3 kuukautta talvea ja sitten on toukokuu!
Kommentit (32)
Huhtikuu ei ole enää talvea vaan ihana kevät.
En kaipaa helteitä; muuten ihan mukava odotella kesää.
Huhtikuu on onneksi jo kevättä, lumet ovat sulaneet puolivälin aikoihin ja lämpötila plussan puolella.
Tänä talvena talvi kesti vain 1-2 viikkoa.
Kevät tuli, lumi suli, puro sanoi puli puli.
Mä ajattelen et ihanaa enää helmikuu ja sit onkin jo maaliskuu, mulla ja kisulla alkaa silloin kevät.
Ei maaliskuukaan enää talvea ole. Silloinhan tulevat jo ensimmäiset kukat.
Mitä ihanaa on lämpimässä säässä jonka se tuo ilmastonmuutoksen myötä tullessaan?
Vierailija kirjoitti:
Tänä talvena talvi kesti vain 1-2 viikkoa.
Kevät tuli, lumi suli, puro sanoi puli puli.
Täällä on puro sanonut puli puli koko talven. Pahimpien pakkasten aikaan ehti reunoihin tulla jäätä, mutta puli puli ei ehtinyt loppua ennen kuin lumikin taas suli.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihanaa on lämpimässä säässä jonka se tuo ilmastonmuutoksen myötä tullessaan?
Niin että mitäkä?
Vierailija kirjoitti:
Lämpö.
Vierailija kirjoitti:
Helmikuu on kuukausista kylmin.
Huhtikuu on kuukausista julmin.
Voi kun ei tulisi kevät eikä kesä! Inhoan aurinkoa ja kuumuutta. Ei huvita edes ulos silloin mennä, talvella on ihanaa ulkoilla.
Jo saavu toukokuumme ja lämmin tuuli tuo. Tee lehteväksi puumme ja kukkain nousta suo.
Maaliskuu on jo virallisesti kevättä, valoakin on jo ihan eri tavalla.
Toki kevät tulee aina keikkuen, että... Mutta itse kärvistelen enää vaan helmikuun talvifiiliksissä.
Vähän aikaa nauttia, vähän aikaa laulaa laulu
Ihmettelen miten kaikki lipuu ohi
Tulee juhannus ja joulu
Vierailija kirjoitti:
Maaliskuu on jo virallisesti kevättä, valoakin on jo ihan eri tavalla.
Toki kevät tulee aina keikkuen, että... Mutta itse kärvistelen enää vaan helmikuun talvifiiliksissä.
Terminen kevät alkaa, kun vuorokauden keskilämpötila nousee pysyvämmin 0 asteen yläpuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Helmikuu on kuukausista kylmin.
Tilastojen mukaan näin ja koska helmikuu on vielä edessä voidaan saada talveakin kokea. Paitsi eurooppalaisten metrologien mukaan kolmen seuraavan viikon aikana eivät laskentamallit anna sellaista tietoa tai vihjettä, että siperialaisia pakkasia oli tulossa meille, toivotaan niin. Olisi iso helpotus meidän ja eurooppalaisten energiakriisiin, joka näyttää pikkuhiljaa hiipuvan.
Viiden kuukauden päästä päivä lyhenee ja paras kesä on ohi.