Jos saisit valita itsellesi 500e lahjan, mikä se olisi?
Ei saa olla rahaa, eikä lahjakortti.
Mulla tämä valinta nyt edessä kun täytän pyöreitä ja saan töistä lahjan.
Kommentit (74)
Vastasin vahingossa aiemmin "mitä summalla voisi ostaa", en sitä mitä itse välttämättä haluaisin. Vaikka hyviä ideoita kai itsellekin osa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi, kuka etukäteen tietäisi kuinka suuren summan rahaa hän saa lahjaksi. Ja kuka olisi niin avuton, että tulee täältä kyselemään että mihin käyttää rahat. Eiköhän sen jokainen tiedä parhaiten itse. Mutta siis, en usko tähän sepustukseen
Ankeuttaja vauhdissa...
Guessin takki, edellinen jo pari vuotta vanha.
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi, kuka etukäteen tietäisi kuinka suuren summan rahaa hän saa lahjaksi. Ja kuka olisi niin avuton, että tulee täältä kyselemään että mihin käyttää rahat. Eiköhän sen jokainen tiedä parhaiten itse. Mutta siis, en usko tähän sepustukseen
Ainakin meillä voi Intrasta lukea työnantajan antamat merkkipäivämuistamiset. 500 eur on mukavan iso summa. Mun miehellä vastaava oli 150 eur, otti sillä telkkarin mökille.
Maalauskurssi jossain välimeren rannalla.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin jonkun taulun tai muun taideteoksen seinälleni. Pyytäisin myös kauniisti, että saisin itse osallistua sen valintaan.
Meillä se pitää ihan itse ostaakin, lasku lähetetään työnantajalle
Vierailija kirjoitti:
500 eurolla kannabista.
Sama valinta.
Ompelijalle & pesulaan lahjakortti ja pyöräkorjaamoon.
Jos pitäis valitavasn yksi noista niin lahjakortti ompelijalle.
Korjauttaisin Uffin löydöt ja nettiostokset salonkikelpoisiksi
Harrastuksiin liittyvä kurssi tai välineitä. Joku tosi hieno laadukas, ehkå käsinneulottu neule voisi myös olla kiva. Jos löytyisi mun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin meillä voi Intrasta lukea työnantajan antamat merkkipäivämuistamiset. 500 eur on mukavan iso summa. Mun miehellä vastaava oli 150 eur, otti sillä telkkarin mökille.
Meillä on myös ihan kiinteät summat ilmoitettu; ei ole mitenkään harvinaista.
Viikko Kanarialla tai Kreikassa.