Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi porukkaa on nyt jopa kuukauden influenssakierteessä ja jopa neljättä viidettä kertaa tänä talvena joko influenssassa tai flunssassa

Vierailija
26.01.2023 |

....ihan kuin ihmisten immuniteetti olisi heikentynyt huomattavasti. Mikä sen aiheuttaa?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotevastaisten omilla aivoilla tapahtuva tutkiminen harvoin perustuu itsenäiseen loogiseen ajatteluun. Toistetaan sitä, mitä on luettu ja kuultu jostain vaihtoehtomedioista, joihin kuuluvat mm. MV-lehti ja Tokentube.

Jos jotain englanninkielistä tutkimusta käytetään lähteenä, niin yhdeksässä tapauksessa kymmenestä koko tutkimus johtopäätöksineen on jäänyt lukematta ja siitä poimitaan kontekstista irroitettuna tekstin pätkä. Se pätkäkin on käännetty usein google-kääntäjällä ja niillä omilla aivoilla on sitten päätelty, että näinhän se asia on.

Tilastollisten menetelmien hallinnasta ei kannata edes mainita. Luvut tuntuvat olevan hankalia käsittää. Erilaisia graafisia esityksiäkin tulkitaan väärin. Toki tätä tehdään myös tahallaan sellaisin odotuksin, että kukaan ei vaivaudu sitä alkuperäislähdettä tutkimaan.

MV, tökentube wöööö wööö

t. ncp-lammas, joka ottaa klasulta kakkoseen

Hienosti kiteytetty puolustautuminen. Eli myönnät vähän niin kuin itsekin, että näinhän se on, tässä ne argumentit on. Salaliittohörhöjen muotitermejä ja seksuaalisia kielikuvia. Muuhun et pysty.

t. eri

Vierailija
42/44 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mulla oli viimeksi flunssa tai mikään soihen viittavakaan 2019. Koronapiikit ja influenssapiikit olen ottanut aina kun on tarjottu eli 3 + 3 näiden vuosien aikana. Lapsi oli flunssassa viime vuonna 2 kertaa ja koronassa kerran. Hänellä ei mitään piikkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn lähitöissä, ruokailen ruuhkaisissa lounasravintoloissa, tapaan asiakkaita ja kollegoita.

Mutta samaan aikaan olen todella tarkka käsihygieniasta, en koskaan koske likaisin käsin edes näppäimistöön enkä hiireen, desinfioin työpöydän pintaa.

En koske käsidesiannostelijaankaan suoraan, koska käsidesi ei tapa kaikkia viruksia, ja tosi moni on likaisin käsin sitä pumppua kähminyt. Miettikääpä tätäkin!

Kädet pesen aina kotiin tultua heti, ja desinfioin kännykän.

Olen joka syksy korona-aikana ollut kipeänä, tavanomainen flunssaoireisto kuumeineen, kesto viisi-seitsemän päivää oireiden alkamisesta täyteen työkuntoon toipumiseen. Mutta aina on ollut selittävä tekijä (esim. miehen työpaikalle sairaana saapunut kollega, siitä tyypillisen flunssaviruksen itämisajan päästä sairastui ensin mies, sitten minä).

Mut sitten olenkin ollut loppuvuoden terve. Se on ihan hyvä saldo, yksi flunssa vuoteen.

Että en tiedä, voisiko olla joku kombo, että ihmiset ei ole sairastaneet ja siksi alttiita, mut samalla eivät jaksa huolehtia enää hygieniasta, ja sitten tulee tällainen kierre nyt?

Ja ne käsidesimasiinoiden annostelijapumput

Peeäs. Salaliittohörhelöille ja Igoreille infoa: Neljä koronarokotetta otettu. Terveys on sittemmin vain kohentunut, koska sairastuin pahoin ennen korona-aikaa ja lähdin huonosta lähtökohdasta liikkeelle.

Vierailija
44/44 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylikuolleisuus vaan kiihtyy, briteissä jo 30%, Espanjassa 40% ja Islannissa 50%. Alkoi kesällä 2021.