Jotkut solmivat muovipussit nyyteiksi. Ärsyttääkö se teitä?
Minua ärsyttää suuresti. On kiire ja pitää saada roskapussi. Sitten se onkin solmussa!
Sietämätöntä, eikö?
Kommentit (19)
Ei ärsytä. Itse taittelen muovipussit. Ja käytän roskapusseina ihan roskapusseiksi tarkoitettuja pusseja.
Kenen muovipusseja otat roskakasseiksi ap? Unissako öisinniitä nyssyköiksi solmit?
No älä solmi niin ei ole ongelmaa.
Vai käykö niitä sun pusseja ihan tuntemattomat solmimassa?
Kyl mul nyt ihan muut asiat pyörii mielessä.
Monet tekee solmun muovipussiin ettei vaan joku lapsi pane sitä päähänsä ja tukehdu. Toisille se jää tavaksi vaikkei lapsia olisi lähelläkään.
Itse ostan vaan niitä rullia. Ei tule tuota ongelmaa
Jos siellä on karkkia, murtaudun muovipussiin turvavyöleikkurin avulla eli sellainen pieni esine. Sillä saa vähän avattua pussin suutakin.
Vierailija kirjoitti:
Kenen pusseja aapee varastelee?
Anopilla oli liikaa pusseja ja hän kysyi, haluammeko niitä roskapusseiksi. Sitten hän antoi pussillisen solmittua pusseja. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen 7pusseja aapee varastelee?
Anopilla oli liikaa pusseja ja hän kysyi, haluammeko niitä roskapusseiksi. Sitten hän antoi pussillisen solmittua pusseja. Ap
Miten ihmeellä sinulla on niin kova kiire, ettet ehtisi niitä avaamaan? Jätä nyt vähäksi aikaa vauvapalsta ja avaa ne roskapussit! Jos ne kerran sinua ärsyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No auo ne valmiiksi telkkaria katsoessasi. Niin kiire ettei ehdi pusdia aukaista? Itse taittelen ne kolmioiksi, menevät pieneen tilaan. Tosin mulle ei kasaannu niitä koska rullapussit on halvempia roskapusseiksi. Kaupassa ostoskassi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kurkki lahjahevosen suuhun, eikä pidä näkemästään.
Kellä ongelma anopin lautasista, kellä roskapusseista. Elämä on rankkaa, miehenä olisi helpompaa.
Muiden muovipusseja ei viedä kiireessä. Kyllä ne keikat tehdään kunnon suunnitelmalla.
Minä taittelen ne kolmioiksi, vievät vähemmän tilaa kuin runtattuna. Mutta ei niissä mitään solmua ole, pitää vaan osata vetäistä se viimeisen lipareen alle työnnetty pääty esiin.
Vierailija kirjoitti:
Kellä ongelma anopin lautasista, kellä roskapusseista. Elämä on rankkaa, miehenä olisi helpompaa.
Jos elää yllämainitun ongelmaihmisen kaltaisen naisen kanssa, ei todellakaan ole.
Katsos kun niissä tilanteissa aletaan aina etsiä syyllistä ja kun sitä ei löydy, johonkin se paha sisu pitää purkaa.
t. kaikkiin maailman ongelmiin syyllinen mies.
ei