Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä täysin moraalitonta ja väärin, vai löytyykö joku joka ymmärtää mua?

Vierailija
17.11.2006 |

Olen suunnitellut tässä sellaista huijausta, että hankkiutuisin mieheltä salaa raskaaksi. Mulla on kierukka, mutta jos kävisin poistattamassa sen salaa ja sit toivoisin, että tärppää. Ja jos tärppäisi, niin se olisi suuri ihme ja yllätyksen aihe mullekin, koska luulisimme yhdessä että mulla on ollu kierukka.

Meillä on jo kaksi lasta ja haluaisin ehdottomasti kolmannen, mutta mies ei lämpene ajatukselle. Ei ole mitään suurta syytä miksi ei, hän vain ei ole suuri " vauvaihminen" eikä innostu enää vauva-ajasta vaan nauttii olostaan kahden vähän isomman lapsen isänä. Silti en usko, että " vahinkoraskaus" olisi mikään katastrofi (ei taloudellinen tai muutenkaan).

Saanko kaikilta haukut niskaani, kun edes ajattelen tällaista suunnitelmaa?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatetaan. Olisko muuta kysyttävää?

Vierailija
2/37 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se sinusta ok?

Parisuhde ei voi perustua petokselle ja jos parisuhteensa rakentaa petoksen varaan tullaan sieltä kovaa alas. minä (naisena) pitäisin tuollaista törkeänä, enkä voisi hyväksyä sitä mistään hinnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraissa käyntiä ja lapsen saamista voi pitää samana asiana vaikka miten käänteleisi.

Vierailija
4/37 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oltava molempien yhteinen päätös. On väärin pettää miestä noin tärkeässä asiassa.

Vierailija
5/37 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos hän luulee, että olet kierukasta huolimatta tullut raskaaksi. Ja ajattele jos kysyy jostain jotakin? Oma mieheni otti ainakin todella tarkaan selvää mitä haittaa kierukka raskaudesta on vauvalle. Minä siis tulin raskaaksi kierukasta huolimatta. Kierukka poistetiin vasta raskauden aikana.

Mun mielestä toista ihmistäkin pitää kunnioittaa ja yrittää vielä vaikka puhua vauvasta, eikä hankkiutua salaa raskaaksi. Jospa miehesi vielä suostuisi yhteen lapseen, kun kerrot kuinka kovasti lasta haluat. Kyllä miehenkin pitäisi saada tällaisista asioista päättää.

Vierailija
6/37 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin hankkiudut salaa raskaaksi ja sitten kun totuus selviää (usko pois, se tulee ilmi kuitenkin joskus), miehesi jättää sinut ja lapset ja sitten saamme täällä seurata tarinaasi kuinka miehesi on niin kylmä, että jättää perheensä jne......

Älä nyt hyvä ihminen tee sitä! Keskustelkaa asiasta, voihan miehesi muuttaa mieltään, mutta tuo suunnittelemasi on jo petos!

Vierailija
7/37 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsen saamista, mutta petos on petos vaikka se toteutettaisiin miten!

Kyllä mun mielestä voi täysin verrata sitä, että käy salaa ottamassa kierukan pois tai käy salaa vieraissa. Petoksia molemmat toista kohtaan.

Vierailija
8/37 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tässähän ei ollut kyse siitä??? Valehtelu ja huijaaminen on väärin. Ja näinkin isossa asiassa vielä enemmän väärin.

Vierailija
9/37 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon pahmpaa kuin vieraissa käynti!!

Eihän sinunkaan miehesi tyhmä ole, joskus se petos selviää hänellekin. Btw. luuletko saavasi munaa vielä tulevaisuudessakin. Mä ainakin kelaisin tollasen jälkeen, että vieläkö antaisin.

Mies isolla Mulkulla

Vierailija
10/37 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tietäisit etukäteen, että tuleekin kaksoset, Down- tai muuten vammainen lapsi ?

Näinkin voi nimittäin käydä, mietippä sitä !

Yks tuttuni nimittäin hankkiutui kahden lapsen jälkeen salaa raskaaksi eikä ekan ultrankaan jälkeen uskaltanut piiiitkään aikaan kertoa miehelleen a) olevansa raskaana b) odottavansa kaksosia. Itki vaan itsekseen silmät päästään kun kadutti.....

Vierailija
11/37 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalitonta, väärin ja voi pahimmillaan johtaa eroon rakkaasta miehestäsi. Petos on petos. Ja synnytyksessä mies ihmettelee, kun kierukka ei synnykkään mukana niin kuin silloin kävis, jos sen kanssa olis raskaaksi tullut.

Minun ohjeeni sinulle: Unohda tai puhu asia miehesi kanssa selväksi.

Vierailija
12/37 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota esim. että miehesi laittaa " pillit" poikki, jos on ehdottomasti sitä mieltä, että lapsilukunne on täysi. Vaikea tilanne, koska toinen joutuu joka tapauksessa hyväksymään toisen päätöksen.

Vierailija
13/37 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se lapsi on yhteinen päätös. Yritä vaikka hiillostaa miestä kovemmin. Hitto kirjoita sille vaikka yli-imelä kirje siitä, miten kovasti haluat vielä lapsen. Mutta älä tee tuollaista moraalitonta temppua.

Miten meinasit puhua itsesi ulos siitä, kun mies raskauduttuasi sanoo, että sun pitäis nyt mennä ottamaan se kierukka ulos? Sanotko vaan, että lähdet ottamaan pois vaikka sitä ei olekaan? Muista, että siitä kierukasta pitää sitten valehdella kaikille, ystäville, lastenneuvolassa, lääkäreille yms.. Jaksaisitko sellaista valehtelua?

Vierailija
14/37 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden naisen, joka teki tuollaisen tempun, tuli raskaaksi, ja mitä sai? Vaikeavammaisen lapsen, jota nyt hoitaa yksin, katkerana.

Vierailija
15/37 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vaan, mutta mitä ihmettä sulla siellä päässä liikkuu??

Vierailija
16/37 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene rehellisesti ottamaan kierukka pois ja vetoat siihen ,että se haittaa sun elämää.

Minäkään en suostuisi elämään kierukan kanssa.

Annat siten pallon miehellesi ehkäisyasiassa. Eli hän käyttäköön, jos ei lasta halua.

Vierailija
17/37 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ajatellut tätä asiaa vielä loppuun saakka tai joka kantilta, ihan hyviä pointteja tullu teiltä.

ap

Vierailija
18/37 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kierukka voi poistua itsestäänkin esim. runsaan kuukautisvuodon mukana. Tai sitten poistetaan raskauden aikana. Salaa raskaaksi hankkiutuminen on moraalitonta, painostaminenkin on kyseenalaista. Otata kierukka pois ja kerro se miehelle... jos mies ei oikeasti vauvaa halua, menee hän sterilisaatioon tai käyttää kortsua. Tai kuten mun mies, lämpenee vauva-ajatukselle.

Vierailija
19/37 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettiin ehkäisynä kondomia paitsi kuukautisten aikaan. Kerran taas rakasteltiin ja mies totesi, että nythän ei tarvi kondomia... Olis kyllä tarvinnut, mutta en avannut suutani. Tulin kerrasta raskaaksi ja synnytin yhdeksän kuukauden kuluttua tyttövauvan! Ähäkutti!

Vierailija
20/37 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ymmärrän sinua....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän