Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää tähän ketjuun ärsyttävä tinder-ilmoitus!

Vierailija
23.01.2023 |

Saa soveltaa näkemäänsä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Live, love, laugh.

Vierailija
22/30 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mun aina pitää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos et kestä minua pahimmillani, et ansaitse minua parhaillimpani"

Voi luoja. 🙄 Hän mahtaa olla hauskaa seuraa.

Vierailija
24/30 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan karvapalleron mami. Tuu ottaa selvää!

Ja kaikissa kuvissa pelkkä koira.

Tuli vähän oksennusta suuhun.

Vierailija
25/30 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita sellainen ilmoitus että olet todella komea mutta kelpuutat alempi tasoisen naisen jos olet mukava luonne koska kukaan muukaan ei teitä huoli ulkonäkönne takia.

Vierailija
26/30 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ons/fwb/muita epämääräisiä säätöjä. Minulla on jo unikaveri. Saisit mielellään olla pidempi, kuin minä. Neljä koiraa ja kaksi lasta kuuluvat pakettiin mukaan."

Vierailija
27/30 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen Andrew Tate"

Vierailija
28/30 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on vahva tunteellinen konservatiivi nainen jolla paljon mielipiteitä mm m muutosta, veganismista ja trans laista. Älä tykkää jos et kestä suora sanaista keskustelua. Harrastan mm netti vaikuttamista ja sometusta, selfie kuvia myös. Lapsia on ja olen isien kanssa tiiviissä väleissä. Vituttaa muuten se trans laki. Haluaisin opetella ampumaan haulikolla. Olen kätevä emäntä ja teen hyvää läski soosia ja perinne ruokia, trendi hienostelu ei ole mun juttu. Oletan että olet 190+ ja teet osasi perheen edestä töissä ja minä kotona. Voi perse se trans laki muuten vituttaa.

Nimim. Perhonen -69

Tuohon vielä lisäksi "en osaa yhdys sanoja"

Vierailija
29/30 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä symppis 52-v miehenalku huhuilee ehkä juuri sinua. Olen eronnut ja lapset ovat jo omillaan, eikä luurankoja ole kaapissa. Alkoa käytän kohtuudella ja tupakan olen jättänyt ajat sitten. Joskus poltan sikarin. Baareissa en viihdy, mutta mielelläni käyn illallisella hyvässä seurassa. Olen hyvän viinin ystävä. Harrastan laskettelua, golfia ja käyn salilla.

Nyt olisi kainalopaikka sporttiselle, 30-45-v itsestään huolehtivalle naiselle. Tulethan toimeen omillasi, et omista kenneliä, eikä postilaatikossa lue neljää sukunimeä.

Tuohan on just hyvä. Kaikki oleellinen käy ilmi ja näkee selkeästi mitä hakee.

Vierailija
30/30 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä symppis 52-v miehenalku huhuilee ehkä juuri sinua. Olen eronnut ja lapset ovat jo omillaan, eikä luurankoja ole kaapissa. Alkoa käytän kohtuudella ja tupakan olen jättänyt ajat sitten. Joskus poltan sikarin. Baareissa en viihdy, mutta mielelläni käyn illallisella hyvässä seurassa. Olen hyvän viinin ystävä. Harrastan laskettelua, golfia ja käyn salilla.

Nyt olisi kainalopaikka sporttiselle, 30-45-v itsestään huolehtivalle naiselle. Tulethan toimeen omillasi, et omista kenneliä, eikä postilaatikossa lue neljää sukunimeä.

Ok, ärsyttävän tavallinen ja liian pitkä Tinderiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä