Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos tietäisit sen naisen nimen ja osoitteen jonka kanssa uskollinen miehesi petti sinua....

Vierailija
17.11.2006 |

niin kostaisitko asian jotenkin edes mielikuvituksessa? miten??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on uskollinen!!!

Vierailija
2/10 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on ihan oma tahto, eli menee vieraisiin vain jos itse haluaa. Ei siksi että julma vieras nainen vokotteli...

Muutenkin, kostaminen on lapsellista. en halua alentua sille tasolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen häviö. Mitäs läks sanotaan. Olen oikeastikin kokenut tuom.

Vierailija
4/10 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudottelisin ystäväni nimellä, yhteystiedoilla varustettuja lappuja mieluiten sotu mukana ympäriinsä. Kirjoittaisin ilmoitustauluille ilmoituksia mitä kaikkea on tarjolla myytäväksi ja ostettavaksi, maksu luonnossa tai pilkkahintaan. Etsisin varastostani kaikki kauheimmat valokuvat mieluiten nuderannalla otetut ja laittaisin ilmoitustaululle ex ystävän rappuun, tilaisin ystävälleni säkillisen ehkäisyvälineitä, tarvetta näkyy olevan ja kaikkea muutakin voisin mielessäni tilailla. Mutta en jatkaisi tätä mässäilyä kauan. Yrittäisin kaikesta huolimatta jatkaa omaa elämääni ja pysäyttäisin exystävän ajattelemisen siihen, että hän oli mikä oli onneton surkimus, jolle on p+akko antaa oman itseni takia anteeksi.

Vierailija
5/10 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni eikä tämä toinen nainen tiedä, että mä tiedän heistä. Nainen on palveluammatissa ja on niin kiva käydä asioimassa hänen luonaan ja olla oikein yliystävällinen. Hienoa katsoa kun toinen oikein kiemurtelee ja omatunto kolkuttaa. Ja mä vaan hymyilen herttaisesti.

Vierailija
6/10 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta en hänestä tiedäkään. Kostoa haudoin ja mietin sellaista, että jos hän joskus vakiintuu, niin vokottelen hänen ukkonsa, mielellään sitten, kun heillä on muutama pieni mukula. En ottanut naiseen yhteyttä, koska sovin mieheni kanssa, että en sitä tee. Asia ei vaivaa minua enää yhtään. Siitä on melkein 8 vuotta aikaa. Niin, ja mieheni oli uskollinen, siihen asti, kunnes tuon naisen tapasi.

Vierailija
7/10 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras kosto on petturimies ja onhan nainenkin petturi, joten ihan toisensa ansaitsevat. Minä ansaitsen parempaa.

Vierailija
8/10 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettelen kortteja pienine tuhmine vihjauksineen, olen laittanut oman lapseni samaan jumpparyhmään johon tuo v..akka tuo oman kakaransa. Tilasinseksitavaraa ko. henkilön nimellä, tilaan vuosikertoja lehtien, painatin käyntikortteja rivoja ja jätän hänen nimellään joka paikkaan, soitin hänen työnanatjalle ja kysyin seksuaalisesta häirinnästä onko tehnyt niin poliisin nimissä jne.

siis tää oli provoa mutta ehkäpä voisinkin ehdä noin

Vierailija
9/10 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pudottelisin ystäväni nimellä, yhteystiedoilla varustettuja lappuja mieluiten sotu mukana ympäriinsä. Kirjoittaisin ilmoitustauluille ilmoituksia mitä kaikkea on tarjolla myytäväksi ja ostettavaksi, maksu luonnossa tai pilkkahintaan. Etsisin varastostani kaikki kauheimmat valokuvat mieluiten nuderannalla otetut ja laittaisin ilmoitustaululle ex ystävän rappuun, tilaisin ystävälleni säkillisen ehkäisyvälineitä, tarvetta näkyy olevan ja kaikkea muutakin voisin mielessäni tilailla. Mutta en jatkaisi tätä mässäilyä kauan. Yrittäisin kaikesta huolimatta jatkaa omaa elämääni ja pysäyttäisin exystävän ajattelemisen siihen, että hän oli mikä oli onneton surkimus, jolle on p+akko antaa oman itseni takia anteeksi.

Vierailija
10/10 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän se petturi on, nainen jos on vapaa saa tehdä mitä lystää, ja jos taas varattu, se on jonkun muun kuin sinun ongelma.