Victoria Beckham näytti tänään naurettavalta
Victoria ja David saapuivat Roomaan osallituakseen Cruise-Holmes-häihin. Lentokentällä valokuvaajat olivat vastassa. Victoria on pikkaisen ylipukeutunut lentomatkaa varten:
http: //cache. gettyimages. com/xc/72591501. jpg?v=1&c=MS_GINS&k=2&d=17A4AD9FDB9CF19390335F8FA9CA92A6D799C8A08B611CAEEC7C5022FB410D56
Kommentit (9)
Tuollaisen takin ottaisin itselleni koska hyvänsä, voisin oikeastaan ottaa koko miehen.
Muttta en kuuna päivänä pistäisi tuollaisia vaatteita lentomatkalle...
Onkohan minustakin ajateltu, että olen ylipukeutunut? Juuri tilanteeseen sopivat vaatteet! Pitäähän lentäessä olla siististi pukeutunut.
Tilanteen mukaan tietenkin, mutta kun matkoja mietin, aina olen pukeutunut siististi - mukavasti, mutta siististi. Sitä on yleensä heti lennon jälkeen jotain tilaisuuksia (työmatkoilla), joihin pitää mennä ja taas vapaa-ajan matkalla - noh, en edes osaisi olla jossain lökäpöksyissä kun ostoksillekin pukeudun jo siististi... Victorialla oli oikein asiallinen vaatetus ja varmasti myös mukava - ei mitään kiristävää, epämukavaa tai liian kylmää vaatetusta lennolle, vaan pitkä hame ja paitapusero.
Hei STYLISTI. Mitä laittaisin toimiston pikkujouluihin. Juhlat on toimistolla (tylsää) jonne catering ja juomat tilattu. Jatkoille Helsingin keskustaan. Olen hieman ylipainoinen ja reidet on PAKSUT.
Koneessa oli varmaan pukuhuone jossa vaihtaa vaatteet joten mistä ap tietää mitä Victorialla oli päällä siellä _koneessa?
Minusta V näytti poikkeuksellisen asialliselta.
Victoriahan oli konservatiivisen tyylikkäästi pukeutunut.
Odotin viestisi perusteella jotain tyyliin " coctail-mekko ja remmisandaalit" . Naisellahan on asiallinen ja muodikas vaatetus: paitapusero ja pitkä hame. :oO Minähän minua pidät kun meiltä ainakin odotetaan tuon tasoista pukeutumista ihan pelkästään TÖISSÄ. Millaisissa vaatteissa sinä itse tosiaan kuljet ja esim. matkustat? Virttyneet verkkarit?