Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL
Kommentit (6327)
Minä pidän molemmista Neasta sekä Emmasta. Molemmat ovat osin käyttäytyneet lapsellisesti ja draamaillen mutta tuo tilanne on vaikea. Sama kumpi heistä on Samin valinta, molemmille olisi varmasti parempiakin kumppaneita saatavilla. Harmi kun on kilpailuasetelma, siinä ystävyys jää kakkoseksi vaikka heillä synkkas niin hyvin. Jos olis suora lähetys niin sanoisin että jättäkää Sami, pitäkää ystävyys ja etsikää kumppanit muualta.
|
Vierailija kirjoitti:
Onko Nea tottunut saamaan aina kaiken. Ei kestä , kun kundi antaa huomioita muille. Tuo kysely peli vai mikä oli, niin meni ihan lapsen tasolle. Naisesta puuttuu täysin sellainen iloisuus. Eikö tiennyt mihin ohjelmaan lähti.
Eikös Nea sanonut, että tuossa vaiheessa oli kisaväsymystä. Mietipä omalle kohdalle: Asut yksin, ja yhtäkkiä olet vieraassa paikassa, vieraiden ihmisten ympärillä. Koko ajan hälinää ja kälätystä. Kamerat kuvaa. Joku kysyy koko ajan jotain. Tuotanto määrää, tee sitä, sano tätä. Ei yhtään omaa rauhaa.
Mulla ainakin menis pata jumiin, vaikka kuinka kuvittelisin hallitsevani tilanteen kuin tilanteen. Mä ainakin tarviin joka päivä "omaa aikaa", ja lisäksi en voi sietää oman määräämisoikeuden menetystä. On varmasti tullut jokaiselle yllätyksenä, kuinka rankka reissu tuo lopulta on, jos sinne oikealla tarkoitusperillä lähtee. On sitten eri asia, jos sinne on lähtenyt vain ilmaisen etelänmatkan tai ig-seuraajien toivossa..?
Varmasti on kisaväsymystä. Sehän oli tiedossa kaikilla jotka tuonne lähtee. Kamera kuvaa ja ei paljon yksinäisiä hetkiä. Silloin pitää miettiä onko minusta tuollaiseen ohjelmaan. Osa taas osaa vähän rennommin. Totuus on vaan se kaikkea ei voi saada. Ei myöskään arjessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
p
Vierailija kirjoitti:
Mikäs juju tuossa ruususeremonissa oli, kun Samin piti tiputtaa yksi mutta Antonin ei tarttenut? Hassua jargoniaa Antonilta, "vaikeiden päätösten edessä", vaikka sai pitää omat mimminsä kaikki ;)
Ihan lyhyellä matikalla päättelin, että kun kuudesta tiputetaan yksi, niin jommalta kummalta se lähtee. Oisko toisinpäin ollut parempi? Vai olisiko mielestäsi pitänyt tiputtaa kaksi? Sopivat Parikan käskystä keskenään, kummalta lähtee.
Kyllä, kaksi olisi voinut tiputtaa. Ja unelmatärskyille seuraavaksi.
Jaksoja on vielä kolme. Katsojia mainoksille haetaan, sillä niillähän tämäkin lysti maksetaan
Paljonkohan kuvaaminen vaikuttaa käytökseen? Samista luonteesta ei saa oikein mitään kuvaa. Ensivaikutelma oli kiva ja hymyilevä symppis tyyppi, nyt tuntuu että on vain hymy kasvoilla silmiin tuijotteleva pliisu tyyppi. Jotain jää puuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Nuo pojat on sen verran aikuisia, että olisivat osanneet väistää vastaamasta pettämistä ja seksiä koskeviin kysymyksiin poliitikkomaisesti sanomatta oikeasti mitään. Pikkuisen kevennystä olisi tarvittu. Ei kukaan tytöistä olisi vaatinut tarkennusta poikien vastauksiin.
Ai että sellaisten kysymysten esittäminen on itsetarkoituksellista? Ei väliä, vaikka niihin ei saada käytännössä mitään vastausta.
Keisarilla on vaatteet ja yhdellä osallistujalla luomunaama 🤥
Vierailija kirjoitti:
Jäiköhän minulla lääkkeet ottamatta? Pitäisikö mennä lenkille? Olenko vain kateellinen? Pitäisikö hankkia elämä?
Kyllä! Lähdetääs kaikki haukkaamaan vähän happea ja soitetaan vaiks äidille =))
Vierailija kirjoitti:
|
Vierailija kirjoitti:
Onko Nea tottunut saamaan aina kaiken. Ei kestä , kun kundi antaa huomioita muille. Tuo kysely peli vai mikä oli, niin meni ihan lapsen tasolle. Naisesta puuttuu täysin sellainen iloisuus. Eikö tiennyt mihin ohjelmaan lähti.
Eikös Nea sanonut, että tuossa vaiheessa oli kisaväsymystä. Mietipä omalle kohdalle: Asut yksin, ja yhtäkkiä olet vieraassa paikassa, vieraiden ihmisten ympärillä. Koko ajan hälinää ja kälätystä. Kamerat kuvaa. Joku kysyy koko ajan jotain. Tuotanto määrää, tee sitä, sano tätä. Ei yhtään omaa rauhaa.
Mulla ainakin menis pata jumiin, vaikka kuinka kuvittelisin hallitsevani tilanteen kuin tilanteen. Mä ainakin tarviin joka päivä "omaa aikaa", ja lisäksi en voi sietää oman määräämisoikeuden menetystä. On varmasti tullut jokaiselle yllätyksenä, kuinka rankka reissu tuo lopulta on, jos sinne oikealla tarkoitusperillä lähtee. On sitten eri asia, jos sinne on lähtenyt vain ilmaisen etelänmatkan tai ig-seuraajien toivossa..?
Todellisuudessa kuvaukset, treffit ym vievät vain pienen osan ajasta ja naisilla on siellä valtavasti luppoaikaa, jolloin voi pelailla korttia tai lukea kirjoja. Jos haluaa olla rauhassa, voi mennä ulos rantatuoliin rauhalliseen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nean uhriutuminen ja mököttäminen Pandoran lippaan lukuaikaan oli lapsellista! Kuka tuollaista jaksaa??
Ajatteli varmaan, että kiukuttelulla saa taas Samilta lohtuaikaa. Onneksi Sami ei mennyt tuohon lankaan enää toiste, vaan jätti Nean huomioitta ja keskittyi hymyilevään Emmaan.
Taisi olla aika mustankippee? Muutenkin tullut hänestä sellainen minä minä- kuva- asiat pitää tehdä, kun hän haluaa.
Tavallaan huono kausi. Samista jää mieleen tuijotus. Anton jää mieleen kauniit silmät. Plussaa siitä , että osasi heittäytyä ja huumori. Olkoot onnellinen se nainen joka saa hänestä kumppanin.
Kysyn uudelleen kun poistettiin; mitä Minna on tehnyt sen leualle? Onko siinä joku implantti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
|
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa kuvaukset, treffit ym vievät vain pienen osan ajasta ja naisilla on siellä valtavasti luppoaikaa, jolloin voi pelailla korttia tai lukea kirjoja. Jos haluaa olla rauhassa, voi mennä ulos rantatuoliin rauhalliseen paikkaan.
Valtava luppoaika sinänsäkin on usein ihan todella hermoille käyvää. Kuka jaksaa koko päivän istua rantatuolissa jossain nurkassa? Ei, tuo ei ole normaali miljöö. Multa hajois pää.
Myös minulla hajoaisi tuolla pää. Sitten vielä hormoonit tuohon kuplaan niin se olisi adjö! Melkoisia sissiä on koko porukka.
Vierailija kirjoitti:
Myös minulla hajoaisi tuolla pää. Sitten vielä hormoonit tuohon kuplaan niin se olisi adjö! Melkoisia sissiä on koko porukka.
No jengihän lähtee tuonne ilmaiselle lomalle. Ainakin osasta näki selvästi ettei bachelorit kiinnostaneet.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän molemmista Neasta sekä Emmasta. Molemmat ovat osin käyttäytyneet lapsellisesti ja draamaillen mutta tuo tilanne on vaikea. Sama kumpi heistä on Samin valinta, molemmille olisi varmasti parempiakin kumppaneita saatavilla. Harmi kun on kilpailuasetelma, siinä ystävyys jää kakkoseksi vaikka heillä synkkas niin hyvin. Jos olis suora lähetys niin sanoisin että jättäkää Sami, pitäkää ystävyys ja etsikää kumppanit muualta.
Kauniisti sanottu. Toivottavasti heidän ystävyytensä on säilynyt tänne ulkomaailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jengihän lähtee tuonne ilmaiselle lomalle. Ainakin osasta näki selvästi ettei bachelorit kiinnostaneet.
Jos lähtisi vaan hengailee niin varmaan saisi kaikista parhaan kokemuksen ja sen mainitsemasi ilmaisen loman. Sitten kun menetkin ihastumaan ja et pääse karkuun kameroita etkä sitä kontrollia niin soppa on valmis. Toiset kestää sitäkin paremmin, mutta riippuu paljon itsetunnosta. Tuolla tuntuu kaikilla olevan enemmän tai vähemmän kisaväsymystä ja muuta pahaaoloa.
Sitten vielä se, että ilmapiiri on ympärillä vähän kokoajan kireä ja et nuku kunnolla.
Mitä kisa väsymystä Nealla on ? On vaan tylsistynyt ja apaattinen , kun Sami antaa aikaa muillekin. Onneksi Sami osaa katsoa tulevaisuuteen ja sanoi sen ääneenkin.
Eikö Emma muka ole ailahtelevainen? Mököttää yksin huoneessa kun ei tullut valituksi treffeille ja vetää herneet nenään kun jollain muulla ollut mukavat treffit samin kanssaaina vaan huonoja päiviä. Nea huomattavasti vähemmän narissut