Lue keskustelun säännöt.
Silmien laserleikkaus ja näyttöpäätetyö?
17.11.2006 |
Olen pitkään haaveillut silmien laserleikkauksesta ja todennäköisesti siihen menenkin (molemmissa silmissä -3.25) . Olen toimistotyöntekijä ja tuijotan tietokoneen ruutua 8 tuntia päivässä. Onko kenelläkään " leikatulla" kokemusta, hankaloittaako laserointi näyttöpäätetyötä? Kuivaako silmät enemmän tai onko ollut jotain näköhaittoja?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mulla oli rutkasti enemmän miinuksia kuin sulla ja teen tosiaan näyttöpäätetyötä, mut ei oo haitannu työntekoa. Leikkauksesta kohta puoli vuotta ja kosteutustippoja laitan vielä 2-4 krt päivässä.