Eronnut nainen
Tämä ei nyt ehkä kuulu tähän osioon .Mutta miksi jotkut naiset kertovat melko pian että ovat eronneet kun ennestään tuntemattomat ovat tavanneet työn merkeissä . Jos jonkun asian vuoksi on mennyt pidempään saman pöydän ääressä niin joku on maininnut olevansa lapsetonkin. Mitä tällä on mahdollisesti haettu ? Olenko jotenkin sen oloinen että huomaavat jotain siihen viittaavaa että olisin kiinnostunut ? Silmäpeliä ja jotain katsetta lähinnä tarkoitan josta voisi jotain huomata koska tässä suhteessa mies voi olla vähän hölmö luonnolliselle naiskauneudelle .Ehkä kummallisin juttu oli se että lähes kättelyjen ja esittelyn jälkeen on tullut "olen eronnut" esille. Toki juttelen avoimesti ei olla ennen nähty jne mutta en kyllä mitään sanallista vihjaulua koskaan ja sitäpaitsi pidän aina sormusta joten sen nyt luulisi laittavan miettimään .
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tässä oikein ihmetellään, ei oikein auennut tuo vuodatus?
Sitä miksi nainen kertoo olevansa eronnut, vaikka se asia ei liity keskusteluun mitenkään. Ilmeisesti kysyjä haluaisi tietää koettavatko naiset viestiä, että hän voisi tehdä aloitteen, vaikka näkevätkin sormuksesta, että ap on varattu.
Minä en ainakaan tuohon osaa kattavasti vastata. Joku voi vihjatakin, mutta riippuu siitä miten asia tulee esille. Jos nainen vaikka kertoo olevansa vähän stressaantunut, koska on juuri eronnut, niin se liittyy vain anteeksipyyntöön siitä, että ei tunne olevansa täysin työkykyinen tms. Vaikea antaa mitään yleispätevää vastausta. Mutta ei se ainakaan automaattisesti mistään kiinnostuksesta kerro. Jonkun kohdalla voi kertoakin.
Juuri tuota tarkoitin miten edellinen kirjoittaja oli analysoinut kirjoitustani. Olisi tietysti hyvä jos saisi vastauksia enemmän . Olen tosiaan kummastellut tuota miksi joku mainitsee olevansa eronnut kun tapaamisessa käsitellään ihan muita asioita . Eihän kukaan mainitse olevansa suhteessa kun tapaa työasioissa uuden ihmisen ellei kohtaamisessa ole toiselta puolelta avointa flirttiä tai suoranaista iholle tunkeilua . Tällöin voidaan yrittää torjua toinen sanomalla että olen suhteessa ettei tämmöinen nyt sovi.
Mitähän tässä oikein ihmetellään, ei oikein auennut tuo vuodatus?