Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

---MARRASKUISET -05 loppu viikko---

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän oli virkistävä risteily. Aikoihin en ole yhtäpaljon nauranut kuin eilen, huh huh. Ihan erilain jaksaa nyt olla kotona ja Annin kans touhuta kun vähän sai vaihtelua arkeen. Vähän on väsy olo, mutta mitäs tosta.

Täällä oli sama juttu aamulla kuin auringonkukalla. Eiliset iltapuurot oli lautasella keittiön pöydällä, nokkamukit likasena ym. Ensimmäisenä sai siis ruveta siivoomaan, mutten jaksanut siitä edes miehelle motkottaa pahemmin.

Anni oli järjestänyt miehelle touhua vähän eilen. Ei ollut nukkunut kuin vartin kerrallaan ja puolen tunnin kauppamatkan autossa. Oli varmaan mieskin vähän väsyksissä koko päivän touhujen jälkeen. Sitten muuten kysy multa että onko aamu- ja iltapuuro joku vitsi. Anni oli vaan nyrpistellyt nokkaansa puurolusikalle, ei siis mikään ollut auttanut ja puurot jäi syömättä. Hedelmäsosetta ja liharuokaa oli onneks syönyt hyvin. Ja normaalisti kun puuro on Annin herkkua ja se yleensä uppoaa jos muuta ei mene.

Tamatu: minä sain vauvakuumeeni miinukselle Annin rikkonaisista öistä. Anut vaan että se kesti vain hetken. Kohoaa jälleen =) Ei siinä muuta, mutta kun en osaa kuumeilla tulee kun on tullakseen tyyliin, vaan olen kokoajan miettimässä koskas on tärppipäivät, koskas menkat tulee, oliskohan tärpännyt jne. En siis osaa ottaa rennosti tätä kuumeilua. ihan älytöntä hössöttämistä minulta ja siitä tahtoisin päästä eroon. Fakta kuitenkin on, ettei tästä enää nuorru ja ikää kuitenkin on jo ja kun Anninkin tekeminen kesti yli vuoden kaikkinensa (siis lyhyt aika moniin verrattuna, mutta kesti kuitenkin). Haaveilen vielä useammasta kuin kahdesta lapsesta. Mutta katsotaan nyt kuinka monta lasta meille suodaan.

Nyt taitaa Anni vääntää tavaraa vaippaan, potalle siis.

Hertta

Vierailija
22/22 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulethan kertomaan meille mimmosta siellä oikeen oli =)

Ei meidänkään lapsosia ole koskaan vaipassa olevat jutskat haitanneet.

Fanny tulee kertomaan, jos Perttu kakannu vaippaan, taitaa rintsessaa haitata haju :)

Eikä vaippajo yöllä ole koskaan vaihdettu, ois kyllä aikamoinen homma jos useemman kerran alkais vaihtaan. Meitä äitejäkin on moneen junaan eikä siinä mitään pahaa ole.

Mittees muuta??? Yrittää miettiä... :)

Majassa juu piileskeltiin kaikkia kolme, kun isi tuli kotiin. :)

Perttu ei jaksanu oottaa vaan meni isiä jo vatsaan, kun kuuli, että kotiutui. Ei muuten ollu mun idea :)))

Lasten kanssa on kyllä hauska moisia juttuja tehdä. Eikä siihen kummosia juttuja tarvi. Kaks tuolia ja päiväpeitto, siinä se komea maja :) Fanny meni jopa sinne yöunille, nostin kyllä omaan sänkyyn, kun nukahti.

Nopeesti menny viikonloppu.

Äiti ja iskä kävi kylässä ja mun pikkubroidi ja vielä mun sisko perheensä kanssa, oltiin koko sakkai paikalla. Tosi mukava väillä olla koolla koko porukalla.

Meillä on ollu perinteenä jo vuosia pitää pikkujoulut. Koolla minun puolelta vanhemmat ja sisarukset, äitin veli perh ja pappa. Syödään hyvin ja ollaan vaan. Jouluna ollaan kaikki omissa koloissamme, niin kiva noin.

Kävin systerin kanssa kaupungilla. Oli kyllä paljon ihania juttuja :)

On kyllä aika älytöntä tämä jouluhössötys, vaikka jouluihminen olenkin, mutta tuo älytön tavaran paljous!

Ajateltiin kummipojalle lähettää pieni joulupaketti, kynät ja paperia.

Joku pieni unilelukin ois kiva, jota vois siellä kaukana pitää kainalossa nukkuessaan :)

Jonsku, kiva, kun käyt kuulumisia kertomassa silloin tällöin.

Varmasti puuhaa riittää Miron ja kouluhommien kanssa. :) Mielessä olette. :) Ja onnea työpaikasta! :) Jatkokoulutuksen suhteen pidetään vielä peukkuja!

Hieno juttu, että auringonkukan ja hertan naurulihakset on rentoutuneet kunnolla =) ja reissunne ovat olleet onnistuneita! :)

Taitaa olla miesten yleinen ilmiö jättää puurolautanen pöydälle kuivamaan, täälläkin niin tapahtuu.

Muistakaahan katsoa BB!!!! :)

Hilda

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla