Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eksän uusi nainen on kuulemma hirveän kateellinen mulle

Vierailija
25.01.2023 |

Ollaan eksän kanssa samalla työpaikailla ja silloin tällöin törmätään toisiimme vaikkei samassa tiimissä ollakkaan. Ei nyksä tiedä, että en koskisi tuohon eksään pitkällä tikullakaan ja lähinnä sääliin tuota uutta naista kun on saanut mun eksän harmikseen. On aikamoinen petturi toi mun eksä, mutta mun kanssa ei todellakaan tule uutta pettämään, sen takia hänet jätinkin aikoinaan.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Must nyxä voi joskus tuntea kuin exä, jos nyxä on niinku vähän kuin exä. Tosin exä voi olla kuin nyxä. Kässäätsä?

Vierailija
22/38 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonnella taas tyttömäinen olo, ap?

Jonne työntää jo lasten rattaita lähiöissä.

Hmm... Ei oikein uskottavaa. Jannet ei oo yleensä ihan ykkösiä tossa pariutumishommassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että sun ex yrittää vaan puhuttaa sua, yrittää että olisit itse edes vähän mustasukkainen.

Vierailija
24/38 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ole kateellinen sinulle vaan epävarma itsestään/suhteestaan.

Tuo mies on siis petturi luonteeltaan, flirttailee avoimesti muille naisille ollessaan suhteessa, viestittelee muille naisille jne. eli varmaan ihan aiheesta uusi epäilee että jotain on meneillään. Epäilyksen kohde vaan on väärä ja todennäköisesti se eksä pettää sitä uutta jonkun muun kanssa. 

Vierailija
25/38 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun exä hankkii nyksänsä samalle työpaikalle, päästään sitten todistamaan kunnolla kissojen sihinää, i love it 🤣

Vierailija
26/38 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Must nyxä voi joskus tuntea kuin exä, jos nyxä on niinku vähän kuin exä. Tosin exä voi olla kuin nyxä. Kässäätsä?

Joo, käässään mä

Vierailija
27/38 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun aloitus kuulostaa sen verran katkeralta, että taidat itse olla kateellinen nyksälle.

Vierailija
28/38 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun aloitus kuulostaa sen verran katkeralta, että taidat itse olla kateellinen nyksälle.

Miksi olisin katkera nyksälle siitä, että hän on yhdessä miehen kanssa, joka kohtelee naisia huonosti? Minä jätin eksäni jo pari vuotta sitten ennen kuin eksä ja hänen uusi olivat edes tavanneet.  

Vierailija
29/38 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisin katkera nyksälle siitä, että hän on yhdessä miehen kanssa, joka kohtelee naisia huonosti? Minä jätin eksäni jo pari vuotta sitten ennen kuin eksä ja hänen uusi olivat edes tavanneet.  

Kenellä on tarve tällaisia keskusteluja muutoin aloittaa, muuta kuin katkerana jotta pääsisi miestä (ja mahdollisesti nyksää) haukkumaan?

Erosta aikaa pari vuotta ja vielä jaksat tuollaista miettiä.

Vierailija
30/38 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi monet naiset tuntuvat luulevan, että se miehen edellinen nainen haluaa automaattisesti sen miehen takaisin? Joskus näin toki voi ollakin, mutta usein se eksä on syystäkin eksä ja sitä ei todellakaan huolittaisi takaisin.

Vierailija
31/38 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellä on tarve tällaisia keskusteluja muutoin aloittaa, muuta kuin katkerana jotta pääsisi miestä (ja mahdollisesti nyksää) haukkumaan?

No tuli vaan tuo asia esille hiljattain parin yhteisen tutun kautta (täällä on aika pienet piirit). Pointti kyllä lähinnä se, että elämäni on parempaa ilman tuota eksää. Minulla ei ole mitään tuota nyksää vastaan ja pikemminkin tunnen myötätuntoa häntä kohtaan, koska pidän erittäin todennäköisenä, että eksä pettää häntä ja kohtelee muutenkin huonosti.

Vierailija
32/38 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No taasko se eksän nyksä on sulle kateellinen, voi sentään. Mitä jos miettisit välillä muuta.

Vierailija
33/38 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuli vaan tuo asia esille hiljattain parin yhteisen tutun kautta (täällä on aika pienet piirit). Pointti kyllä lähinnä se, että elämäni on parempaa ilman tuota eksää. Minulla ei ole mitään tuota nyksää vastaan ja pikemminkin tunnen myötätuntoa häntä kohtaan, koska pidän erittäin todennäköisenä, että eksä pettää häntä ja kohtelee muutenkin huonosti.

Pakkomielle sulla on. Ei hetkauttanut pätkääkään kun eksä alkoi seurustelemaan uuden naikkosen kanssa. Mulla on omakin elämä, eikä jaksa toisten elämää ruotia jollain vauvapalstalla.

Vierailija
34/38 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän sama asia kun joillakin se harha, että kaikki exät kaihoavat ja katuvat eroa. 

Vierailija
35/38 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä kuulit että on sinulle kateellinen? Miksi on sinulle kateellinen?

Yhteisiä tuttuja, ilmeisesti siis kateellinen siitä, että eksä törmää muhun aina silloin tällöin ja kaiketi nyksä luulee että mies on vielä kiinnostunut minusta.

Eiköhän tämä kateus nyt ole lähinnä sinun voimafantasiasi. 

Jep, ja muutenkin tuota kutsutaan mustasukkaisuudeksi, ei kateudeksi.

Vierailija
36/38 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen voimafantasia sieltä. Ettei vaan olis niin että tilanne toisinpäin.

Vierailija
37/38 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta se ei ole sinun murheesi enää, mitä mies tekee. Ikävää että hän petti sinua ja saattaa todennäköisesti tehdä niin nykyisellekin. Sille asialle et kuitenkaan mitään voi.

Itseäni on petetty ja minä yritin varoittaa uutta naista jonka kanssa mies minua petti eikä nainen tiennyt minusta. Hän väitti ymmärtävänsä mutta jäi silti suhteeseen pettäjän kanssa, nykyään ovat eronneet.

Vierailija
38/38 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksälläsi on aina ollut huono naismaku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi