkeä, josta sukulaisetkin saivat itse päätellä sukupuolen ja arvasi kaikki heti :O)
Toisessa sanottiin taas että tyttö 100% ja ei siellä jalkovälissä näkynyt yhtään mitään vaikka miten katsoi ;)
En tiiä voiko sanoo et 100% mut näin meille sanottu ja on luotettu Brunon ja omiin silmiin ja lopputuloskin oli sitä mitä sanottu, jännityksellä odotamme mitä nyt sanotaan :O)
Vaavilla oli kintut tiiviisti ristissä ja viä napanuora jalkojen välissä joten varmuutta ei saatu. Lekuri sano ett jos arvata pitää ni voipi olla tyttö mutt se tosiaa o pelkkä arvaus.
Helmikuussahan tuo selviää.. =)