Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko blogaus-kulttuuri tullut jo tiensä päähän?

Vierailija
25.01.2023 |

Nykyään tuntuu, että moni esim lifestyle bloggaja siirtynyt muille alustoille. Tube, tiktok ja podcastit tulleet tilalle. Eikö sanallinen viestintä ja vaikuttaminen enää vedä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vedä. Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Lisäksi suomalaisten lukutaito on heikentynyt.

Vierailija
2/8 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti asioista jotain tietävät ja kirjallisesti lahjakkaat asiantuntijat bloggaa edelleen. Nämä influensserit ja omaa elämäänsä esittelevät tyhjäpäät tietysti somettaa aina siellä, mistä rahaa milloinkin eniten saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niitä blogijaarituksia jaksaa lukea?

Joskus kun googlailen ruokaohjeita, päädyn johonkin blogiin. Kyllä kestää kauan ennen kuin päästään itse asiaan, eli siihen ohjeeseen!

Vierailija
4/8 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Podcastit on käteviä, koska voi samalla tehdä jotain muuta. Samoin ekirjat.

Vierailija
5/8 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Podcastit on käteviä, koska voi samalla tehdä jotain muuta. Samoin ekirjat.

Minä taas mieluummin luen. Haluan mennä eteenpäin omaa tahtiani, jäädä tankkaamaan vaikeatajuiset kohdat hitaasti, pysähtyä miettimään jotain oikein hyvin sanottua, joskus palata kertaamaan miten se juttu oikein menikään, ja helpot tai turhemmanoloiset lätinät harppoa vauhdilla.

Vierailija
6/8 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei. Kaikki lempibloggarit tuntuvat hiljentävän tahtia, mutta monesti se blogikin on jotain tiettyä elämänvaihetta varten. Karsimis-blogit loppuvat kun tavarat on karsittu, miehenetsintäblogi loppuu kun mies on löydetty jne.

Vierailija
7/8 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kun googlailen ruokaohjeita, päädyn johonkin blogiin. Kyllä kestää kauan ennen kuin päästään itse asiaan, eli siihen ohjeeseen!

Oon ihmetellyt samaa jostain yhdestä asiasta otetaan 30 kuvaa ja viereen selostetaan samat asiat 30 eri muodossa. Hohhoijaa. Reseptitkin pääosin hyvän näköisiä muttei makuisia ja hirveät määrät kalliita aineita.

Vierailija
8/8 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ihmetellyt samaa jostain yhdestä asiasta otetaan 30 kuvaa ja viereen selostetaan samat asiat 30 eri muodossa. Hohhoijaa. Reseptitkin pääosin hyvän näköisiä muttei makuisia ja hirveät määrät kalliita aineita.

Niin ja se mainosten määrä! Suosituissa blogeissa joutuu klikkailemaan ja vierittelemään yleensä liian kauan, jotta löytäisi varsinaisen ohjeen. Ei kiitos, ohitan nämä nykyisin täysin.