Tuon videon katsottuani ymmärrän mikä on miesflunssa. :D
Hirveä huuto ja mekastus, eikä verta tule lainkaan. "Jalka ihan paskana" vielä huutaa. On pelkästään shokissa ja vammat mitättömät. Tuollaiset sitovat turhaan muut sotilaat pois taistelusta. Sattuuhan se varmasti, mutta siellä ollaan sodassa. Hammasta purren vain pitäisi nilkuttaa pois ja jättää muut sinne sotimaan.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tulitaistelussa-haavoittunut-suomal…
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Pistetään ap tonne sotaan ja katotaan sit kuka itkee. Helppoa se on tietokoneen takana arvostella mutta sitten kun itse joudut tuonne niin ei paljon naurata!!!
En mä sinne ruikuttamaan menis, vaan sotimaan. Ne muut siellä ottaa rauhallisesti, se suomalainen kiljuu hysteerisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistetään ap tonne sotaan ja katotaan sit kuka itkee. Helppoa se on tietokoneen takana arvostella mutta sitten kun itse joudut tuonne niin ei paljon naurata!!!
En mä sinne ruikuttamaan menis, vaan sotimaan. Ne muut siellä ottaa rauhallisesti, se suomalainen kiljuu hysteerisenä.
senkun näkis.