Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistavaa huumoria?

Vierailija
23.01.2023 |

Ootteko te kohdannu vielä näinä päivinä sellaista tosi törkeää huumoria face-to-face-tilanteissa? Tuntuu, et ennen se oli tooodella yleistä, mut saikohan metoo-aikaan merkittävän parannuksen tässä? Ainakin omalla työpaikalla sopimatonta huumoria ei harrasteta enää ollenkaan (tai en oo ainakaan ite törmännyt).

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomannut että mieheten on siistineet juttujaan todella paljon, mutta naiset taas muuttuneet ronskimiksi. 

Vierailija
2/4 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän wokeilu ole jo tappanut kaiken huumorin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi vanha miesasiakas (hoitotyö), joka heittää härskejä vitsejä ja yrittää ikään kuin samalla udella minun seksielämästä. On ahdistavaa. Välillä paikalla on nuorempia miehiä, niin eivät lähde mukaan juttuun vaan lähinnä pyörittelevät päätään. Muuten en ole joutunut kohteeksi vastaavaan "vitsailuun" moneen vuoteen.

Vierailija
4/4 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi vanha miesasiakas (hoitotyö), joka heittää härskejä vitsejä ja yrittää ikään kuin samalla udella minun seksielämästä. On ahdistavaa. Välillä paikalla on nuorempia miehiä, niin eivät lähde mukaan juttuun vaan lähinnä pyörittelevät päätään. Muuten en ole joutunut kohteeksi vastaavaan "vitsailuun" moneen vuoteen.

Nuo tuollaiset särähtää kyllä korvaan nykyään paljon pahemmin kuin ennen. Liekö niin, että nuorempi väki, ainakin miehet, ovat siistineet huumorinsa aika hyvin.