Jos saisit valita itsellesi 500e lahjan, mikä se olisi?
Ei saa olla rahaa, eikä lahjakortti.
Mulla tämä valinta nyt edessä kun täytän pyöreitä ja saan töistä lahjan.
Kommentit (74)
Pyydä sellainen juttu, mistä oikeasti saat iloa ja mitä tulee käytettyä. 500€:lla ei loppujen lopuksi paljoa saa, varsinkin jos summasta pitää maksaa verot..
- Kukkamaljakko, jos pidät tuoreista kukista
- Joku kiva vaate
- Urheilutarvike (polkupyörä)
- Korvakorut,
- Ravintolaillallinen Palaceen kahdelle
- Petivaatteita
Oura-sormus, ei taida kyl ihan viittäsataa maksaa. Sen lisäksi joku mieluinen astia, vaasi tms.
Jos ei saa käyttää useampaan juttuun eikä osamaksuna johonkin kalliimpaan niin varmaan jonkun mieleisen taideteoksen, luultavasti maalauksen. Itse kyllä haluaisin sen valita, en luota työporukan makuun.
Matka ei taida mennä verotuksessa läpi, kuten ei lahjakortitkaan.
Työkaverit ovat ottaneet mm. polkupyörän, ompelukoneen, Polarin kellon, Joutsenen untuvatäkin yms. Voisin itsekin ottaa laadukkaan peiton.
Kalevala Korulla tuli uusi kukkasarja. Kovin on arvokkaita ja pronssia.
Mielelläni ottaisin hopeisen, jos tulee myyntiin
Jarrupalat + jarrulevyt mun autoon.
Rinkan ja vaelluskengät.
Laadukkaat perkaalipuuvillalakanat ja ison villapeiton.
Hiiliteräspannun, uudet veitset ja puisen leikkuutason.
Uuden tabletin ja vastamelukuulokkeet.
Uuden sohvan parvekkeelle.
Liukulumisukset.
Joo, erittäin uskottavaa, että saisit noin ison summan työpaikaltasi. Taidat olla se sama henkilö, joka sai tonnin matkan työnantajaltaan
Sitä paitsi, kuka etukäteen tietäisi kuinka suuren summan rahaa hän saa lahjaksi. Ja kuka olisi niin avuton, että tulee täältä kyselemään että mihin käyttää rahat. Eiköhän sen jokainen tiedä parhaiten itse. Mutta siis, en usko tähän sepustukseen
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi, kuka etukäteen tietäisi kuinka suuren summan rahaa hän saa lahjaksi. Ja kuka olisi niin avuton, että tulee täältä kyselemään että mihin käyttää rahat. Eiköhän sen jokainen tiedä parhaiten itse. Mutta siis, en usko tähän sepustukseen
Tämä lahja tulee työnantajalta, ei siis ole mikään työkavereiden keräys. Tämän saa kun täyttää 50v.
Ap
Toivoisin jonkun taulun tai muun taideteoksen seinälleni. Pyytäisin myös kauniisti, että saisin itse osallistua sen valintaan.
Mä ottaisin ehkä laadukkaan urheilukellon. Sähköpyörä muuten, mutta 500 ei taida siihen riittää.
Pyytäisin vaikka uuden älykellon tai ylipäätään jotain elektroniikkaa. TV mökille olisi kiva juttu myös, hintaan 499 e saa jo ihan kohtuuhyvän TV:n.
Vierailija kirjoitti:
Mä ottaisin ehkä laadukkaan urheilukellon. Sähköpyörä muuten, mutta 500 ei taida siihen riittää.
Ei 500 eur kyllä riitä laadukkaaseen urheilukelloonkaan. Peruskellon sillä toki saa.
Kuntokeskuksen vuosijäsenyys.