Laitetaan triviakysymyksiä tv-sarjoista ja elokuvista, toiset vastaavat lunttaamatta
Ideana siis muistin virkistäminen, ei oikean vastauksen hakeminen kaikin keinoin. Aloitan: Minkä niminen ja rotuinen oli Hanskin koira tv-sarjassa Hanski?
Kommentit (2037)
Näihin on vielä vastaamatta:
1. Kuka näytteli amerikkalaista natsia George Lincoln Rockwellia Juuret-sarjan jatko-osissa?
2. Mikä Aapo Vilhusen ja Martti Tschokkisen tähdittämä tv-elokuva yritti lanseerata hokeman Urts?
3. Ketkä ovat näytelleet Erkki Hakalaa Antti Tuurin Pohjanmaa-sarjan kirjoihin perustuvissa elokuvissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bonanza: Mitä olivat nimeltään pääosien näyttelijät ja hahmot? Ne isä ja kolme poikaa.
Lorne Greene = Ben Cartwright
Dan Blocker = Hoss C.
Pernell Roberts = Adam C.
Michel Landon = Joe C.
Eric Warren oli Hoss
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli Alfred J Kwakissa kuninkaan nimi?
Leijonamieli Kolmas.
Miten Alfred liittyy Muumilaakson tarinoiden syntyyn?
Dennis Livson sai Janssoneilta hyväksynnän muumisarjan tekoon kun näytti heille Alfredia. Sarjoissa kuuluu muuten vähän samoja ääniefektejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bonanza: Mitä olivat nimeltään pääosien näyttelijät ja hahmot? Ne isä ja kolme poikaa.
Lorne Greene = Ben Cartwright
Dan Blocker = Hoss C.
Pernell Roberts = Adam C.
Michel Landon = Joe C.
Eric Warren oli Hoss
En ole ikinä kuullutkaan Eric Warrenista, saati Bonanza-sarjan yhteydessä. Voitko tarkentaa?
Vierailija kirjoitti:
3. Ketkä ovat näytelleet Erkki Hakalaa Antti Tuurin Pohjanmaa-sarjan kirjoihin perustuvissa elokuvissa?
Meinasin vastata, kunnes tajusin että täähän tais olla mun kysymys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut kuin minun, taisit kysyä kaikkien veljesten näyttelijöitä pelkästään Pohjanmaa-elokuvassa, johon vastasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä rotuinen koira Pulmuset-perheellä oli?
Muistan tasan tarkkaan, miltä koira näytti. Kävi tunnarin aikana hakemassa Alilta setelin, kuten muukin perhe vuorollaan.
Oiskohan rotu briardi?
Näin oli, briardihan se, Buck nimeltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut kuin minun, taisit kysyä kaikkien veljesten näyttelijöitä pelkästään Pohjanmaa-elokuvassa, johon vastasin.
Ok. Sitte vastaan. Pohjanmaassa Taneli Mäkelä, Ameriikan raitissa Kari Sorvali ja Lakeuden Kutsussa Kari Väänänen
Mitkä olivat Ankronikassa Karhukoplan jäsenten nimet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Sitte vastaan. Pohjanmaassa Taneli Mäkelä, Ameriikan raitissa Kari Sorvali ja Lakeuden Kutsussa Kari Väänänen
Oikein
Mikä 90-luvun kotimainen sarja?
Siinä kaksi tapahtumapaikkaa olivat Eineshovin elintarviketehdas sekä Ravintola Seurahuone.
Yhteiset näyttelijät Edvin Laineen Tuntemattomassa sotilaassa ja saman ohjaajan elokuvissa Täällä Pohjantähden alla/Akseli ja Elina?
Vierailija kirjoitti:
Yhteiset näyttelijät Edvin Laineen Tuntemattomassa sotilaassa ja saman ohjaajan elokuvissa Täällä Pohjantähden alla/Akseli ja Elina?
Matti Ranin
Muut saa jatkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti Ranin
Muut saa jatkaa
Veikko Sinisalo
Olavi Ahonen
Kosti Klemelä Tuntematon Koskela ja PT/AE nimismies
Jussi Jurkka oli A&Lssä ja tietenkin Lammio Tuntemattomassa
Vierailija kirjoitti:
Jussi Jurkka oli A&Lssä ja tietenkin Lammio Tuntemattomassa
Siis A&E:ssä
Leijonamieli Kolmas.
Miten Alfred liittyy Muumilaakson tarinoiden syntyyn?