Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL
Kommentit (6327)
Kyllä on kamalat kengät jätkillä ruusun jälkeen ohjelmassa, ja ilman sukkia?? On mahtanut tuotanto taas stailata.
Minusta tässä nyt tehdään niin tikusta asiaa poikamiesten suhtautumisesta parisuhteeseen, että eiköhän tuossa joku koira ole haudattuna.
Vierailija kirjoitti:
No eihän tää missikisa pitänykään olla, mut ei suurin pudottajakaan. Tai painonvartijat.
Jokainen tajuaa ettei nuoret haaveile ihan ekana vaihtoehtona ylipainoisesta morsiamesta. Joten miks otettu...ei taida riittää hakijoita tuone tarpeeks, tai sit hoikat saa ilman näitä ohjelmia kumppanin.
Kyllä liki kolmekymppisten osallistujien pitäisi jo tajuta, et haaveet on haaveita, ja todellisuus sitten aina ihan muuta. Täydellisyyttä ei ole, ja jokaisessa on jotain "vikaa", kenellä painossa, kenellä naamassa, kenellä luonteessa, kenellä suvussa. Itse tunnen useita lapsesta asti ylipainoisia, joita heidän puolisonsa rakastavat.
Ei se rakkaus oikeasti kiloista ole kiinni, paitsi jos on tosi pinnallinen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on kamalat kengät jätkillä ruusun jälkeen ohjelmassa, ja ilman sukkia?? On mahtanut tuotanto taas stailata.
Niinpä, tuohon kuuluisi valkoinen tennissukka ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Sad kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sad kirjoitti:
Täällä sitä kommentoidaan osallistujien painoa ruudun takaa vaikka mahtaa kirjoittelijat itse olla aika ilmestyksiä :D käyn muutaman kerran vuodessa lukemassa kuinka kaunaiset ja typerät keski-ikäiset kuluttavat surkeaa elämäänsä tällä palstalla. Surullista ja samalla niin huvittavaa :D
"Muutaman kerran vuodessa"
Älä valehtele, kukaan ei usko tuota.
Miksi ihmeessä käyttäisin enemmän aikaa näin negatiiviseen sivustoon joka on täynnä typeryksiä ja yh-mammoja :D elämän haaskausta. Suosittelen sinullekin parempaa tekemistä jos jokapäivä täällä pyörii
Pistää vain miettimään, että miksi käyt edes sen pari kertaa vuodessa? Ja vielä valitset tällaisen ketjun, jossa helposti jotkut innostuvat arvostelemaan ulkonäköä...
Huomasitko, että kommenttisi oli saanut paljon yläpeukkuja? Suurin osa täällä on fiksuja ihmisiä, jotka emme tykkää haukkumisesta. Ja ei muuten ollut sinunkaan nimittelysi "typeyksiä ja yh-mammoja" kovin mieltä ylentävää. Aika negatiivista, sanoisin.
akateeminen rouva
Minäkään en tykkää haukkumisesta haukkumisen vuoksi. Kritisoin ohjelmaan valittuja kisaajia, kun koko poppoosta näkee ettei ulkonäkökeskeiset miehet tule pariutumaan yhdenkään heistä kanssa. Siksipä en aio edes seurata koko ohjelmaa.
Olipa tylsä. En jaksanut oikein kunnolla edes katsoa. Ja kristittynä en varsinkaan yhtä.
Minä olen lähinnä katsellut Sallan instasta "SallaStyle"-osiosta hänen pyörähtelyitään!
Ihana.
Siis täältä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sad kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sad kirjoitti:
Täällä sitä kommentoidaan osallistujien painoa ruudun takaa vaikka mahtaa kirjoittelijat itse olla aika ilmestyksiä :D käyn muutaman kerran vuodessa lukemassa kuinka kaunaiset ja typerät keski-ikäiset kuluttavat surkeaa elämäänsä tällä palstalla. Surullista ja samalla niin huvittavaa :D
"Muutaman kerran vuodessa"
Älä valehtele, kukaan ei usko tuota.
Miksi ihmeessä käyttäisin enemmän aikaa näin negatiiviseen sivustoon joka on täynnä typeryksiä ja yh-mammoja :D elämän haaskausta. Suosittelen sinullekin parempaa tekemistä jos jokapäivä täällä pyörii
Pistää vain miettimään, että miksi käyt edes sen pari kertaa vuodessa? Ja vielä valitset tällaisen ketjun, jossa helposti jotkut innostuvat arvostelemaan ulkonäköä...
Huomasitko, että kommenttisi oli saanut paljon yläpeukkuja? Suurin osa täällä on fiksuja ihmisiä, jotka emme tykkää haukkumisesta. Ja ei muuten ollut sinunkaan nimittelysi "typeyksiä ja yh-mammoja" kovin mieltä ylentävää. Aika negatiivista, sanoisin.
akateeminen rouva
Minäkään en tykkää haukkumisesta haukkumisen vuoksi. Kritisoin ohjelmaan valittuja kisaajia, kun koko poppoosta näkee ettei ulkonäkökeskeiset miehet tule pariutumaan yhdenkään heistä kanssa. Siksipä en aio edes seurata koko ohjelmaa.
Eikö sun pitäisi kritisoida niitä ulkonäkökeskeisiä miehiä? Heidän aivoissaanhan se vika on, jos kukaan ei noista ihan mukavannäköisistä naisista kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Olipa tylsä. En jaksanut oikein kunnolla edes katsoa. Ja kristittynä en varsinkaan yhtä.
Meitä kristittyjäkin on joka junaan, koitetaan vaan sietää toisiammekin =)
Tuollaiseen formaattiin on varmasti vaikeaa saada osallistujia, joten ei ihme...
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiseen formaattiin on varmasti vaikeaa saada osallistujia, joten ei ihme...
Vaikka unelmien poikamiehenä olisi Momoa tai joku muu monien mielestä kuuma, niin ei silti kaikkia miellyttäis. Tietenkään, makuja on niin monia, ja onneksi niin. Jokainen on jonkun mielestä kaunis ja ruma, ja rakkaus ei katso ulkonäköön!
tavis jolla tavispuoliso
Vierailija kirjoitti:
Katsoin vertailun vuoksi neljännen kauden viimeistä, tilintekojaksoa, jossa kaikki yhtä lukuun ottamatta olivat paikalla. Kyllähän siinä morsianehdokkaat olivat upeita pariin viime kauteen verrattuna. Ja bachelor Toffekin taitaa olla komein kaikista kotimaisista.
Mikä heissä on vikana? Kunnollisia nuoria miehiä molemmat.
Sami (26-v): "En ole koskaan ollut rakastunut."
Miten tällainen voi olla mahdollista?
Hauskannäköinen, miellyttävä luonne, tunteellinen ja herkkä (Samin oma luonnehdinta itsestään) eikä koskaan rakastunut?
Astalla 22 tonnia velkaa ulosotossa, sitä vaan toisen bachelorin kanssa yhdessä makselemaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Hauskannäköinen, miellyttävä luonne, tunteellinen ja herkkä (Samin oma luonnehdinta itsestään) eikä koskaan rakastunut?
Mitä on rakastuminen kenenkin mielestä? Luulen että tämä on määrittelykysymyskin, koska toiset rakastuu joka toinen päivä. Täytyy tarkoittaa eri asioita eri ihmisille.
En tiedä itsekään, olenko ollut rakastunut. Sen tiedän, että olen ihastunut noin miljoona kertaa ja rakastan aviomiestäni ja lapsiamme, ja vanhempiani ja ystäviäni. Mutta rakastuminen, missä kohtaa sen pitäis olla? Itse miellän sen enempikin sellaiseksi prinsessaunelmaksi ja käytännönlähiesenä ihmisenä itselleni vieraaksi termiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on rakastuminen kenenkin mielestä? Luulen että tämä on määrittelykysymyskin, koska toiset rakastuu joka toinen päivä. Täytyy tarkoittaa eri asioita eri ihmisille.
En tiedä itsekään, olenko ollut rakastunut. Sen tiedän, että olen ihastunut noin miljoona kertaa ja rakastan aviomiestäni ja lapsiamme, ja vanhempiani ja ystäviäni. Mutta rakastuminen, missä kohtaa sen pitäis olla? Itse miellän sen enempikin sellaiseksi prinsessaunelmaksi ja käytännönlähiesenä ihmisenä itselleni vieraaksi termiksi.
Minä miellän rakastumisen siihen tunteeseen, kun on sovittu seurustelusta ja on aivan hulluna mieheen. Siis kiehnätään ja rakastellaan koko ajan. Ajan mittaan rakastuminen muuttuu rakkaudeksi. Voihan olla, että sinä olet mennyt miehen kanssa yhteen ns. järkisyistä, etkä ole kokenut rakastumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä miellän rakastumisen siihen tunteeseen, kun on sovittu seurustelusta ja on aivan hulluna mieheen. Siis kiehnätään ja rakastellaan koko ajan. Ajan mittaan rakastuminen muuttuu rakkaudeksi. Voihan olla, että sinä olet mennyt miehen kanssa yhteen ns. järkisyistä, etkä ole kokenut rakastumista.
Aa okei. Olen siis ollut rakastunut :) Itse en vaan ole koskaan osannut erottaa ihastumista rakastumisesta. Toki rakastumisen voi ajatella olevan voimakkaampaa, mutta olen minä kyllä ollut kuollettavan ihastunutkin....
Viime vuoden Salla oli ihanan pirteä ja aito sekä kaunis nainen!