Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuon videon katsottuani ymmärrän mikä on miesflunssa. :D

Vierailija
24.01.2023 |

Hirveä huuto ja mekastus, eikä verta tule lainkaan. "Jalka ihan paskana" vielä huutaa. On pelkästään shokissa ja vammat mitättömät. Tuollaiset sitovat turhaan muut sotilaat pois taistelusta. Sattuuhan se varmasti, mutta siellä ollaan sodassa. Hammasta purren vain pitäisi nilkuttaa pois ja jättää muut sinne sotimaan.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tulitaistelussa-haavoittunut-suomal…

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistetään ap tonne sotaan ja katotaan sit kuka itkee. Helppoa se on tietokoneen takana arvostella mutta sitten kun itse joudut tuonne niin ei paljon naurata!!!

Vierailija
22/23 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistetään ap tonne sotaan ja katotaan sit kuka itkee. Helppoa se on tietokoneen takana arvostella mutta sitten kun itse joudut tuonne niin ei paljon naurata!!!

En mä sinne ruikuttamaan menis, vaan sotimaan. Ne muut siellä ottaa rauhallisesti, se suomalainen kiljuu hysteerisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä sinne ruikuttamaan menis, vaan sotimaan. Ne muut siellä ottaa rauhallisesti, se suomalainen kiljuu hysteerisenä.

senkun näkis.