Kertokaa rohkaisevia tarinoita laihduttamisesta ja siitä kun mies löytyy
Eli operaatio kroppa kuntoon. Olen päässyt lihoamaan, olen jo normaalipainon ylärajoilla. Silloin kun olin alipainoinen tai normaalipainon alarajoilla ottajia oli. Nyt olen täysin näkymätön olio, jonkinlainen epänainen. Tavoitteena siis saada painoindeksiä alaspäin ja mielellään niin ettei lihasmassaa samalla sula ihan kohtuuttomasti. Säännöllinen liikunta ei ole mikään ongelma, liikun noin kuutena päivänä viikossa rasittavasti. Ongelmana on sokerihimo ja sokeriset herkut. Pitäisi jotenkin onnistua täydellisesti vierottautumaan sokerista, ilman että se johtaa syömishäiriöön tai ilman että pitää aloittaa karppaminen tms sekoilu. Onko täällä joku joka on onnistunut täydellisesti lopettamaan sokerin mussuttamisen?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolestuttavaa jos miehet kiinnostuvat vain normaalipainon alarajalla :( Itse koetan laihduttaa, ja olisin iloinen jo jos pääsisin edes normaalipainon ylärajalle :(
Jos sinulla on poikkeuksellisen kauniit kasvot niin ihan sama paljon painat. Eri juttu jos tavisnaama. Silloin pitää olla kroppa hyvässä tikissä.
Miehenä vahvistan. Minua ei haittaa ylipaino jos kasvot ovat nätit. Eikä minua haittaa niin paljon kasvojen epäviehättävyys, jos paino on normaali. Itse olen ihan hyväkuntoinen ja ok-näköinen. Luonne on kuitenkin tärkein, mutta ei se hyvä luonnekaan aivan kaikkea korvaa, vaikka en kovin pinnallinen tyyppi olekaan, niin kyllä ihmisen täytyy silmää miellyttää, jos aikoo hänen kanssaan elämänsä viettää.
Saako mistään pimeästi laihdutuslääkkeitä? Kukaan lääkäri ei niitä varmaan normaalipainoiselle määrää?
Vierailija kirjoitti:
Saako mistään pimeästi laihdutuslääkkeitä? Kukaan lääkäri ei niitä varmaan normaalipainoiselle määrää?
Pitäiskö sun käydä mieluiten nuppitohtorilla?
Itse sain aikoinaan lääkkeen, joka vähensi ruokahalua, se määrättiin mm paniikkihäiriön, masennukseen ja bulimiaan.
Laihdutan itseni vuoksi koska haluan parisuhteen. Nyt olen miehistä niin vastenmielisen näköinen että kelpaan vain epätoivoisimmille peräkammarinpojille. Haluan tasavertaisen kumppanuuden, mutta ilmeisesti miehet eivät kykene kiinnostumaan naisesta jos on vähän pyöreämpi. Tai siis ainakaan treffeillä eivät voi kiinnostua. Varmaan jos olisin työpaikassa missä olisi samanikäisiä sinkkumiehiä työtovereina joku voisi pidemmän ajan kuluessa kiinnostua. [/quote]
Eieiei. Nythän nimenomaan et laihduta itsesi vaan miehen takia. Mitä joa makeanhimo suhteessa ollessa taas yllättää ja lihot? Voi olla ettet enää kelpaa miehelle ja sitten taas laihdutat..
Vierailija kirjoitti:
10kg lähti kolmessa kuukaudessa kun jätin leivältä levitteen pois.
Aika reilusti oot voidellu 😳
Mulla on lähinnä laihduttaessa ja leikkauksia tehdessä mennyt maku miehiin eikä ne ole kiinnostanut enää vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokin vitamiinin puute jos on koko ajan makeanhimo.
Minkä vitamiinin puute voisi olla? Syön aamulla C-vitamiinia, lounaan jälkeen D-vitamiini. Satunnaisesti rautalisä.
C vitamiini nyt ei liity makeanhimoon mitenkään. Koita kromia, B vitamiinia, magnesiumia. Makeanhimo on yleensä energianpuutetta. Joten jos on puutosta vitamiineissa niin olokin on väsynyt ja energiaa etsii hiilihydraateista.
Mä en tajua aikuisia ihmisiä, joilla on joku tarve syödä holtittomasti makeaa. Ihan kuin olisi joku alakoululainen, joka ei ole kypsynyt aikuiseksi
Jos sinulla on poikkeuksellisen kauniit kasvot niin ihan sama paljon painat. Eri juttu jos tavisnaama. Silloin pitää olla kroppa hyvässä tikissä.