Onkohan harrastusporukkani vetäjä ihastunut minuun?
Sen verran nyt kummaksuttaa, että jätän lopputuleman teidän analysoitavaksi.
Vetäjänä toimii minua vähän vanhempi mies. Ekat kerrat harrastuksen parissa meni ihan normaalisti ja välimme olivat täysin normaalit, tulimme hyvin juttuun. Sitten vain eräänä kertana katseemme kohtasivat astuessani tilaan ja sillä hetkellä jokin muuttui enkä edelleenkään ymmärrä järjellä mitä tapahtui. Kemia välillämme muuttui. Hämmentyneenä aloin välttelemään katsekontaktia ja niin hänkin. Kohta hän ei enää pystynyt katsomaan minua ollenkaan kun tulin samaan tilaan eikä edes moikkaamaan, etenkin jos tilassa oli myös muita vaan jännittyi ja katsoi maahan tai vakavoitui.
Nyt olemme onneksi rentoutuneet ja moikkaamme taas, nauramme usein, meillä on "inside" vitsejä muodostunut, hän leikittelee kanssani huumorilla, katsoo syvälle silmiin, välillä on hermostunut seurassani vaikka normaalisti on itsevarman oloinen. On muillekin mukava mutta minulle hän on lempeämpi ja välimme ovat tuttavalliset. Aivan kuin tuntisin hänet paljon paremmin kuin mitä tunnen. Kotoisa ja rento olo hänen kanssaan. Vaikea sanoa onko tunne molemminpuolista mutta minä viihdyn ainakin. Välillä muuttuu kylmäksi kuitenkin ja etääntyy, joten ei tuota oikein selvää saa.
Ystävällinen vai ihastunut?
Kommentit (11)
Aivan ihana poikarakkaus saanee kohta alkunsa. Saat tuntea meisselin pyllyssä ja huudat hiii. Kerrassaan kaunista.
Kuulostaa siltä, että teistä voisi tulla ystäviä eli ei mitää romantiikkaa välttämättä.
Ei, ei ole. Kun ihmisiä alkaa tuntemaan enemmän niin ihan luonnostaan rentoutuu heidän seurassaan, ilman mitään romanttisia ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei ole. Kun ihmisiä alkaa tuntemaan enemmän niin ihan luonnostaan rentoutuu heidän seurassaan, ilman mitään romanttisia ajatuksia.
No ei kaikkien seurassa. Toisten kanssa synkkaa toisten kanssa ei. Voi olla ihastunut tai sitten ei, hyvin vaikea sanoa.
Jos kohtelee sinua eri tavalla kuin muita ja käyttäytyy seurassasi eri tavalla kuin muiden seurassa, niin on ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos käyttäytyy hermostuneen oloisesti, vaikka tulisi juttuun, niin silloin on ihastunut.
On ihastunut ja haluaa nussia sinua takaapäin.
Ihastunut.