Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL
Kommentit (6327)
Jokainen siellä on kaunis kasvonpiirteiltään ja kivan oloisiakin, ja jos kroppa olisi treenattu niinkuin Johannalla (ilman tatuointeja) niin siinä olisi joukko unelmanaisia. Harmi kun kropan annetaan mennä pullamaiseksi.
Mun mielestä Johannan kroppa on eniten turn off, koska niin rasvaton ja luiseva. Että ei se ole kaikkien maku sellanen et pitäis näyttää johannalta, vaikka niin luulet. Mun mielestä kaunis naisen kroppa on sellainen missä on vähän muotojakin.
Vierailija kirjoitti:
Emilia ja Taru nostaa tasoa Villalla. Saa nähä onko vain kaunis ulkokuori naikkosilla
Emilia on Samia pitempi, suunnilleen Antonin pituinen. Voi olla liikaa poikien itsetunnolle.
Taru on paljon maailmaa nähnyt ja nytkin Lontoossa. Myös stand-up onnistuu. Voi olla, että Antonin "menevyys" ja Samin "seikkailut" kalpenevat. Liikaa sekin poikien itsetunnolle?
Fanni on ihan ykkönen, fiksu ja älykäs, ja se on monille miehille liikaa, etenkin, kun siihen yhdistyy kaunis ulkonäkö.
Samissa häiritsee se tuijotus ja silläkö hurmaa naiset ? Nea takertuu vähän liian nopeasti. Molemmat kundit varmaan kiinnostuneita Johannasta ?
En usko että tollaset perus miehet on tarpeeksi tollaselle missi emilialle ja toi taru vaikuttaa ehkä liian itsevarmalta somen perusteella. Ei tollasille perus miehet kelpaa vaikka yrittää esittää tv takia
Noi bachet tulee näyttää aiva pikku pojilta noiden kahden uusien rinnalla apua
Tuonne pitäisi saada kauniita hkiläisiä naisia noiden tamperelaisten tilalle. Trelaiset eivät ole kovin sivistynyttä jengiä (paitsi ehkä Fanny mutta sekin just sellainen trelainen ulkonäkö hiukset).
Katsomossa on esittely Emiliasta ja Tarusta. Emilian missiajasta taitaa olla kolmisen vuotta eikä hän ole näköjään pitänyt huolta kropastaan, joka on päärynätyyppiä. Eli kaikki ylimääräinen on kertynyt reisiin ja takapuoleen. Jos olisi Minnan alakroppa niin olisi tosi kaunis nainen.
On kyllä tuhdit ja tanakat kintut ja leveä takapuoli :O
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Johannan kroppa on eniten turn off, koska niin rasvaton ja luiseva. Että ei se ole kaikkien maku sellanen et pitäis näyttää johannalta, vaikka niin luulet. Mun mielestä kaunis naisen kroppa on sellainen missä on vähän muotojakin.
No se on juurikin näin. Uusista tytöistä tällä entisellä miss Tampereella on todella kaunis naisellinen vartalo. 😍
Mun favöritti on Nea ja sen kroppakin mun mielestä kaunis tai sopii sille. Ei kaikkien tarvi olla Johannan näköisiä ja rasvattomia ellei alipainoisia. Naisella saa olla muotoja. Pehmeys on kaunista omaan silmääni ennemmin kuin sellainen kova rasvaton luiseva kroppa :D
Onpas uusilla tytöilläkin runsaat lanteet ja muhevat häpykummut. Huh huh...
Vierailija kirjoitti:
Onpas uusilla tytöilläkin runsaat lanteet ja muhevat häpykummut. Huh huh...
Kohta tosissaan pakko uskoa, että ne kiinteät kapeat naisvartalot jäivät 1990-luvulle.
[
Nauratti niin tuo hömpsärömpsä 😂 oikeesti kuka sanoo itsestään noin? Ei yhtään mieti mitä suustaan päästää!
quote=Käyttäjä7437]
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Mun mielestä Weralla on kiva asenne molempiin miehiin. Kaverillinen, mutta kuitenkin kivan flirtti. Ei niinqu överi flirtti.
Mitä nyt jo kättelyssä paljasti olevansa hömpsärömpsä ja senkin teki vieläpä tuhdisti simoissaan. Eli ei ainakaan turhan tarkkaa tai tärkeää kuvaa itsestään antanut. Mutta mikäpä siinä, on ainakin aito ja rehellinen ja varma valinta FWB:iin 😅
No, se on mennyt multa aivan ohi. Ai omituisia puhuu. Mutta viime jaksossa oli ainakin ihan kiva. Jännä, miten paljon meikki muuttaa ihmistä.
Mitä on Minnan kasvojen täyteaineet? Huulissa ja poskissa? Mielenkiinnosta.
Joo, kasvoiltaan Taru ja Emilia kauneimmat, mutta miten niillä on sellaset tukkijalat ja järjettömän kokoinen takapuoli?
Siis Antonhan on komee ig-kuvissaan,mikä villitys noi viikset? Ei sovi sit yhtään..
Minna ei mitenkään erityisen kaunis, kompensoi sitä vaan niillä täyteaineilla.
Persoonakysymys. Jotkut on rauhallisia ja kaipaavat sellaista kumppania rinnalleen mutta jotkut menevämpiä ja haluavat että kumppanikin on. Tällainen elämäntyyli on yllättävän iso asia, mitä ei monissa deittailuohjelmissa (esim. Ensitreffit alttarilla) huomioida omasta mielestäni aina riittävästi. Siksi on hienoa, että Bachelorissa nuorehkot miehet ja naiset ymmärtävät arjen ja elämäntyylien merkityksen ja kyselevät niistä.