Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Punalaputetuista tuotteista käydään nykyisin raivoisaa taistelua marketeissa, loppuillan tupla-alemyyntiin ei jää enää mitään

Vierailija
25.01.2023 |

Punalappu-haukat saalistaa kaikki parhaat tuotteet jo -30% alennuksen aikaan ja myöhemmin kauppaan ehtivät löytää vain satunnaisia tuotteita puoleen hintaan

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin kun paikallisessa prismassa menee tuntia ennen 60% alkua, niin saa paljon 60% alennettuja tuotteita. Itse ostan yleensä lihoja pakkaseen 60% alennuksesta.

Millä sä jaksat norkoilla siellä kaupassa tunnin? Joka viikko?

Minä norkoilen monta kertaa viikossa. Ei kertakaikkiaan ole varaa ostaa normihintaista ruokaa.

Vierailija
42/44 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin kun paikallisessa prismassa menee tuntia ennen 60% alkua, niin saa paljon 60% alennettuja tuotteita. Itse ostan yleensä lihoja pakkaseen 60% alennuksesta.

Millä sä jaksat norkoilla siellä kaupassa tunnin? Joka viikko?

En minäkään uhraisi omaa aikaani kaupassa norkoiluun vaan ostan mielummin useamman päivän ruuat kerralla. Minusta kotona on hyvä olla perusvarastot erilaisia vaihtoehtoja jos vaikkapa joskus tekee mieli purkkihernekeittoa tai pakastepizzaa tai haluaa tehdä pannukakkua uunissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tänään oli Prisman eineshyllyllä hirveä tappelu riisipuurosta ja makaronilaatikosta! Huijui! Ja ihan iltapäivällä jo - ajatelkaas!

Vierailija
44/44 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan, jos jotain sopivaa osuu kohdalle. En hamstraa enkä liioin metsästä. Tuuripeliähän nämä usein on.