Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL

Vierailija
23.01.2023 |

Vai joko täällä on ketju? En löytänyt haulla

Kommentit (6327)

2661/6327 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kertainen Bachelor sarja lässähti alkuunsa, kun Anton meni ihastumaan heti Minnaan. Ihan tylsää. Ja naiset eivät oikeastaan välitä kummastakaan miehestä. Ei mitään draamaa. Noita tekoitkuesityksiä en sellaisina pidä. Ei tätä taida jaksaa enää seurata. Boooooooooring.

Vierailija
2662/6327 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan tuonne voisi pistää sitä vauhtia. Kauan nuo niiden treffit kestää. 15 min vai tunnin. Sekin olisi hyvä kun naiset menisi rohkeasti keskeyttämään jutustelu tuokin. Näkisi vähän miten naiset reagoi. Nyt samaa juttua. Mikko tuo kirjeet ja menevät treffeille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2663/6327 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kiva jos nyttulis vielä jotain aivan upeita daameja villalle. Siis oikeasti upeita.

Vierailija
2664/6327 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko kiva jos nyttulis vielä jotain aivan upeita daameja villalle. Siis oikeasti upeita.

Olis. Sellasia älykkäitä ja hyväkäytöksisiä ja ulkonäöltään oikeesti kauniita; hoikkia, pitkäsäärisiä ja sorjia, kauniit ja iloisesti hymyilevät kasvot. Sellasia tuonne tarvittais. 

Vierailija
2665/6327 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pliisu tämä suomen ohjelma. Jotain puuttuu ? 

Vierailija
2666/6327 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten semmonen fiilis ettei synny yhtäkään oikeaa paria, taaskaan

2667/6327 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siellä "villalla"= kolkossa kolhoosissa on aina niin synkkää ja pimeää. Kauheasti kaikuu, niin ettei naisten puheesta tahdo saada mitään selvä.

Vierailija
2668/6327 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan tuonne voisi pistää sitä vauhtia. Kauan nuo niiden treffit kestää. 15 min vai tunnin. Sekin olisi hyvä kun naiset menisi rohkeasti keskeyttämään jutustelu tuokin. Näkisi vähän miten naiset reagoi. Nyt samaa juttua. Mikko tuo kirjeet ja menevät treffeille. 

Ymmärsin, että nuo yksilötreffut kestää tunteja, mutta siitä matskusta leikataan sitten se 10-15 min pätkä.

Vierailija
2669/6327 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa Miilissä tai Johannassa oli kiinnostavempaa kuin esim. Heidissä? Heidi jopa kauniimpi kuin kumpikaan.

Miehenä voin kommentoida, että Johanna herättää seksuaalista mielenkiintoa ihan eri lailla kuin Miili tai Heidi.

Vierailija
2670/6327 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän luulen ettei miehet oikeesti edes itse saa valita kenet pyytää treffeille vaan tuotanto ohjaa valintoja.

Vierailija
2671/6327 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa Miilissä tai Johannassa oli kiinnostavempaa kuin esim. Heidissä? Heidi jopa kauniimpi kuin kumpikaan.

Miehenä voin kommentoida, että Johanna herättää seksuaalista mielenkiintoa ihan eri lailla kuin Miili tai Heidi.

Mikä siinä sitä herättää? Eihän sillä oo ees tissejä tai persettä

Vierailija
2672/6327 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä sitä herättää? Eihän sillä oo ees tissejä tai persettä

On kyllä treenatut pakarat. Ei mikään roikkuva hanuri.

Vierailija
2673/6327 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerropa miten ne vois käydä keskeyttämässä juttutuokion, kun ennen ruususeremonioita ei ole ollut mix&mingleä, eihän nuo ole juuri nähneet bacheloreja kuin joko treffeillä tai suoraan ruususeremoniassa...

Vierailija
2674/6327 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kuoro pojat ovat vain tulleet sinne huvittelemaan ilmaisille lomille  eikä mitään ole tarkoitus löytääkkään. Kukaan naisista ei ole kiinnostunut paitsi pari itkijää jotka näyttelevät kiinnostuneita jotka haluavat voittaa.

Vierailija
2675/6327 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa miten ne vois käydä keskeyttämässä juttutuokion, kun ennen ruususeremonioita ei ole ollut mix&mingleä, eihän nuo ole juuri nähneet bacheloreja kuin joko treffeillä tai suoraan ruususeremoniassa...

Nyt kun on kaksi poikamiestä, ruusujen saajat pitää päättää etukäteen, jotta ruusuja ja lähtijöitä on oikea määrä. Partyt ennen ruususeremoniaa olisi siis pelkkää teatteria. Hetakin sai kahdenkeskisen tuokion ennen seremoniaa mutta joutui silti lähtemään.

Vierailija
2676/6327 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vähän luulen ettei miehet oikeesti edes itse saa valita kenet pyytää treffeille vaan tuotanto ohjaa valintoja.

Tai ei saa edes itse päättää. Tämä kausi on kyllä outo, onko nyt ohjeistettu et pitää tutustua kaikkiin naisiin ja sit ei ehdi oikein syventyä kenenkään kanssa. Ilmeisesti Miili ja Emilialla pääsee vielä Antonin kanssa treffeille.

Vierailija
2677/6327 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ei saa edes itse päättää. Tämä kausi on kyllä outo, onko nyt ohjeistettu et pitää tutustua kaikkiin naisiin ja sit ei ehdi oikein syventyä kenenkään kanssa. Ilmeisesti Miili ja Emilialla pääsee vielä Antonin kanssa treffeille.

Rehtiä olisikin että tutustuisivat kaikkiin naisiin. Vielä ei ole syventämisen aika minusta, ehtii myöhemminkin.

Vierailija
2678/6327 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ennalta arvattavaa. Fannia lukuun ottamatta tähänastiset putoajat olisi voinut arvata jo ensimmäisen jakson jälkeen (Heta vasta sitten kun tuli) ulkonäön perusteella. Samin finalistit tulevat joukosta Nea, Emma ja Mona. Antonilla Minna on varma, häviävä finalisti joko Wera, Taru tai Emilia. 

Vierailija
2679/6327 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ennalta arvattavaa. Fannia lukuun ottamatta tähänastiset putoajat olisi voinut arvata jo ensimmäisen jakson jälkeen (Heta vasta sitten kun tuli) ulkonäön perusteella. Samin finalistit tulevat joukosta Nea, Emma ja Mona. Antonilla Minna on varma, häviävä finalisti joko Wera, Taru tai Emilia. 

Pystyykö kukaan sanoa mitä Sami näkee tuossa Monassa? Minusta ei ole mikään kaunotar eikä oikein ole mitenkään katsojan kannalta kiinnostava. On niin eri planeetalta kun Emma ja Nea.

Vierailija
2680/6327 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mix and mingleä ei tosiaan ole varmaan juuri siitä syystä, että ruusut on päätettävä etukäteen ja putoajan bachet sopivat yhdessä. Onko kukaan muu sitä mieltä, että se ihme kellari missä naisten kuvat ovat hyllyillä ja missä miehet miettivät jatkoon menijöitä, tuo mielen ihan jonkun muistelukappelin. 😂 Aivan kuin kuvat olisivat jonkun onnettomuuden tai luonnonkatastrofin uhreista.