Laitetaan triviakysymyksiä tv-sarjoista ja elokuvista, toiset vastaavat lunttaamatta
Ideana siis muistin virkistäminen, ei oikean vastauksen hakeminen kaikin keinoin. Aloitan: Minkä niminen ja rotuinen oli Hanskin koira tv-sarjassa Hanski?
Kommentit (2037)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä elokuvaroolit yhdistävät näyttelijöitä Runar Schaumann (isä) ja Göran Schaumann (poika)?
Eugen Schaumann ja Pohjantähden kartanonherra.
Isä Runar näytteli sukulaistaan, kenraalikuvernööri Bobrikovin murhaajaa mykkäelokuvassa Kajastus ja mustavalkoisessa äänielokuvassa Helmikuun manifesti ja poika Göran näytteli roolia värielokuvassa Luottamus.
Isä näytteli kartanonherraa Edvin Laineen Pohjantähdessä ja poika näytteli samaa roolia Timo Koivusalon versiossa.
Mihin maahan Bundyn perhe huijattiin kyläilemään, koska Al ja Bud haluttiin tappaa?
Vierailija kirjoitti:
Luettele New Yorkiin sijoittuvia sarjoja, jotka on oikeasti kuvattu Nykissä eikä missään Torontossa tai studiossa.
The Real Housewives of NYC.
Vierailija kirjoitti:
Luettele New Yorkiin sijoittuvia sarjoja, jotka on oikeasti kuvattu Nykissä eikä missään Torontossa tai studiossa.
Kova Laki: Erikoisyksikkö
??
(Huonosti käyttäytyvät miehet)
Mitä Dorothy söi jouluaamuna Garyn sängyssä?
Mikä bändi tuli Bundyille kylään, kun Bud voitti jonkun arvonnan tms?
Vierailija kirjoitti:
Crossroads - bluesjätkät leffan lopussa on kitarakaksintaistelu. Kuka soitti oikeasti kitaraa sen kaksintaistelun loppuosan ratkaisevassa klassisessa osassa? Siis sen nuoren näyttelijän sijaan.
Steve Vai, joka siten kitarakaksintaisteli itsensä kanssa kun esitti myös sitä toista osapuolta. Leffassa kitaroi moni muukin mutta tuo kaksintaistelu oli Vain suoritus.
Vierailija kirjoitti:
Kohde eli Person of Interest
Siis vastauksena tähän kysymykseen: Missä sarjassa yhtä päähenkilöä kutsuttiin "The Man in the Suit"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä suomalaisessa elokuvassa käytiin seuraava deep keskustelu? Mies oli Matti Pellonpää, naista en muista.
– Se on eri asia. Minä olen minä.
– Kukas minä sitten olen?
– En minä vaan tiedä. Et sinä ainakaan ole minä.Keskustelu käytiin Mika Kaurismäkeen elokuvassa Arvottomat. Nainen oli Pirkko Hämäläinen.
Kiitos! Onpa sinulla hyvä muisti.
On tullut nähtyä varmaan liki kymmenen kertaa, yksi parhaita kotimaisia elokuvia.
Sama täällä. Tulee nostalginen olo sitä katsoessa. Pellonpää on poissa ja Hämäläinen on keski-ikäinen. Tuo maailma on mennyt.
Kuka aviopari on esittänyt isää ja tytärtä kotimaisessa elokuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Kenen kyytiin Arthur Dent liftasi?
Joku sadejumala taisi olla, ei kyllä jaksa nimeä muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vogonien
Vierailija kirjoitti:
Zaphod Beeblebroxin. Vai oliko välissä vogonienkin aluksessa?
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä veikkaus: Esko Salminen ja Aino Seppo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zaphod Beeblebroxin. Vai oliko välissä vogonienkin aluksessa?
Ihan alussa oli. Ford Prefectin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä bändi tuli Bundyille kylään, kun Bud voitti jonkun arvonnan tms?
Muistelen nähneeni kuvan, jossa on Anthrax.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä veikkaus: Esko Salminen ja Aino Seppo
Vanhempi, jos Salminen ja Seppo, niin missä elokuvassa?
Esimerkiksi missä?