Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outoja tuntemuksia kehon sisällä - tärinää vapinaa vellomista. Tuttua kellekään?

Vierailija
25.01.2023 |

Vaikeaa selittää noita tuntemuksia, mutta tuntuu välillä siltä, kuin kehon sisällä olisi vettä massana ja se liikkuisi miten sattuu. Toinen ikävä tuntemus on tuo tärinä. On kuin olisi jonkun tärisevän laatan päällä ja se tärinä resonoisi sisällä.
Onko kellään tällasta?
Tätä on jo kuukausia kestänyt.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verensokeritasosi?

Vierailija
2/8 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäriin, niin hän voi sulkea pois vakavimmat syyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokote toimii

Vierailija
4/8 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee noita silloin, kun on hypoglykemia päällä ja olen saanut survottua karkkia naamariin.

T DM1

Vierailija
5/8 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet

Vierailija
6/8 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla stressi aiheuttaa tuota. Oli kova työstressi päällä ja oli just tuota sisäistä tärinää. Joskus iltaisin myös kylmä, suorastaan horkka, vaikkei mikään kuume noussutkaan. Nyt stressitilanne on rauhoittunut ja tärinä lakannut.

Vierailija
7/8 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee noita silloin, kun on hypoglykemia päällä ja olen saanut survottua karkkia naamariin.

T DM1

Olen miettinyt tuota diabetesta ja verensokeria. Pitää lukea lisää aiheesta. Niin ja tuosta mikä tuo hypogykemia on. Kiitos tästä vastauksesta. Luen tästä.

Vierailija
8/8 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla stressi aiheuttaa tuota. Oli kova työstressi päällä ja oli just tuota sisäistä tärinää. Joskus iltaisin myös kylmä, suorastaan horkka, vaikkei mikään kuume noussutkaan. Nyt stressitilanne on rauhoittunut ja tärinä lakannut.

Tätäkin olen miettinyt. Erikoista kyllä, mutta minulla on myös tuo mieletön kylmyys iltaisin. Pitää yrittää jotenkin rentoutua. Kiitos tästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä