Nainen, jos miehesi on ulkomaalainen, mistä maasta?
Ja samaten, mies jos vaimosi on ulkomaalainen, mistä maasta?
Ihan haluaisin tietää, kun oletus tuntuu olevan että jos suomalaisella naisella on ulkomaalainen mies niin se on joku etelän hetelmä, ja kaikilla miehillä on palstan mielessä joku aasiasta tilattu ja postiennakolla maksettu entinen rantabaarin taskuveenus.
Rikottaisko pari stereotypiaa yhdessä?
Kommentit (57)
Mieheni on itävaltalainen. Laskettelulomalta nappasin mukaani paikallisen.
Virolainen mies, Suomessa töissä tapasimme. Ei työskennellä siellä kumpikaan enää, mutta yhdessä ollaan
Vierailija kirjoitti:
Romanialainen mies, tavattiin yliopistolla.
Mullakin romanialainen mies, ja mekin tavattiin yliopistossa.
Englantilainen. Asui Suomessa jo ennenkuin tavattiin. Urheilun ja työn takia tänne tullut.
Vierailija kirjoitti:
Iso kikkelinen Afrikasta.
Sukunimi kuulostaa kuitenkin savolaiselta. Otitko sinäkin naimisiin mennessäsi nimeksesi Kikkelinen?
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalainen. Tavattiin yhteisten tuttujen luona.
Sama ja sama.
Puoliksi britti, puoliksi intialainen
Puoliksi italialainen, puoliksi espanjalainen
Tapasimme Ranskassa, nuorina opiskelijoina
Mulla ollut saksalainen, kaksi brittiä ja irkku.
Kyllä mä voin ihan suoraan sanoa, että ulkomaalainen on kiinnostavampi, vaikkei varmaan saisi sanoa.
Suomalaisen kanssa olen ollut silloin kun neitsyys meni ja sen lisäksi yksi kömpelö deittailuyritys.
Puoliksi tomaatti,
T. Ritva Kaija kyllervi
Tämä ei nyt nähtävästi riko mitään ennakkoluuloja, sillä mieheni on Italiasta:D
Kiinnostaisi tietää miksi joku alapeukuttelee toisten kansalaisuuksia? Mitä vikaa on esim. jamaikalaisessa, latvialaisessa tai intialaisessa miehessä-, jota ette ole koskaan edes tavanneet eikä teillä ole minkäänlaista käsitystä minkälainen tuo kyseinen henkilö on ihmisenä. Itsellä on suomalainen mies, mutta työkaverina löytyy pari ihan fiksua ja mukavaa intialaista miestä.
Amerikkalainen. Tavattiin yliopistossa Suomessa.
Ei suomalaisilla ole ulkomaalaisia parittelukumppaneita. Suomalaiset ovat Euroopan sisäsiittoisin kansa.
Vierailija kirjoitti:
Thaimaasta, vaimoni on 24.
M48
Ja iän laitoit, koska?
Briteissä. Tavattiin Tomorrowlandissa Belgiassa.
Ruotsalainen. Tavattiin yhteisten tuttujen luona.