Miksi jotkut miehet ajaa partansa ja kaikki karvat? mielestäni karvaisuus on miehekkäintä.
Kommentit (76)
https://s3.amazonaws.com/images.yuku.com/image/jpg/a88263082c0fd0e8deb3…
Näyttääkö tämä erityisen hyvältä vai?
Vierailija kirjoitti:
https://s3.amazonaws.com/images.yuku.com/image/jpg/a88263082c0fd0e8deb3…
Näyttääkö tämä erityisen hyvältä vai?
Eri asia jos ei kasva karvat kunnolla.
Varmaan siksi että he haluavat?
Jokainen ihminen päättäkööt itse omista karvoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt samaa. Itse pidän mm. Rintakarvoja hyvinkin maskuliinisina ja miehekkäinä, mutta moni tuntemani mies häpeilee niitä ja suurin osa ajelee pois.
Ihmekös tuo kun naisen paljas iho tuntuu paljon paremmalta miehen paljasta ihoa vasten. Karvattomuus lisää siis MIEHEN nautintoa ja mitä todennäköisimmin myös naisen.
Lyhyt sänkiparta (tiheä, musta)
Tuuheat, mustat rintakarvat
Käsivarsissa ja säärissä mustia karvoja
Kainalot voi siistiä
Karvainen mies on minun makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Pieni sänki se vasta ihaninta miehessä on. 🤗
Se on sinun mielipiteesi
Tuskin olet oikeasti nuori neito mutta siltä varalta että olet niin muista että ei se sheivailu naista somenna sen enempää kuin miestäkään. Kaljutetut alueet on vaan oikeestaan hyvinkin raivostuttava näky. Ei karva mitään apahaa ole, mitään syöpää tai ihottumaa. Viatonta kasvustoa vaan: muutammaa alkuainetta, seng kummumpaa. Jos se hikeentyy tai mähmäntyy, sen voi pestä ja saunoa puhtaaksi, ei tarvi sheivata likaisia karvoja pois
Parta on kamala, tulee mieleen vanha vaarimies, ehkä olivatkin edellisessä elämässä setiä. Itseä siistivä voi olla tulevaisuudesta, avaruudellinen. :0
Näin heteromiehenä sanon, karvaisuus on iljettävää ja rumaa 🤢🤮
Jaloissa ja rinnassa pitää olla karvoja ollakseen mies, muuten on liian poikanen. Parta on joko tai. Jollekin sopii, toisille ei. Alapään karvat pitää olla, mutta siistittynä. Ei pitkinä rehottavina kurtturuusupuskana.
Makuasia. Kyllähän nainen karvaisen miehen löytää jos haluaa, heitä on täällä Suomessakin, mutta vielä enemmän ulkomailla. Minun kohdallani makuasia on se, että miehen selkäkarvat ovat lähes ällöttävintä mitä tiedän
Karvaiset ovat apinoita. Ei ne ole ihmisiä vaan niissä on saatanan siementä. Ne pitäisi poistaa maanpäältä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt samaa. Itse pidän mm. Rintakarvoja hyvinkin maskuliinisina ja miehekkäinä, mutta moni tuntemani mies häpeilee niitä ja suurin osa ajelee pois.
Omakin mieheni ei meinaa uskoa, että ihan aikuisten oikeasti vaikka itse tykkään sheivata ja karvattomuus saa minut tuntemaan itseni naiselliseksi ja seksikkääksi, niin se ei tarkoita, että haluaisin hänen olevan karvaton. Tottakai naamakarvoituksen tulee olla ns. Kontrolloitu, mutta päästä alaspäin pääsääntöisesti miesten ei tarvisi koskea karvoihinsa. Kainaloita voi trimmata toki, mutta esimerkiksi rintakarvat ja ns. Silkkitie navasta alaspäin pitäisi jättää rauhaan!
Uskoisitko että myös mies saattaisi tykätä trimmailemattomasta naistorsosta. Riittäisi ettei ota tatuja. kyllä karva aina paremmin pukee ku tatu, olkoon vaikka varpaissa
Sanon sen suoraan. Eevan ja ihmiskunnan synti Eedenissä oli naida apinan kanssa. Se osasi puhua. Aatami oli karvaton, mutta Raamattu sanoo selvästi "käärmeen" olleen kaikista "pedoista viekkain" eli se ei ollut ihminen vaan jokin ihmistä muistuttava apina. Ja se apinan siemen tuli ihmiskuntaan. Mitä enemmän karvoja ja mitä tummempi iho ja ruskeat silmät, sitä enemmän sellainen ihminen on apina ja peto. Negrot ovat petoja, mutta karvakäsi lähi-itäläisissä sitä petoa on myös.
rakkauden kaxoskäsky kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omakin mieheni ei meinaa uskoa, että ihan aikuisten oikeasti vaikka itse tykkään sheivata ja karvattomuus saa minut tuntemaan itseni naiselliseksi ja seksikkääksi, niin se ei tarkoita, että haluaisin hänen olevan karvaton. Tottakai naamakarvoituksen tulee olla ns. Kontrolloitu, mutta päästä alaspäin pääsääntöisesti miesten ei tarvisi koskea karvoihinsa. Kainaloita voi trimmata toki, mutta esimerkiksi rintakarvat ja ns. Silkkitie navasta alaspäin pitäisi jättää rauhaan!
Uskoisitko että myös mies saattaisi tykätä trimmailemattomasta naistorsosta. Riittäisi ettei ota tatuja. kyllä karva aina paremmin pukee ku tatu, olkoon vaikka varpaissa
Olen mies eikä kukaan mies pidä karvaisista naisista.
Niin miesten kuin naistenhi kohala lukisin kehokarvojen sheivuut, sokuroinnit ja trimmuut psykoosiksi tai vähintään fetissiksi ja niiden iihin keskemati jättämisen normaaliudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on pedofiileja ne naiset, jotka pitävät parrattomista miehistä (= lapsennäköisistä).
Mun mies ei todellakaan näytä lapselta, vaan äärimmäisen miehekkäältä ja ennen kaikkea huolitellulta. Puku päällä, puhtaat kengät, parta sheivattu, tukka mintissä, salkku kädessä. Love. Käntää myös niiden risupartojen kanssa seurustelevien naisten päät.
Kädessä salkku ja toisessa mulkku eli valtion paperin pyörittäjä.
Minä tykkään, kun tapailukumppani sheivaa kaikki karvansa pois. Ällöttää tosi karvaiset miehet, en halua kosketella sitä turkista.
Vierailija kirjoitti:
rakkauden kaxoskäsky kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies eikä kukaan mies pidä karvaisista naisista.
No voi kai se nyt vähän tökkiihi jos tapaa hirsuuttisen naisen jolla partaa puskee leuasta ja ylähuulesta mutta ihan normaalilla tavoin karvottunut kelpaa kyllä aivan täysluomuna
"Jotkut naiset"? Yleensä se on juurikin päinvastoin, miehet niitä vaatimuksia asettaa. Niin nähty tälläkin palstalla