Ahdistaa olla tyhmä.
En ole kovinkaan hyvä loogisessa päättelyssä tai matematiikassa. Tuntuu, että olen todella tyhmä. Olen tehnyt Mensan ÄO-nettitestin kolmesti ja tuloksiksi saanut eri vuosina 91, 101, ja 111. Viimeisimpänä tuon 111. Ystäväni eivät ole oikein hölmöydestäni huomauttaneet, mutta huomaan sen itse. En osaa edes sivistyssanoja. Ahdistaa olla tyhmä. -28v.
Kommentit (33)
Ole huoleti. Näissä teksteissä yleensä on niinpäin että sitä tyhmempi mitä kovempi tulos. Vähän niinkuin opiskelu, onhan ne saa...tana tyhmiä jotka ovat kouluja käyneet. Monesti ei voi kuin nauraa lukeneelle että miten voi olla niin saapas.
Tuohan on ihan normaali tulos? Saan samanlaisia tuloksia (100-120) ja olen maisteri.
Kuinka monta vuotta testien välissä on? Jos edes vuosi-kaksi, niin olethan sinä viisastunut. Nuorempana harvemmin ajattelee loogisesti muutenkaan. Varmasti vanhemmiten viisastut, kuten jo tuo uusin testituloksesikin paljastaa.
Tuskin. Typerä ei tunnista olevansa typerä, eikä asiaa kyseenalaista.
Oletko käynyt aivojen magneettikuvaksessa missä näkee mitkä aivojen osat on aktiivisia? Siitä saa hyvät lähtökohdat mitä osia rupee treenaamaan koska jokaisella on omat tehtävänsä mitkä näkee kirjasta tai lääkäriltä.
Amerikassa ainakin on lääkäreitä joilla hoitoohjelmia aivojen kuvauksen mukaan.
Aivojen tulehdus myös haittaa niiden toimintaa.
johtuuko tyhmyytesi maitotuotteiden proteiineista joka aiheuttaa aivoissasi tulehdusta joka estää niiden toimintaa?
Et oo tyhmä. Ja älä sure, monet joilla tulee enempi pisteitä on yhtä harmissaan kun ei oo mielestään tarpeeksi älykkäitä.
Monet älykkäät taas saattaa olla tyhmiä, tai siis, eivät ole viisaita. Olen tavannut muutaman älykkään diplomi-inssin jotka ovat kröhöm, välillä osoittautuneet täysin idiooteiksi joissain asioissa. Anteeks nyt vaan, joo ovat silti ihania ihmisiä.
Tuo älyhomma on ihan hömppää, jokainen meistä on erilainen, tehdään sitä missä me ollaan hyviä. Ollaan ilosia että älyköt järjestää meille tekniikkaa ym kivoja juttuja.
Minä en arvota ihmisiä äo:n kautta, tykkään monenlaisista.
Hei haloo. Sinne otettiin jo 2-vuotiaskin ilman mitään testejä, pelkästään siksi kun oli oppinut lukemaan. Ihan pelkkä päiväkoti näyttäis olevan koko Mensu!