Mistä isokokoisille siistejä businessvaatteita?
Mistä te, isommat kanssasiskot, ostatte siistejä työvaatteita? Eli tarkoitan paitapuseroja, bleisereita, housupukuja jne? Kaikki vinkit kivijalkakaupoista mihin vain hyväksitodettuihin nettikauppoihin otetaan vastaan! Lisäksi voi vinkata myös laadukkaista luonnonkuituisista perusvaatteista.
Ihan kiva olisi jossain Andiatalla tai Ril'sillä shopata, mutta kun koot loppuvat johonkin 46 ja noissa tyköistuvissa koko saisi olla reilusti siellä seuraavan kymmenen puolella.
Kommentit (6)
Mustat suorat housut ostan Kappahlin valikoimasta. Heidän leikkauksensa sopivat pyöreälle pyllylleni ja reisillekin on tilaa.
Lorellalla vähän liian mummotyyliä ainakin mun makuun ja sitä mustaa ja harmaata :/
Kiitos vinkeistä, Popkenin olin jo unohtanut ja tuo Navabi pitää katsoa läpi. Saksalaisissa merkeissä on ollut näin suomalaiselle hyvät mitoitukset, olen Gerry Weberin vaatteita paljon ostanut, mutta niissäkin nykyään hyvin pitkälle alkaa olemaan pelkkää polyesteriä. Lorellasta en ole oikein koskaan löytänyt mitään oikeasti siistiksi luettavaa materiaalia, mielestäni suurin osa on sellaista Cellbes tason kaapua.
Täällä on laadukkaita vaatteita & tilaukset tulee nopsasti Saksasta:
https://www.navabifashion.com/